در اطرافتان بیماری مبتلا به سرطان را می‌شناسید، لطفا به وی از شیوه جدید درمان سرطان بگویید
ایران استار و جمعیت کمک به مردم برگزار کردند: 7 متخصص و پزشک، بیش از 250 شرکت‌کننده، و حضور بیش از 42 بیمار مبتلا به سرطان، در سمینار درمان ویژه سرطان
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
روز دهم نوامبر، سمینار بزرگ درمان سرطان در موزه آقاخان برگزار شد. این سمینار که توسط روزنامه ایران استار و جمعیت کمک به مردم از دو ماه و نیم قبل برنامه‌ریزی شده بود، مورد استقبال مردم شهر قرار گرفت.
ماجرای این سمینار به چند ماه قبل‌تر برمی‌گردد. زمانی که توسط یکی از دوستان و همشهریان عزیزمان، آقای مهدی رضوی، سرگذشت شگفت‌انگیز خواهر همسرشان (‌شهرزاد فروزش) که از سرطانی در استیج 4 و در شرایطی که پزشکان او را جواب کرده بودند به سلامتی رسیده بودند را خواندیم. به دلیل شیوه جدیدی که در درمان این بیمار به کار گرفته شده بود، از ایشان تقاضا کردیم تا ما را با شهرزاد خانم آشنا کنند. خانم شهرزاد‌، با مهربانی گفتگو با ایران‌استار را پذیرفتند و همین باب آشنایی ما با یکی از سه پزشک معروف جهان در درمان سرطان؛یعنی دکتر نادر جواد شد و به این ترتیب با ایشان نیز گفتگویی ترتیب دادیم و در روزنامه چاپ کردیم. هر دو گفتگو  مورد توجه بسیاری قرار گرفت و طی تماس‌های چند بیمار سرطانی با دفتر مجله، تصمیم گرفتیم تا دکتر جوادی را به تورنتو دعوت و سمیناری در این ارتباط برپا کنیم. خوشبختانه دکتر جوادی، دعوت ما را پذیرفت و همچنین زمانی که می‌تواند به تورنتو بیاید را مشخص کرد.
بعد از آن بدنبال مکانی برای برپایی این برنامه گشتیم. از آنجا که تصمیم داشتیم سمینار را برای عموم به رایگان برگزار کنیم، ابتدا به سراغ کتابخانه فوریو و .... رفتیم که همگی تا سال آینده رزور شده بودند. در جستجوی جایی با ظرفیت بالای 300 نفر بودیم که سرانجام به آقاخان رسیدیم. سالن زیبای آنجا با حدود 400 صندلی، شرایط ایده‌آلی برای سمینار داشت. خوشبختانه مسئول آنجا با ما کمال همکاری را کرد و ضمن اینکه به این سمینار تخفیفی داد، پذیرفت که اجازه دهد دو ساعت قبل از شروع سمینار، ثبت نام‌کنندگان از موزه نیز به رایگان دیدن کنند و به این شکل ما آنجا را از ساعت 12 تا 6 عصر روز دهم نوامبر رزرو کردیم.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

حالا باید خود را برای هزینه‌هایی آماده می‌کردیم که انتظار نداشتیم، ولی خوشبختانه به محض مطرح کردن آن تعدادی از بیزینس‌های شهرمان پذیرفتند تا اسپانسرمالی این سمینار شوند و تقریبا همه‌شان معتقد بودند که اگر حتی یک بیمار سرطانی نیز در این برنامه حضور پیدا کند و راه درمانش را بیابد، هدفشان از این حمایت برآورده شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پس از آن فکر کردیم که بهتر است در کنار دکتر جوادی، از متخصصین دیگری نیز دعوت کنیم تا شرکت‌کنندگان از چگونگی تشکیل توده سرطانی، عوامل سرطان‌زا، نقش نچروپاتی در این بیماری، راه رسیدن به آرامش روحی، پرستاری از این بیماران و نقش حرکات بدن در رسیدن به سلامتی آگاهی بیشتری پیدا کنند و چنین شد که 6 متخصص شهرمان؛ دکتر بهرام جم، دکتر نسترن ادیب راد، دکتر محمد رستگارپناه، دکتر محمد کاظمی، هنگامه جولایی و احمد باکی از دوماه قبل موافقت خود را برای همراهی با ما اعلام کردند و زحمات زیادی برای این روز کشیدند.

سخنران اول؛ دکتر محمد رستگارپناه بود، ایشان به نقش مهم مواردی مانند استفاده از سلفون؛ قابلمه‌های تفلون، غذاهایی که می‌خوریم و یا نقش مهم برنج‌های مصرفی امروز در سرطان، اینکه چرا فرزندانمان سرطان می‌گیرند و چه بایدهایی هست که باید انجام دهیم اشاره کردد. البته این یک جمله کوتاه از توضیحات مفید ایشان است. ایشان با تسلط و مهارتی که پس از برگزاری سالها سمینار در کشورهای گوناگون کسب کرده‌اند، اطلاعات خوبی را در اختیار حضار قرار دادند.

سخنران دوم؛ هنگامه جولایی واقعا کولاک کرد، ایشان می‌توانند احتمال ابتلا به سرطان سینه را در زنان از طریقی جدید(میزان حرارت بدن) تشخیص داده و آن را به تعادل برسانند، ضمن اینکه تبحری عالی در زمینه تغذیه دارند. ایشان آنقدر توضیحاتشان مورد توجه قرار گرفت که بارها صدای واااای را از جمعیت می‌شد شنید.

سخنران سوم؛ دکتر محمد کاظمی بود؛ ایشان چگونگی تشکیل توده سرطانی و تفاوت غدد خوش‌خیم و بد‌خیم و علم نچروپاتی درباره سرطان را برای حضار تشریح کردند. اطلاعات ایشان بخصوص در جهت شناخت تفاوت‌های غدد بسیار مفید و شنیدنی بود.

سخنران چهارم؛ دکتر نسترن ادیب‌راد، تصمیم گرفت یک برنامه بسیار تاثیرگذار را روی حضار اجرا کند. او با توانمندیِ معروفش، همگی را به بستن چشم دعوت کرد و در طی دقایقی همگی را با کشاندن به رفتن به روزهای خوب، ابتدا به آرامش کشاند و بعد اهمیت قدرت هر فرد در به آرامش رساندن خود و درمان توسط توانایی‌های فردی و ذهنی را آموخت. در این بخش بوضوح صدای گریه‌های برخی از حضار، شنیده می‌شد و آرامشی که حاصل این بخش بود، قابل نوشتن در این خطوط نیست. البته ایشان برای حضار و مردم شهر به سبب سمینارهایشان بخوبی آشنا هستند.

سخنران پنجم؛ احمد باکی بود، پرستاری که سال‌هاست در اینجا دقیقا با بیماران سرطانی سروکار دارد و هر سال یکبار به ایران می‌رود و حاصل آموخته‌هایش را در شهرهای کوچک به پرستاران می‌آموزد. وی اهمیت چگونگی پرستاری از یک بیمار سرطانی، آنچه زوجین باید در روابط با یکدیگر در این دوران بدانند و.. را با مهارت به حضار آموخت.

سخنران ششم؛ دکتر بهرام جم، استادی که در دنیا به فیزیوتراپیست‌ها تدریس می‌کند، حضار را هم رقصاند و هم به ورزش واداشت. اگر کسی هر نقطه از بدنش درد می‌کند باید بداند که بهرام قطعا او را درمان می‌کند. او به حضار آموخت که با تحرک چگونه از احتمال ابتلا به سرطان کم کنند و از اهمیت حرکت در سلامتی گفت و افزود این تحرک می‌تواند حتی جارو کردن خانه باشد و ...

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
لازم است اضافه کنیم که همه این متخصصان واقعا شاهکار کردند و پنل را به گونه‌ای جذاب و مفید پیش بردند که هیچکس برنامه‌ی 4 ساعته را ترک نکرد.

سرانجام نوبت دکتر نادر جوادی شد. او که از ماه‌ها قبل برای چنین روزی برنامه‌ریزی کرده بود تا بتواند به کانادا بیاید از شیوه درمان انحصاری گفت و اینکه هر بیمار با روشی متمایز از دیگری درمان می‌شود. برای این منظور باید شخص یک آزمایش ژنتیک بدهد که فعلا فقط در امریکا امکان‌پذیر است و بعد ایشان می‌توانند بر حسب ژن‌های معیوب و تعداد و چگونگی آنها در هر فرد داروی مشخص و متفاوتی را به بیمار بدهد. این روش به همراه بالا بردن سیستم ایمنی بدن بیمار به درمان او منجر خواهد شد.
در انتهای برنامه دو بیمار سرطانی به روی استیج رفتند و توضیحات لازم برای ادامه درمان را گرفتند. از آنجا که فکر کردیم شاید در جمعیت چهار، پنج بیمار سرطانی باشند که بخواهند مستقیم با دکتر جوادی گفتگو کنند، پیشنهاد کردیم که آنها فقط خودشان به اتاق پشت سالن بیایند، ولی در نهایت متوجه شدیم که چهل و دو بیمار سرطانی در سالن در میان بقیه حضار شرکت داشتند. در انتهای برنامه، سالن خالی شد، همه چیز جمع شد، کارمندان آقاخان همه جا را تمیز کردند، همه‌شان رفتند و آقاخان تقریبا بسته شد، اما دکتر جوادی نرفت و با آرامش، همه بیماران را دید و با آنها گفتگو کرد. آنچه آرزوی ما بود، شرکت کردن حتی یک بیمار بود و آنچه محقق شد، هزاران بار شکر دارد.

اگر شما خواننده گرامی، که این نوشته را ملاحظه می‌کنید، در اطرافتان بیماری مبتلا به سرطان را می‌شناسید، لطفا به وی از شیوه جدید درمان سرطان بگویید. در انتهای این مطلب راههای دسترسی به دکتر جوادی ضمیمه می‌شود، همچنین می‌توانید با دفتر ایران استار تماس بگیرید تا تلفن و ایمیل کلینیک در اختیارتان قرار گیرد.
در طی این کنفرانس علاوه بر علی احساسی، نماینده ایرانی‌تبار لیبرال مجلس کانادا که اخیرا برای دومین‌بار موفق به راهیابی به مجلس شده، خانم رابین مارتین دستیار پارلمانی وزیر بهداشت و پزشکی استان انتاریو نیز به دعوت مایکل پارسا نماینده ایرانی‌تبار مجلس انتاریو، حضور داشت که از آنها نیز تشکر بعمل آمد.
در پایان لازم می‌دانیم از حمایت‌کنندگانی که بدون آنها امکان برگزاری چنین مراسمی امکان‌پذیر نبود، قدردانی کنیم، با این امید که روزی هیچ بیماری در جهان، نگران راه درمان و دارویش نباشد.
 
متشکریم از حمایت‌کنندگان این سمینار:
حمیدرضا کریمی (‌ارز پرسیکا)، هنگامه جولایی (‌متخصص تغذیه و بیوانرژی)، هری چوپرا (‌مشاور املاک)، شاپور تنباکویی (‌ارز ملل)، محمد رحیمیان (‌بیمه اینشوفین)، آزمایشگاه‌های طبی فارسی زبان (Ultimate)، کلاس‌های بورد دندانپزشکی (‌رامتین صادقی)، رضا حاتم طهرانی (‌بروکر املاک)، فرید عامریون (‌بروکر املاک)، دکتر سهراب خوشبین، فریبا نامور‌راد (‌امور مهاجرت)، احمد دولت‌آبادی (‌مشاور املاک)، مهدی رضوی (‌بروکر املاک)، پیمان رامندی (‌خدمات گرمایش و سرمایش)، پوریا همتی (‌مشاور دفتر حقوقی)، هاله کاوه (‌دنتال هایجنیست) و نشریات سلام تورنتو و خردمند.
 
آدرس و وب سایت دکتر جوادی:

Hope Health Center
818.578.6454
24100 Calabasas Road, Calabasas, CA 91302
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

www.drnaderjavadi.com
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 20, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به