یکی از باشکوه‌ترین و منظم‌ترین جشن‌های یلدای هرسال را انجمن ساختمان‌سازان ایرانی ـ کانادایی برپا می‌کند
برآی ای صبح مشتاقان اگر نزدیک روز آمد
که بگرفت این شب یلدا ملال از ماه و پروینم
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
همزمان با ایام تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی که در کشور میزبانمان، کانادا، جنب و جوش خاصی در می‌گیرد، و چراغانی و تزئینات خانه‌ها و خیابان‌ها حال و هوای شادی به وجود می‌آورد، جامعه‌ی ایرانی ـ کانادایی نیز با برگزاری جشن یلدا، خود را در شادی جامعه‌ی بزرگترش سهیم می‌کند.
چند سالی است که جشن یلدا از سوی سازمان‌ها و کانون‌های مختلف به صورت مرتب و مفصل برگزار می‌شود و با بزرگ شدن جامعه‌ی ایرانیان تورنتو، تعداد این جشن‌ها فزونی یافته است.
یکی از باشکوه‌ترین و منظم‌ترین جشن‌های یلدای هرسال را انجمن ساختمان‌سازان ایرانی ـ کانادایی برپا می‌نماید، امسال این جشن روز شنبه۱۴ دسامبر ۲۰۱۹ در سالن مجلل  Riviera با بیش از ۶۰۰ مهمان برگزار گردید.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

آنچه به روشنی قابل مشاهده است پیگیری‌، پشتکار و پیشرفت درعملکرد این انجمن است. این انجمن در یازده سال گذشته توانسته به خوبی خود را به جامعه‌ی میزبان معرفی کند و مورد توجه قرار گیرد و از پشتیبانی جامعه کانادایی برای اعضای خود بهره ببرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در سالن ورودی در ابتدای ورود شاهد اجرای موسیقی هنرمندانه چنگ بودیم. همراه با سفره زیبای یلدا که بسیار چشم نواز بود، و همه را دعوت می‌کرد تا در کنارآن عکسی به یادگار بگیرند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در گوشه‌ی دیگری از سرای ورودی، چایخانه‌ی سنتی، با افرادی که لباس‌های محلی ایرانی بر تن داشتند، جاذبه‌ی دیگری بود که افراد را بین رفتن به طرف بار و نوشیدن چای در استکان کمر باریک ناصرالدین شاهی به تردید می‌انداخت.
مراسم با خواندن سرود ملی کانادا توسط خواننده‌ی برجسته، حسن انعامی آغاز شد. وی با صدای رسا و تاثیرگذارش مهمانان را دعوت به شنیدن سرود "ای ایران" نمود که با تشویق شایسته میهمانان و همراهی آنان‌ روبرو گردید.
مجری مراسم خانم بنفشه طاهریان مانند همیشه با توانایی‌های ویژه خود و هنر بی‌مانندش به زیبایی برنامه‌های مهمانی را اداره می‌نمود.چیزی که بیش از همه شرکت‌کنندگان را تحت تأثیر قرار داد اعلام یک دقیقه سکوت به یاد واحترام جانباختگان حوادث اخیرایران بود.در این زمان سکوت سنگین و درد آلودی سالن را فراگرفت و همگان خواستار فردایی بهتر و روشن‌تر برای همه ایرانیان در هر گوشه از دنیا بویژه در میهن عزیزمان شدند.
پس از خوش‌آمدگویی توسط آقای مهران صفاپور رئیس هیئت مدیره و تبریک به مهمان ارجمند جناب علی احساسی نماینده فدرال کانادا بابت پست جدید ایشان، از وی دعوت گردید که سخنرانی کوتاهی برای شنوندگان داشته باشد.
در ادامه مهمانان شاهد چندین اجرای زیبای رقص از گروه فولکوریک "توپاز" و موسیقی پیانو بودند و سپس اجرای گروه STRING n STRING  همه میهمانان را مبهوت نمود چنانکه خواستار یک اجرای خارج از برنامه دیگرگردیدند.
بخش موسیقی پاپ با اجرای زنده هنرمند محبوب نسل‌ها، فرامرزاصلانی، و همچنین هنرمند برجسته، بابک امینی برگزار شد، اجراهای خاطره‌انگیز و پراحساس فرامرز اصلانی حتی مهمانان غیر‌فارسی را به تحسین واداشته بود و بسیار مورد تشویق حاضرین قرار گرفت و شبی خاطره‌انگیز را برای همه رقم زد. همکاری دی‌جی امیر3000 با موسیقی‌های منتخب به نوبه خود به هر چه بیشتر شاد بودن برنامه ‌افزود.
میزبان کوچکترین نکته را نیز فراموش ننموده بود و چه بسا برای مهمترین آیین شب یلدا، تفألی انجام گرفت و از سوی شرکت “Appliance Studio” سه هدیه نفیس به قید قرعه به مهمانان تقدیم شد. همچنین ازحامیان مالی می‌توان به Bella Lee Group‌ و گروه Improve Mall اشاره کرد
در پایان، لازم به ذکر است هیئت‌مدیره انجمن آقایان مهران صفاپور، علیرضا حیدری، عنایت اخوان، دیوید فیروزیان، امیر حسین براتی، مجید فتحی، علی بخارایی و هماهنگ‌کننده برنامه‌های انجمن یکتا سیف هرکدام سهمی در برپایی این مراسم داشتند.
 


عکس‌ها: EventGraphers
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

طراح سفره: Javahery Design
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 25, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به