خواهرم از من خواست که صفرها را بشمارم، و من به او گفتم که ۶ تا صفر دارد، در آن زمان بود که او مرا تصحیح کرد و گفت این ۶۸ میلیون دلار است
مرد کارگری از تورنتو که برنده یک جکپات ۶۸ میلیون دلاری بخت‌آزمایی شده، می‌گوید که می‌خواهد همان شخص قبلی باشد و قصد دارد به کار خود ادامه دهد.
"نوئل پاتریسیو" در قرعه‌کشی ۲۷ سپتامبر برنده شد و رکوردشکنی کرد و توانست توپ طلای "لوتو ۶/۴۹" را که بزرگترین جکپات آن در تاریخ این لاتاری بوده را ببرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
 
این برنده لاتاری ۶۸ میلیون دلاری که کارگری در تورنتوست: نه من استعفا نمی‌دهم
"شرکت بخت‌آزمایی و بازی‌های انتاریو" در یک انتشار خبری اعلام کرد که پاتریسیو برنده بلیط خوش‌شانس بوده اما او که کارش نوعی "خانه‌داری" است می‌گوید: که قصد دارد همچنان به کار در زمینه خانه‌داری ادامه دهد، اگرچه "کمی کمتر". نوئل افزوده: "من عاشق کاری که انجام می‌دهم هستم و افرادی که با آنها کار می‌کنم را نیز بسیار دوست دارم، این دو شغلم را برایم معنادار می‌کنند. من می‌خواهم همان نوئل قبلی باشم". در اعلان این شرکت آمده است که نوئل یک فرد معمولی بوده که بصورت معمولی این لاتاری را بازی می‌کرده و بلیط برنده خود را نیز در حین استراحت در حین کارش خریداری کرده است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
وقتی نوئل متوجه شد که بلیط برنده این لاتاری در تورنتو خریداری شده، تازه یادش افتاد که خودش هم بلیط خریده و آن را در جیب خود دارد. وی سپس بلیطش را درآورده و با "اپ" شرکت بخت‌آزمایی چک کرده و در ادامه می‌گوید: "فکر کردم ۶۸,۰۰۰ دلار برنده شده‌ام، پس به خواهرم زنگ زدم تا به او بگویم که ۶۸,۰۰۰ دلار برده‌ام. او از من خواست که صفرها را بشمارم، و من به او گفتم که ۶ تا صفر دارد، در آن زمان بود که او مرا تصحیح کرد و گفت این ۶۸ میلیون دلار است! من در شوک بودم، اما می‌دانستم که هنوز کار دارم، بنابراین از سر کار بلند شدم و به دستشویی رفتم تا بتوانم دوباره اعداد برنده را با خواهرم که هنوز در تماس تلفن با من بود، چک کنم".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
نوئل می‌گوید که وی در طول روز به کار خود ادامه داد و بارها به دستشویی رفت تا بلیط خود را چک کند. او چنین به یاد می‌آورد: "تنها چیزی که می‌توانستم فکر کنم این بود که آیا این یک شوخی است؟ آیا این واقعی است؟ آیا در خوابم و از این خواب بیدار خواهم شد؟ اولین کارم را تمام کردم و بین شیفت بعدی چندین بار دیگر نیز بلیطم را چک کردم...خیلی باور نکردنی بود".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
او می‌گوید در مورد برنده شدن بلیطش به کسی بجز خانواده نزدیکش چیزی نگفت و تا زمان دریافت جایزه، که کمی آن را طول داد، کمی وقت صرف کرد تا مطمئن شود که همه کارش را درست انجام می‌دهد. نوئل می‌گوید که وقتی همکارانش در مورد بلیط برنده که در تورنتو فروخته شده بود صحبت می‌کردند و می‌کنند، او به آنها نمی‌گوید که او برنده این بلیط بوده و امیدوار است تغییری نکند. نوئل می‌گوید که بلیط خود را از فروشگاه "هاستی" در خیابان "چرچ" در تورنتو خریداری کرده است.
 
نوئل با ۶۸ میلیون دلارش چه می‌کند؟
او می‌گوید قصد دارد خانه فعلی خود را بازسازی کند و خواهرانش را برای تعطیلات به ایتالیا ببرد. وی که از طرفداران تنیس است، می‌خواهد برای دیدن بازی زنده تنیس "رافائل نادال" به سفر برود و او را از نزدیک ببیند. نوئل می‌گوید در نظر دارد بلیط‌های تمام فصل آینده تیم بسکتبال "تورنتو رپتورز" را نیز بخرد.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

او می‌افزاید: "زمان بیشتری برای خودم می‌گذارم و کمی کمتر کار می‌کنم، اما همچنان شغلم را حفظ می‌کنم. من فقط با یک چمدان و چند دلار به کانادا آمدم... این باور نکردنی است که فکر کنم من به عنوان برنده جکپات توپ طلا اینجا هستم... من آماده هستم تا یک زندگی هیجان‌انگیز داشته باشم".

بیشتر بخوانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, December 22, 2023 - 16:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به