معلوم نیست این بخشوده شده خوش‌شانس شخص بوده یا شرکت‌
ترجمه ایران استار-‌ همانطور که به پایان مهلت 30 آوریل برای رسیدگی به مالیات بر درآمد نزدیک می‌شویم، اداره مالیات کانادا"سی‌آر‌ای" به یک معافیت مالیاتی غیر‌معمول دست زده است. در شش ماه اول سال 2018، این سازمان بیش از 133 میلیون دلار از بدهی مالیاتی یکی از مالیات‌دهندگان را بخشیده است. معلوم نیست این بخشوده شده خوش‌شانس شخص بوده یا شرکت‌؟ این بخشودگی بر مالیات غیر‌مستقیم بوده و اداره مالیات جزئیات بیشتری از این موضوع تاریخی را ارائه نداد. این چشم‌پوشی مالیاتی که در تاریخ 14 سپتامبر 2018 اتفاق افتاده است اختلاف زیادی در مالیات جمع‌آوری شده سال 2018 و سال قبل از آن ایجاد کرده است. البته اداره مالیات ار دادن هرگونه اطلاعات طفره می‌رود‌ و نمی‌گوید چه کسی آن را دریافت کرده است.
یادداشتی که توسط"سی‌بی‌سی‌نیوز" به موجب قانون دسترسی به اطلاعات به دست آمده، می‌گوید:" مجموع کل بخشودگی در سال مالی 2017-2018 بالغ بر 209 میلیون دلار بوده و یک پرونده 133 میلیون دلار را نشان می‌دهد. البته سایر پرونده‌ها نیز مبالغ قابل توجهی از بخشودگی را دارند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Design Business 3D, VR, AR, 360° and video
دولت فدرال مالیات‌های غیر‌مستقیم را بر روی وسایل نقلیه ناکارآمد، سیستم‌های تهویه مطبوع خودرو و برخی محصولات نفتی اعمال می‌کند.
از سوی دیگر، مالیات بر ارزش افزوده بر روی مشروبات الکلی، شراب، آبجو، محصولات تنباکو و در حال حاضر ماری‌جوانا جمع‌آوری می‌شود. مالیات بر ارزش افزوده در سال مالی 2017-18، 5.9 میلیارد دلار را به خزانه‌داری فدرال آورده است البته بیشتر این درآمد از روی مشروبات الکلی بوده است.
"ایتن بیرام" سخنگوی اداره مالیات کانادا گفت:" با توجه به قانون محرمانه نگاه داشتن اطلاعات مرتبط با مالیات‌دهندگان، امکان ارائه اطلاعات بیشتر وجود ندارد ولی مبلغ 133،416،922.33 دلار مالیات معاف شده از طرف اداره ثبت اطلاعات فدرال کاناداست.‌ وی گفت: "ما نمی‌توانیم تأیید کنیم که آیا این مبلغ بزرگ‌ترین میزان معافیت مالیاتی بوده، زیرا ما این دست از اطلاعات را نگهداری نمی‌کنیم ولی معمولا ارقام به این بزرگی نیست ".  
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Website Design
اداره مالیات کانادا در سال 2017-2018‌، 2.7 ‌میلیارد دلار مالیات‌های پرداخت نکرده داشته است. البته این اداره می‌گوید معافیت مالیاتی به این معنی نیست که شخص و یا سازمان مورد نظر دیگر نباید مالیات خود را پرداخت کند بلکه به این معنی‌ است که تا بهبود وضعیت مالی مالیات‌دهنده اقدامات قانونی در مورد او انجام نمی‌گیرد.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
بیرام گفت: "اکثریت قریب به اتفاق معوقه‌های مالیاتی در طول زمان جمع‌آوری می‌شود. در سال مالیاتی‌ 2017-2018، اداره مالیات بدهی‌های مالیاتی بیش از 57.8 میلیارد دلار را جمع‌آوری کرده است ".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه شهرام بینش
در سال 2018 شرکت کرایسلر که اوراق قرضه دولتی دریافت کرده بود اعلام ورشکستگی کرد ولی این شرکت بعد از اعلام ورشکستگی با نام دیگری به کار خود ادامه داد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 24, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به