شان فریزر وزیر مهاجرت فدرال (سمت راست) و مونته مک‌ناتون وزیر مهاجرت استان انتاریو (سمت چپ) امروز اعلام کردند که انتاریو در طی دو سال آینده و تا سال ۲۰۲۵ تعداد مهاجران دریافتی‌اش به بیش از ۱۸,۰۰۰ نفر خواهد رسید
بر اساس توافق با دولت فدرال برای تقویت برنامه نامزدهای مهاجر انتاریو، انتاریو قرار است تعداد مهاجران اقتصادی این استان دو برابر شود.
از سوی دیگر شان فریزر امروز شنبه گفت که دولت فدرال تمدید اقامت در کانادا را برای ساکنان موقتی که از ترکیه و سوریه آمده‌اند، آسان‌تر می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
رسمی شد؛ سهمیه مهاجران اقتصادی انتاریو از کل مهاجران کانادا دو برابر می‌شود
وزرای مهاجرت فدرال و استان انتاریو امروز اعلام کردند که انتاریو در طی دو سال آینده و تا سال ۲۰۲۵ تعداد مهاجران دریافتی‌اش به بیش از ۱۸,۰۰۰ نفر، یا بعبارت بهتر حدود دو برابر تعداد کنونی بالغ خواهد شد. مونت در ابتدا خواستار افزایش دو برابری پذیرفته شدگان در سال ۲۰۲۱ شده بود، زمانی که برای اولین بار دولت فدرال اجازه داده بود این سهمیه از حدود ۳,۰۰۰ نفر تا ۹,۰۰۰ نفر افزایش یابد. طبق توافق جدید، انتاریو خواهد توانست تعداد سالیانه مهاجران خود از برنامه اقتصادی را از ۹,۷۵۰ مهاجر در سال ۲۰۲۲، در ابتدا به ۱۶,۵۰۰ مهاجر امسال ۲۰۲۳، و سپس بیش از ۱۷,۰۰۰ نفر در سال آینده ۲۰۲۴، و نهایتا و بیش از ۱۸,۰۰۰ مهاجر در سال ۲۰۲۵ برساند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

دولت فورد می‌گوید که از طریق سهمیه‌اش در سال گذشته توانسته میزبان ۳,۹۰۰ کارگر حرفه‌ای ماهر، و نیز ۲,۲۰۰ کارمند علوم نرم‌افزار کامپیوتری و فناوری اطلاعات، ۱,۰۰۰ راننده کامیون و بیش از ۱۰۰ پرستار و کارمند پشتیبانی شخصی باشد. مونته می‌گوید که تعداد کارکنان مراقبت‌های بهداشتی به طور خاص تغییر خواهد کرد و بیشتر خواهد شد زیرا این استان با کمبود روبروست و گفت: "اینکه ما با کمبود تاریخی نیروی کار در زمینه پزشکی بهداشتی مواجه هستیم یک راز نیست. من برای آینده استان، نگران کمبودهایمان در نیروی کار پزشکی بهداشتی و نیز کارگران حرفه‌ای ماهر هستم که برای استخدام آنها اولویت‌بندی کرده‌ام".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"مونته مک‌ناتون" وزیر کار و مهاجرت انتاریو، پیشتر و در سال گذشته دو بار درخواست افزایش سهمیه استان انتاریو از کل مهاجران پذیرفته شده در سال توسط دولت فدرال کانادا را به دولت ارائه کرده بود که شاهد افزایش موقتی این سهمیه در سال گذشته بود. مونته افزود که انتاریو قبلا اقداماتی را برای آماده شدن برای میزبانی این نیروهای جدید انجام داده، از جمله حذف الزامات تجربه کاری کانادا، دادن دسترسی بیشتر تازه‌واردان به برنامه‌های آموزشی و تلاش برای تایید مدارک آنها طی ۹۰ روز و سپس چنین ادامه داد: "ما تضمین می‌دهیم که همه ما دست به کار شده‌ایم تا کمبود نیروی کار را پُر کنیم، مردم را برای موفقیت آماده کنیم و اقتصاد خود را رشد دهیم".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
شان فریزر، وزیر مهاجرت فدرال چه گفت
"شان فریزر" وزیر مهاجرت فدرال نیز امروز گفت که تعداد پذیرش شدگان مهاجرت امسال در کل تاریخ کشور رکورد محسوب می‌شود و در بیانیه‌ای افزود: "نیاز به جذب استعدادهایی که هم در کوتاه‌مدت نیازهای بازار کار را برآورده می‌کنند و هم در بلند مدت استعدادها را به سمت کانادا هدایت می‌کند، اولویت اصلی ما بوده است. این افزایش مهاجران به تضمین رشد انتاریو در بخش‌های کلیدی مانند ساخت و ساز خانه‌ها و مراقبت‌های بهداشتی کمک می‌کند و در عین حال مزایای مهاجرت را در هر منطقه از کشور توزیع می‌کند".
 
کمک به سوریه‌ای‌ها و ترک‌ها بعلت زلزله
وزیر مهاجرت فدرال گفت که درخواست‌های ویزای موقتی افرادی که از دو کشور سوریه و ترکیه در کانادا هستند را در اولویت قرار می‌دهد. وی در ماه گذشته همین امکانات را برای ایرانیان و سپس دیروز برای فارغ‌التحصیلان بین‌المللی از مقطع کالج به بالا اعلان کرده و به اجرا گذاشته بود.
پس از زلزله ۷.۸ ریشتری و چندین پس لرزه قدرتمند در جنوب ترکیه و شمال سوریه در ۶ فوریه، بیش از ۵۰ هزار نفر کشته و میلیون‌ها نفر آواره شده‌اند. ماه گذشته، دولت فدرال اعلام کرد که ۲۰ میلیون دلار دیگر برای کمک به مردم آسیب دیده از زلزله ارسال می‌کند که ۱۰ میلیون دلار بیشتر از کمک‌های خصوصی و افرادی خواهد بود که تاکنون به این کشورها فرستاده شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

شان گفت که دولت به افرادی از ترکیه و سوریه که دارای ویزاهای موقت هستند اجازه می‌دهد تا با خانواده خود ملاقات کنند، تحصیل کنند یا در کانادا کار کنند و درخواست تمدید ویزایشان را نیز می‌پذیرد و در ضمن و از هزینه تمدید ویزایشان چشم پوشی می‌کند. او گفت که اداره مهاجرت رسیدگی به درخواست‌های ویزا موقت برای افراد آسیب دیده از زلزله را در اولویت قرار خواهد داد. دولت گفت که تا ۱۰ مارس امسال (هفته پیش)، حدود ۶۰۰ سوریه‌ای و ۶,۴۰۰ ترک در کانادا دارای ویزاهای موقتی هستند که ظرف شش ماه آینده منقضی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

از سری مصاحبه‌های زنده و حضوری ایران استار با وزرای استانی و فدرال کانادا و مک‌ناتون بیشتر بخوانید:

از سری افتضاح در اداره مهاجرت، بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, March 18, 2023 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به