نیمی از مراجعه کنندگان حتی فردی در خانواده خود دارند که شاغل است، ۵۹% آنها تحصیلات بالای دبیرستان دارند و یک چهارم آنها کودک هستند
طبق آخرین گزارش سالانه بانک غذا، استفاده روزانه از بانک‌های مواد غذایی در تورنتو به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده، به‌طوری که در سال جاری از هر ۱۰ نفر یک نفر از بانک غذا استفاده می‌کند.
این در حالی‌ست که در سال گذشته از هر ۲۰ نفر یک نفر از بانک غذا استفاده می‌کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
 
بیداد فقر با چند آمار وحشتناک در کانادا: ۱۰% تورنتویی‌ها امسال پول غذا ندارند و به بانک مواد غذایی مراجعه می‌کنند
این گزارش که امروز سه‌شنبه با عنوان "چه کسی گرسنه است؟" منتشر شده، نشان داد که بانک‌های مواد غذایی بیشترین افزایش سالانه بازدید از مشتریان را داشته‌اند، به‌طوری که ۱۲۰,۰۰۰ نفر جدید برای اولین‌بار از بانک مواد غذایی استفاده کرده‌اند. "نیل هدرینگتون" مدیرعامل این شرکت، گفت: "افزایش سرسام‌آور هزینه‌های مسکن، تورم مواد غذایی، درآمد پایین و حمایت‌های ناکافی دولت باعث شده تا افراد بیشتری به بانک‌های مواد غذایی تکیه کنند. افرادی که به بانک غذا در تورنتو مراجعه می‌کنند می‌گویند پس از پرداخت اجاره، آب و برق برایشان حدود ۶.۶۷ دلار باقی می‌ماند که آن را هم باید صرف رفت‌وآمد عمومی کنند".
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
نکته کلیدی در این گزارش تغییر جمعیتی افرادی است که به بانک مواد غذایی مراجعه می‌کنند بطوریکه نیمی از آنها حتی فردی در خانواده خود دارند که شاغل است و ۵۹% آنها تحصیلات بالای دبیرستان دارند و یک چهارم آنها کودکانی هستند که "والدینشان برای گذران زندگی چاره‌ای جز مراجعه به بانک غذایی ندارند". هترینگتون گفت: "این شرایط غیرقابل قبول است. این مردم افرادی هستند که همه چیز را درست انجام داده‌اند. یک ضرب المثل قدیمی می‌گوید، اگر به مدرسه بروید، اگر شغلی پیدا کنید، اگر سخت کار کنید، زندگی خوبی خواهید داشت اما واقعیت اینست که این ضرب‌المثل دیگر درست نیست... ما هر روز نادرستی آن را در این روزگار می‌بینیم. هر یک از این مردم، هر روز با استرس شدید و بی‌حد و حصر ناشی از نداشتن درآمد کافی برای اساسی‌ترین نیازهایشان دست و پنجه نرم می‌کنند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
"سو الن پترسون" که بطور داوطلبانه برای بانک غذای روزانه کار می‌کند، خود اکنون برای تغذیه خانواده خود به بانک غذا متکی شده و می‌گوید: "هرگز نمی‌دانستم که آن جعبه غذا در بانک، چه تفاوتی نه تنها برای سلامت جسمی و روحی خانواده‌ام، بلکه برای استقلال و منزلت ما ایجاد می‌کند… ما هنوز هر از گاهی وعده‌های غذایی خود را حذف می‌کنیم، این روزها بانک غذا، غذاهای اصلی ما را تامین می‌کند". وی سال‌هاست که برای برخی از بیماری‌هایش دارو مصرف نمی‌کند، زیرا نمی‌تواند علاوه بر اجاره بها و غذا، پول دارو را بپردازد. او در آپارتمان سه خوابه تعاونی با چهار بزرگسال دیگر زندگی می‌کند و می‌گوید: "من فکر می‌کنم آنچه که می‌خواهم مردم بفهمند این است که همه ما انسان هستیم. همه ما برای زنده ماندن تلاش می‌کنیم. ما به بهترین چیزها نیاز نداریم، اما به اصول اولیه نیاز داریم. ما در مورد غریبه‌ها صحبت نمی‌کنیم، ما در مورد همسایه ها، همکاران، اعضای خانواده، دانش‌آموزان و همه نوع مردم صحبت می‌کنیم".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
در حالیکه هرگز قرار نبوده تا بانک‌های مواد غذایی راه حلی برای فقر باشند، بلکه قرار بوده فقط التیام‌بخش و یک تکیه‌گاه موقت باشند، آنها اکنون تبدیل به فراهم کننده زندگی شده‌اند. "سارا واتسون" از بانک غذایی "نورث یورک" می‌گوید: "بانک‌های مواد غذایی بسیار مهم هستند و اکنون بیش از هر زمان دیگری به حمایت مردمی نیاز دارند". "کارولین استوارت" که عضو بانک غذایی انتاریوست می‌گوید آنچه در تورنتو اتفاق می‌افتد در بقیه استان‌ها نیز در حال اتفاق افتادن است، بسیاری از بانک‌های غذایی در کانادا در حال تعطیل شدن هستند زیرا دیگر غذا ندارند.
کارولین می‌گوید این بانک‌ها غذایی از تمام سطوح دولتی می‌خواهند که برای کاهش فقر تلاش بیشتری کنند و می‌افزاید: "ما اکنون نیاز به اقدام کردن داریم، اکنون نیاز به تغییر داریم، بانک‌های مواد غذایی موهبت هر منطقه است اما اکنون گویا کل کشور در بحران فرو رفته است. این شکست سیاست هر سه سطح دولتی است، مهم نیست در مورد کدام حزب صحبت می‌کنید، ما می‌گوییم بس است، بجنبید، برای مردم کاری کنید، سیاست‌هایتان را تغییر دهید".
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

او می‌گوید مردم باید با دولت‌ها لابی کنند و می‌افزاید: "من نگران کمک‌های مالی هستم که دریافت می‌کنیم زیرا مرتبا کم می‌آوریم. ما از ۱.۵ میلیون دلار در سال برای غذا به ۲۲ میلیون دلار رسیده‌ایم ولی باز هم کم می‌آوریم. من خیلی بیشتر نگران دلایلی هستم که چرا افراد مجبور به مراجعه به بانک‌های مواد غذایی می‌شوند. وقتی صحبت از اجرای سیاست ملی مسکن و کاهش فقر می‌شود، این نگرانی من حتی بیشتر هم می‌شود".

بیشتر بخوانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, November 14, 2023 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به