طبق این قانون اختیارات بیشتری به کالج مشاوران مهاجرت و شهروندی داده شده است
ایران استار: وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا اعلام کرده است که از تاریخ ۲۶ نوامبر امسال قانون جدید کار مشاوران مهاجرت اجرا شده تا جلوی سوء استفاده‌ای موجود در این حوزه گرفته شده است. این اتفاق مهم با تاسیس یک کالج از سوی وزارت مهاجرت کانادا اتفاق افتاده که دارای اختیارات فراوانی برای ورود به موارد سوء استفاده افراد آسیب پذیری است که در دام افراد شیاد با پوشش مشاوران مهاجرت می‌افتند.
مارکو مندیچینو وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی دولت فدرال اعلام کرده است که که قانون مشاوران کالج و مهاجرت تازه‌ای از روز پنجشنبه ۲۶ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی در حال اجرا است. به گفته وی این قانون یک چارچوب قانونی برای تنظیم کار مشاوران مهاجرت و شهروندی فراهم می‌کند و کالج موسوم به College of Immigration and Citizenship Consultants یا کالج مشاوران مهاجرت و شهروندی آن را به تنظیم کننده رسمی مشاوران مهاجرت و شهروندی در سراسر کشور تبدیل می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
قانون جدید دولت کانادا برای جلوگیری و مقابله با کلاهبرداری مشاوران شیاد مهاجرت
لازم الاجرا شدن این قانون به آن معنی است که امور مربوط مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) یک قدم به افتتاح دانشکده جدید در سال ۲۰۲۱ نزدیک شده است. این کالج موسسه‌ای برای تنظیم کار حرفه‌ای در جهت منافع عمومی و برای محافظت از مردم و مشاوران در برابر بازیگران نادرستی که از افراد آسیب‌پذیر سواستفاده می کنند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

با این تصمیم وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی دولت فدرال به وعده خود برای پیشبرد اجرای کامل رژیم جدید حرفه‌ای برای مشاوران مهاجرت و شهروندی عمل می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
کالج مشاوران مهاجرت و شهروندی چه اختیاراتی دارد؟
کالج جدید برای اطمینان از حمایت عمومی تحت نظارت قابل توجه دولت قرار خواهد گرفت که شامل اختیارات دولتی برای ایجاد کد رفتار حرفه‌ای برای پروانه‌داران کالج، تعیین ترکیب اعضای هیئت مدیره کالج و انتصاب مدیران است.
در حالی که لازم الاجرا شدن این قانون یک مرحله ضروری است، افتتاح دانشکده همچنین نیاز به انتصاب مدیران با منافع عمومی در کالج توسط دولت دارد. اعلامیه فرصت در سایت وزارت مهاجرت منتشرشده تا افراد علاقه مند درخواست تقاضای پست‌های مدیر با منافع عمومی در هیئت مدیره کالج را داشته باشند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

این کالج همچنین دارای اختیارات لازم برای تنظیم مقررات مشاوران به ویژه ابزارهایی برای بررسی رفتار غیر حرفه‌ای و نظم دادن به مجوزهای لازم خواهد بود که خود شامل قدرت ورود به محل مشاور برای جمع آوری اطلاعات برای حمایت از تحقیقات، و جلب شهود مجبور برای حضور و شهادت در کمیته انضباط است. این کالج توانایی درخواست احكام دادگاه برای تعقیب بازیگران غیرمجاز را دارد كه بدون مجوز مشاوره مهاجرت ارائه می دهند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, November 28, 2020 - 21:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به