این هفته حداقل پنج محصول مختلف فراخوان شده‌اند
آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا چندین محصول از جمله داروهای کودکان را همراه با خطر مصرف بیش از حد تشخیص داد و مواد غذایی که ممکن است به سالمونلا آلوده شده باشند را هم فراخوان داد.
این در حالی‌ست که در ماه گذشته، مسمومیت غذایی ناشی از طالبی چندین کشته در کانادا بجا گذاشته بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
 
بهداشت کانادا: این داروی کودکان، ماست و چیا، را مصرف نکنید و این تشک نیز احتمال خفگی دارد
بهداشت کانادا می‌گوید داروی تب خوراکی "استامینوفن پدیاتریکس" برای کودکان، به دلیل داشتن "مقدار بالاتر از حد مجاز" استامینوفن باید جمع‌آوری شود. این محصول ساخت شرکت "توا" است و به دلیل "خطر مصرف بیش از حد" از قفسه‌ها حذف می‌شود. این اداره می‌افزاید که اگر کودکان تهوع، استفراغ، بی‌حالی، تعریق، از دست دادن اشتها و درد در ناحیه شکم داشتند، باید فورا با مرکز کنترل مسمومیت و خدمات اورژانس تماس بگیرند زیرا "درد شکمی ممکن است اولین علامت آسیب کبدی باشد و ممکن است برای ۲۴ تا ۴۸ ساعت آشکار نشود".
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
این اداره می‌گوید پس از آزمایشات معمولی که نشان داد این محصول به جای ۱۶۰ میلی‌گرم تایید شده، ۱۸۵ میلی‌گرم استامینوفن دارد این فراخوان را صادر کرده است. این محصول عمدتا در "ول دات سی‌ای" فروخته می‌شود؛ و در میان سایر مکان‌ها، دارای میزان تایید شده ۱۶۰ میلی‌گرمی‌ست. این نوع استامینوفن برای تسکین درد و تب خفیف تا متوسط کودکان ۲ تا ۱۱ ساله مصرف می‌شود و نیازی به نسخه ندارد. از کسانی که دارو را دارند خواسته می‌شود که محصول را برای دفع مناسب به داروخانه محلی خود برگردانند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
از سوی دیگر میوه گرمسیری "چیا" محصول "اوربن فیر" و ماست همین شرکت که در آلبرتا و بریتیش کلمبیا فروخته می‌شوند نیز شامل فراخوان شده و مردم باید آنها را بلافاصله دور بریزند. اداره بهداشت می‌گوید این محصولات در اندازه‌های ۳۸۵ گرمی و ۳۳۰ گرمی با تاریخ مصرف قبل از ۱۸ و ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ فروخته شده‌اند و افزوده این اقلام به این دلیل فراخوان شدند که حاوی "کواکر گرانولا" هستند. در اوایل این هفته نیز همین اداره به دلیل آلودگی احتمالی به سالمونلا، برای ذرت منجمد با مارک "ایگل" را فراخوانی کرده بود که در کیسه‌های ۱.۷۵ کیلوگرمی با تاریخ انقضا ۱ فوریه ۲۰۲۵ عرضه شده بودند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
این آژانس این هفته هشدار داد که تختخواب‌های مارک "جورج" که در فروشگاه‌های "والمارت" در سراسر کانادا فروخته می‌شوند، به دلیل خطر خفگی بالقوه فراخوان داده شده‌اند. بخش‌هایی از این تشک که برای خواب کودکان در اندازه‌های صفر تا ۵ است ممکن است در حین شستشوی مکرر از آن جدا شوند و صورت بلعیدن شدن، خطر خفگی را به همراه دارند، پس مردم باید آنها را سریعا به والمارت باز گردانند. حدود ۳۷۱,۴۶۹ تشک از این نوع در کانادا بین دسامبر ۲۰۲۱ تا ژانویه ۲۰۲۴ فروخته شده اما هنوز هیچ خطری از آن گزارش نشده است.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

و سرانجام اینکه چندین زین اسب‌سواری انگلیسی دانشگاهی نیز فراخوان شده‌اند. به گفته آژانس، به دلیل خطر افتادن، نباید از این ۹ مدل محصولات استفاده شود: "دی‌گری مونو، گرجوئیت کلوز کانتکت، آنر کلوز کانتکت، اینتگریتی مونو درساژ، لوکترن درساژ، وارویک کلوز کانتکت". این زین‌ها که در "ودربی‌تا" فروخته شده‌اند، با چرم سیاه یا قهوه‌ای یا مواد مصنوعی ساخته شده‌اند و اندازه آن‌ها بین ۱۵ تا ۱۸ اینچ است و دارای یک میله پرچ یا رکاب هستند که می‌تواند بشکند و باعث سقوط سوارکار شود. تا ۱۰ ژانویه هیچ گزارشی مبنی بر آسیب دیدگی دریافت نشده است. این محصولات بین مارس ۲۰۱۹ و ژوئیه ۲۰۲۳ تولید شده‌اند و روی آن‌ها مهر "ساخت هند" زده شده است.

بیشتر بخوانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, January 20, 2024 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به