ایران استار: پژوهش‌های گالوپ نشان می‌دهد که کانادا همچنان مهاجرپذیرترین کشور دنیاست و مردم این کشور نیز در قبال مهاجران انعطاف بیشتری دارند. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط گالوپ، به دنبال آغاز پیمان جدید مهاجرت در اتحادیه اروپا، جهان در حال پذیرش مهاجران کمتری است. آخرین ویرایش گالوپ در خصوص شاخص پذیرش مهاجران نشان می‌دهد که چندین کشور عضو اتحادیه اروپا از جمله مجارستان، کرواسی، لتونی و اسلواکی، جزو کشورهایی هستند که کمترین پذیرش مهاجران در سراسر جهان را دارند.
گفتنی است که این شاخص بر اساس سه سوال بوده که در ۱۴۵ کشور در سال ۲۰۱۹ مطرح شده است. از پاسخ‌دهندگان پرسیده شد که همسایه شدن یا ازدواج با خانواده‌های مهاجرانی که در کشور آنها زندگی می‌کنند، از نظر آنها مسئله‌ای خوشایند است یا خیر.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در حالی که چندین کشور عضو اتحادیه اروپا در اروپای شرقی در قسمت پایین این مقیاس قرار داشتند، کانادا با کسب امتیاز ۸.۴۶ از بالاترین میزان ممکن یعنی ۹ در جایگاه نخست قرار گرفت.

کانادا مهاجرپذیرین کشور دنیاست؛ ۹۵ درصد کانادایی‌ها همسایگی با یک مهاجر را مثبت می‌دانند
ایسلند نیز با کسب امتیاز ۸.۴۱ دومین کشور پذیرنده مهاجران در جهان لقب گرفت، در حالی که نیوزلند جایگاه سوم را از آن خود کرد.

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

گالوپ مدعی است دو کشور کانادا و آمریکا که سابقه طولانی در پذیرش مهاجران دارند در سال ۲۰۱۷ بیشترین پذیرش را داشته اند. از آن زمان سیاست‌های مهاجرت در هر کشور را‌ههای مختلفی را طی کرده است. نخست وزیر جاستین ترودو درهای کانادا را برای مهاجران بیشتر بیشتر باز کرد اما دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا سعی در بستن درها کرد. با این حال، پذیرش مهاجران در هر دو کشور پس از سه سال نسبتاً تغییر نکرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در کانادا ۹۵ مردم گفته‌اند حضور مهاجران در همسایگی آنها چیزهای خوبی است و بیش از ۹ نفر از هر ۱۰ نفر (۹۱٪) اظهار داشتند که ازدواج مهاجر با خانواده اشن را مثبت ارزیابی می‌کنند. اکثر آمریکایی‌ها همین حرف را زده‌اند و ۹ نفر از هر ۱۰ نفر (۹۰٪) اظهار داشتند مهاجری که در همسایگی آنها زندگی می کند انسان خوبی است و ۸۵ درصد نیز گفته اند ازدواج با مهاجران را مثبت ارزیابی می‎کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, October 2, 2020 - 20:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به