شهروندان بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان، کانادا را خانه‌ای رویایی برای زندگی خود یافته‌اند
اگر می‌توانستید در هر جای دنیا زندگی کنید، کجا می‌رفتید؟ طبق یک مطالعه جدید، پاسخ این سوال برای بسیاری از مردم در سراسر جهان، کانادا است!
تحقیقات اخیر سازمان استرالیایی "مقایسه بازار" که بر اساس حجم جستجوی سالانه مردمی برای مهاجرت با عباراتی مانند "انتقال به [کشور]" و "جابجایی به [کشور]" صورت گرفته، چنین تجزیه و تحلیل می‌کند که مردم با این عبارات دنبال مهاجرت به کشور مورد علاقه‌شان هستند. در این بررسی کشورهای ایران، روسیه، برمه، کوبا، سوریه، رومانی، گروئلند، جمهوری آفریقای مرکزی، کره شمالی، صحرا و گویان بررسی نشده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
پُرطرفدارترین کشورهای دنیا برای مهاجرت اعلان شد: کانادا؛ جایگاه آمریکا و استرالیا کجاست؟
در فهرست تهیه شده توسط این سازمان که مطلوب‌ترین کشورهای جهان برای نقل مکان را نشان می‌دهد، کانادا رتبه اول را به دست آورد، بدین ترتیب که شهروندان بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان، کانادا را خانه‌ای رویایی برای زندگی خود یافته‌اند. در این لیست، آمریکا مقصد اصلی شهروندان هیچ کشوری نیست ولی به نظر می‌رسد شهروندانش به شدت به فکر مهاجرت به چین هستند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

شهروندان این کشورها کانادا را به عنوان اولین کشور مهاجرتی خود می‌دانند: اسپانیا، هند، چین، اسرائیل، فلسطین، آفریقای جنوبی، اروگوئه، الجزایر، آندورا، آنگولا، آذربایجان، باهاما، بحرین، تادوس، چاد، دورنینیکا، جمهوری دومینیکن، اریتره، اتیوپی، گابن، گامبیا، گرانادا، گینه، جامائیکا، قزاقستان، کنیا، قرقیزستان، لبنان، لیبریا، ماداگاسکار، موریس، مغولستان، مراکش، نیجریه، پرو، جمهوری کنگو، رواندا، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا، سنت وینسنت و گرنادین، سیشل، سیرالئون، سورینام، تاجیکستان، تانزانیا، توگو، ترینیداد و توباگو، تونس، ترکمنستان، اوگاندا.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
از سوی دیگر خود کانادایی‌ها بیشتر مشتاق مهاجرت به ژاپن هستند. پس از کانادا، ژاپن با ۳۱ کشور، اسپانیا با ۱۹، چین با ۱۵، فرانسه با ۱۱، ترکیه و آفریقای جنوبی با ۹، هند با ۷، استرالیا با ۶، یونان و فیجی با ۴، نیوزیلند با ۳، پرتغال و مالزی با ۲ خواهان قرار دارند و آلمان، سوئد، فیلیپین، مصر، میانمار و تایلند نیز یک طرفدار دارند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
کانادا در مقام اول
در توضیح اینکه چرا کانادا مکانی جذاب برای زندگی به نظر می‌رسد، این تحقیق مواردی مانند تنوع، چندفرهنگی، شفافیت دولت و آزادی‌های مدنی را نام برده‌اند. بر اساس این گزارش، کانادا به عنوان کشوری خوش‌آمدگو برای مهاجران خارجی نیز دیده شده و از نظر کیفیت زندگی، آزادی اقتصادی و آموزشی مرتبا رتبه بالایی را کسب کرده است.
از طرف دیگر، ظاهرا کانادایی‌ها که مورد علاقه خیلی کشورها هستند، خودشان خیلی علاقه‌مند به نقل مکان به جای دیگر هستند. در واقع، داده‌های جستجوی "کانوک" نشان می‌دهد که کانادایی‌ها نه تنها کم بلکه به مقدار بسیار زیادی به دنبال ترک کشور و قاره خود هستند و مانند شهروندان آلمان، استرالیا، بلژیک، ایتالیا، سوئد و غیره، دوست دارند بیشتر از هر جای دیگری به ژاپن نقل مکان کنند.
 
ژاپن، رقیبی با فاصله
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

ژاپن به عنوان یک کشور "پیشرو جهانی در بسیاری از صنایع مانند خودروسازی، رباتیک و الکترونیک" شناخته می‌شود که فرصت‌های شغلی بسیاری را در این بخش‌ها برای کسانی که تصمیم به جابجایی دارند، در خود جای داده است. علاوه بر این، ژاپن دارای یکی از بالاترین میزان طول عمرها در سراسر جهان است، بنابراین ممکن است مکان خوبی برای گذراندن دوران بازنشستگی در نظر گرفته شود!

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, July 5, 2022 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به