اداره آمار کانادا می‌گوید پرداخت هزینه‌های ضروری مانند حمل و نقل، مسکن، غذا و پوشاک در طول ماه اکتبر برای بیشتر کانادایی‌ها دشوار یا بسیار دشوار بوده است
طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده، افراد ۱۵ ساله و بالاتر گزارش کرده‌اند که در خانواده‌هایی زندگی می‌کنند که پرداخت هزینه‌های ضروری مانند حمل و نقل، مسکن، غذا و پوشاک در طول ماه اکتبر دشوار یا بسیار دشوار بوده است.
این گزارش که ترکیبی از نظرسنجی و اداره آمار کاناداست، نشان می‌دهد مشکلات خانوارها یکدست نیست و به مکان و چگونگی زندگی آنها وابسته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
گزارش نگران کننده نظرسنجی و اداره آمار کانادا: از هر ۳ کانادایی ۱ نفر (۳۳%) با مشکلات مالی زندگی می‌کنند
این گزارش که روز جمعه منتشر شده، نشان داد که ۴۱.۳% از مستاجران در مقایسه با کسانی که در محل سکونت متعلق به یکی از اعضای خانواده با وام مسکن زندگی می‌کنند، بیشتر با مشکلات مالی مواجه هستند. در این گزارش آمده: "در حالی که نسبت افراد خانوارهایی که در اکتبر ۲۰۲۳ برآورده کردن نیازهای مالی آنها دشوار یا بسیار دشوار است، در مقایسه ۳۵.۵ درصدی در ماه مشابه سال قبل، اندکی کاهش یافته، اما همین رقم به‌طور قابل توجهی بیشتر از نسبت ثبت شده ۲۰.۴ درصدی در اکتبر ۲۰۲۰ است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
در میان مناطق کانادا، بیشترین نسبت افرادی که در خانواده‌هایی با مشکلات مالی زندگی می‌کنند، در جنوب انتاریو بوده است. تقریبا نیمی از افراد منطقه "سنت کاترینز – نیاگارا" مشکلات مالی را ۴۱.۸% گزارش کردند. بعدی "ویندزور" با ۴۱%، "کیچنر – کمبریج – واترلو" با ۴۰.۷% و "تورنتو" با ۳۸.۱% قرار گرفتند. کمترین نسبت مربوط به منطقه "کبک سیتی" با ۲۰.۵% بود. این گزارش می‌گوید رشد سالانه شاخص قیمت مصرف‌کننده نیز از اوج ۸.۱ درصدی در ژوئن ۲۰۲۲ به ۳.۸ درصد در سپتامبر ۲۰۲۳ کاهش یافته، اما بسیاری از کانادایی‌ها هنوز هم فشار مالی بزرگی را احساس می‌کنند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
خانواده‌هایی که فقط یکی از والدین کار می‌کند با نسبت ۶۹.۸ درصد، بزرگ‌ترین گروهی بودند که در این گزارش دچار مشکلات مالی در خانواده خود بودند. خانواده‌هایی که در آنها هر دوی والدین کار می‌کنند، ۳۶.۱ درصد از فرزندان می‌گویند که خانواده در تامین نیازهای مالی در ماه اکتبر با مشکل مواجه بوده است. در میان بزرگترین گروه‌های جمعیتی با نژادهای مختلف، کانادایی‌های آمده از جنوب آسیا با ۴۷% و سیاه‌پوستان با ۴۳.۹% به احتمال زیادتری با مشکلات مالی روبرو هستند. این نسبت برای کانادایی‌های چینی‌تبار کمتر بود و ۲۶.۸ درصد می‌رسید. تقریبا نیمی (۴۴.۷%) از مهاجرانی که در ۱۰ سال گذشته وارد کانادا شده‌اند، گفته‌اند که در خانواده‌ای زندگی می‌کنند که با مشکلات مالی بسیار دشوار درگیرند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
یک نظرسنجی از شرکت "ایپسوس" که در ماه اکتبر انجام شد نشان داد که اکثریت رو به رشد کانادایی‌ها معتقدند داشتن خانه به یک امتیاز تبدیل شده که فقط ثروتمندان می‌توانند از عهده آن برآیند. مشکلات مربوط به مسکن، مهمترین و کمرشکن‌ترین مشکلات کنونی کانادایی‌هاست. علاوه بر مستاجران، خانواده‌هایی که وام‌ مسکن دارند نیز با بهره‌هایی که اکنون در ۵% مانده، روزگار بسیار سختی را می‌گذرانند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


از سوی دیگر، از مارس ۲۰۲۱، استفاده از بانک‌های مواد غذایی برای افراد بی‌بضاعت تقریبا ۸۰% در سراسر کشور افزایش یافته است. در حالی که رشد سالانه قیمت مواد غذایی در ماه اوت از دو رقمی در سال گذشته به ۶.۹% کاهش یافته، اما همچنان بالاتر از نرخ تورم ۴ درصدی کنونی‌ست.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, November 4, 2023 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به