قیمت هر دلار آمریکا مهرماه پارسال سه هزار و ۸۰۰ تومان بود که ظرف یکسال گذشته تقریبا پنج برابر شده است
بازار آزاد ارز ایران روز چهارشنبه چهارم مهرماه بار دیگر شاهد تلاطم‌های شدیدی بود و به یک‌باره هر دلار آمریکا بیش از دو هزار تومان افزایش قیمت داشت و از مرز ۱۹ هزار تومان رد شد.
قیمت دلار در روز سه شنبه و پس از سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، نیز هزار تومان افزایش یافته و به ۱۷ هزار تومان رسیده بود. بر اساس آمارهایی که سایت ارز و طلا داده‌اند، قیمت هر یورو به ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان رسید و هر پوند بریتانیا نیز ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. بهای هر سکه جدید نیز به پنج میلیون و ۴۶۷ هزار تومان افزایش یافت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
قیمت هر دلار آمریکا مهرماه پارسال سه هزار و ۸۰۰ تومان بود که ظرف یکسال گذشته تقریبا پنج برابر شده است و احتمال دارد که تا اوایل هفته آینده رکورد ۲۰ هزار تومان را نیز جابجا کند.
خبرگزاری‌های ایران در مورد وضعیت بازار نوشته‌اندکه همه خریدار دلار هستند تا فروشنده و شرایط بازار به گونه‌ای است که ازدحام بالایی داشته و تقریبا تمامی افراد حاضر در بازار خریدار دلار هستند و فروشنده‌ کمیاب شده است. وضعیت بازار طوری شده که حتی دلالان و صرافان هم فروشی نداشته و فقط به دنبال خرید ارز هستند. در حال حاضر نه صرافی‌ها نقش جدی در بازار ارز دارند و نه بانک مرکزی نقشه و الگویی دقیق برای بازار که بتواند کنترل آن را در دست بگیرد و هنوز نتوانسته نتایج ملموسی را در بازار ارز بر جای بگذارد
در حالی که برخی از تحلیل‌گران از تاثیر مواضع مقامات ایران و آمریکا در سازمان ملل و یا دیدار احتمالی روسای‌جمهوری دو کشور بر بازار سخن گفته بودند، دونالد ترامپ پس از آنکه گفت برنامه‌ای برای دیدار با همتای ایرانی‌اش ندارد، شدیدا به جمهوری اسلامی حمله کرد.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
ترامپ افزود: "رهبران ایران بذر آشوب، مرگ و ویرانی می‌پراکنند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
در روزهای گذشته نیز تحلیل‌گران، حمله به رژه نیروهای مسلح در اهواز، به نتیجه نرسیدن مذاکرات ایران و اروپا، ابهام در تصویب لوایح مبارزه با پولشویی، کاهش صادرات نفت ایران و جلسه شورای امنیت به ریاست‌ دونالد ترامپ را از دلایل بالا رفتن قیمت ارز شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
با این حال بیانیه وزیران خارجه پنج کشور باقی‌مانده در "برجام" و محمد جواد ظریف، مبنی بر "تعهد خود به پی‌گیری اقدامات مشخص" در جهت پرداخت پول و تداوم صادرات نفت ایران، تاثیری در کاهش قیمت دلار نداشته است.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی بخش مربوط به همکاری‌های بین‌المللی و تبادل اطلاعات با کشورهای دیگر در زمینه مبارزه با پول‌شویی را از لایحه اصلاح قانون مبارزه با پول‌شویی حذف کرد. در همین حال علی لاریجانی رئیس مجلس اعلام کرد که لوایح الحاق دولت ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی و مبارزه با پولشویی برای بررسی در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی خواهد شد.از چهار لایحه مرتبط با اجرای مقررات گروه ویژه اقدام مالی در ایران تنها لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم تصویب و ابلاغ شده است که یک قانون داخلی در ایران است و با الحاق به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم تفاوت دارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 26, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به