پومپئو افزود که تحریم‌های تازه علاوه بر شرکت‌ها مدیران عامل آنها را هم شامل می‌شود
هم‌زمان با تلاش‌های دیپلماتیک فرانسه برای ترغیب ایران به مذاکره با آمریکا، وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که چند فرد و شرکت چینی را به دلیل خرید نفت از ایران تحریم کرده است.
مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، این خبر را در اجلاسی که با حضور گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی هم‌زمان با مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک برگزار می‌شود اعلام کرد. او گفت که این اقدام تنبیهی در واکنش به نقض تحریم‌های یک‌جانیه آمریکا علیه ایران انجام شده است. پومپئو در این نشست که به میزبانی گروه فشار "اتحاد در برابر ایران هسته‌ای" و با شرکت گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی از جمله مجاهدین خلق برگزار شد به "چین و همه کشورها" هشدار داد که آمریکا با هر مورد از نقض تحریم‌های خود علیه ایران اقدام می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
ممنوعیت خرید نفت از ایران از جمله مهم‌ترین تحریم‌ها است که باعث شده صادرات نفت ایران با مشکل جدی روبرو شود. آمریکا شرکت‌های خارجی را هم که از ایران نفت بخرند از حضور در بازار خود محروم می‌کند. اعلام تحریم‌های تازه عیله چینی‌ها هم‌زمان با حضور حسن روحانی، رئیس جمهوری و مقام‌های دیپلماتیک ایران در نیویورک و گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال دیدار روسای جمهوری ایران و آمریکا صورت می‌گیرد. هر چند ایران احتمال انجام چند دیداری را رد کرده است.
پومپئو افزود که تحریم‌های تازه علاوه بر شرکت‌ها مدیران عامل آنها را هم شامل می‌شود. او گفت: "آمریکا تلاش‌های خود برای آگاه کردن کشورها و شرکت‌ها از خطر تجارت با نهادهای وابسته به سپاه پاسداران را تشدید کرده و ما هر کس را که به هشدارهای ما بی‌توجه باشد مجازات می‌کنیم."
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

این خبر در حالی اعلام شده که امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل تلاش می‌کند ایران را به بازگشت به میز مذاکره با آمریکا ترغیب کند. او روز سه‌شنبه دو بار با آقای روحانی دیدار کرد و به او گفت اگر بدون دیدار با آقای ترامپ از آمریکا برود فرصت را از دست داده است. اما ایران می‌گوید تنها شرط بازگشت به میز مذاکره رفع تحریم‌های آمریکا و ادامه مذاکرات در قالب توافق هسته‌ای (برجام) است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 25, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به