رقم‌های پرداختی در مقایسه با افزایش قیمت‌ها و نیز افزایش درآمدهای دولت از تورم بسیار اندک است
اداره مالیات (موسوم به آژانس درآمد کانادا) در تاریخ ۵ ژوئیه، قرار است فقط برای یکبار به نام "تخفیف مواد غذایی" یا "کمک هزینه خواروبار" که مدت‌ها وعده داده بود، به کانادایی‌های واجد شرایط را پرداخت کند.
ماه‌ها پس از تصویب این بسته کمکی که برای اولین‌بار در تاریخ به‌عنوان بخشی از بودجه فدرال سال ۲۰۲۳ با تایید مجلس قانون شده، قرار است همین چهارشنبه به حساب‌های بانکی کانادایی‌ها واریز گردد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
اداره مالیات کانادا فردا ۵ ژوئیه، فقط برای یکبار برای جبران تورم مواد غذایی، به کانادایی‌ها پول می‌دهد
این کمک مالی که برای جبران کمی از تورم مواد غذایی‌ست برای حدود ۱۱ میلیون کانادایی با درآمد کم و متوسط به اجرا گذاشته می‌شود. این کمک اساسا مانند یک پرداخت مالیات بر فروش دولت فدرال "جی‌اس‌تی" (GST) است که از طریق سیستم اعتبار مالیاتی و به همان صورتی که پرداخت‌های عادی سه ماهه مالیات بر فروش (GST/HST) صادر می‌شود، انجام می‌گیرد. افراد و خانواده‌هایی که طبق درآمدهایشان در ژانویه ۲۰۲۳ واجد شرایط دریافت اعتبار برگشت مالیات بر فروش هستند و نیز آخرین اظهارنامه مالیاتی خود را ارسال کرده‌اند، باید انتظار دریافت این تخفیف را داشته باشند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
این پرداخت معادل دو برابر مقدار اعتبار مالیات بر فروش دریافتی آنها در ماه ژانویه امسال خواهد بود. این اداره می‌گوید: "این پرداخت براساس اظهارنامه مالیاتی ۲۰۲۱ محاسبه می‌شود، اما این پرداخت حاصل جمع عدد محاسبه شده با برگشت مالیاتی سه ماه اپریل، مه و ژوئن ۲۰۲۳ است که بر اساس اظهارنامه مالیاتی ۲۰۲۲ مردم محاسبه می‌گردد. به همین علت ممکن است برخی از افراد مستحق دریافت این پول باشند اما با توجه به اظهارنامه مالیاتی سال گذشته‌شان، رقمی را دریافت نکنند یا رقم بیشتری را دریافت کنند، و یا برعکس".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
برای این پرداخت که در بودجه امسال دولت تصویب شده، معادل ۲.۵ میلیارد دلار برداشت از خزانه ملی خواهد بود. از سوی دیگر تورم، به‌صورت رقم مالیاتی بیشتر از قیمت‌های بالاتر رفته، به شدت به درآمد دولت‌های استانی و فدرال افزوده است. هنوز هیچیک از این دولت‌ها مازادهای افزایشی درآمدهای خود از تورم را دقیقا اعلان نکرده‌اند. مردم می‌گویند این مبلغ در مقایسه با بالا رفتن قیمت‌ها آنقدر کم است که برخی گفته‌اند از آن برای خرید یک وعده ماهی تازه استفاده می‌کنند، چند نفر هم گفتند که چند شکلات میان‌وعده برای کودکانشان تهیه می‌کنند و یک نفر هم با اشاره به گرانی بنزین گفت که با این پول بنزین می‌زند تا بتواند به همسایه خود در خانه مجاورش یک سر بزند!
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
این تخفیف به طور خودکار به حدود ۱۱ میلیون کانادایی که درآمد خانواده آنها ۳۸,۰۰۰ دلار یا کمتر است و افرادی که درآمد آنها ۳۲,۰۰۰ دلار یا کمتر است تعلق می‌گیرد. دولت می‌گوید مردم نیازی به درخواست برای دریافت این کمک ندارند، فقط آنهایی که اظهارنامه مالیاتی ۲۰۲۱ خود را ثبت کرده باشند و درآمد‌هایی زیر اعداد فوق داشته باشند بطور اتوماتیک دریافتی خواهند داشت.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

مبلغی که واجدین شرایط می‌توانند انتظار داشته باشند، بر اساس وضعیت هر خانواده و درآمد خالص خانواده، می‌توانند حداکثر مبالغ زیر را دریافت کنند:

  • مبلغ ۳۸۷ دلار اگر یک فرزند دارید
  • اگر دو فرزند دارید ۴۶۷ دلار
  • اگر سه فرزند دارید ۵۴۸ دلار
  • مبلغ ۶۲۸ دلار اگر چهار فرزند دارید
  • اگر مجرد هستید و فرزند ندارید ۲۳۴ دلار
  • اگر متاهل هستید یا شریک زندگی دارید و فرزند ندارید ۳۰۶ دلار

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, July 3, 2023 - 22:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به