قرار بود که با هزینه اولیه 5.7 میلیون دلار راه‌اندازی شود ولی نهایتا آی‌بی‌ام 185 میلیون دلار از دولت کانادا در این رابطه پول گرفت
ترجمه ایران استار -‌ واحد نظارت فدرال کانادا می‌گوید که سیستم مشکل‌دار پرداخت حقوق  برای کارمندان بخش دولتی کانادا، ملقب به "فونیکس"، بیش از یک میلیارد دلار پول نیاز دارد تا یک بار برای همیشه مشکلش بر‌طرف شود؛ البته این جریان می‌تواند تا 4 سال نیز طول بکشد!
"یوز جیروکس"، عضو هیئت مدیره بودجه پارلمان، در گزارشی که روز پنج‌شنبه منتشر شد گفت که هزینه نهایی سیستم، که از زمان راه اندازی در سال 2016 به طور اشتباه ده‌ها هزار دلار را به کارمندان دولت بیشتر، یا کمتر، یا اصلا پرداخت نکرده، می‌تواند تا 2.6 میلیارد دلار برسد. طبق آخرین بودجه فدرال دولت قصد دارد تا بیش از 1.5 میلیارد دلار صرف این کار کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Design Business 3D, VR, AR, 360° and video
این سیستم که توسط شرکت آی‌بی‌ام و با درخواست نخست وزیر سابق استفن هارپر طراحی و نهایی شده، قرار بود که با هزینه اولیه 5.7 میلیون دلار راه‌اندازی شود ولی نهایتا آی‌بی‌ام 185 میلیون دلار از دولت کانادا در این رابطه پول گرفت. گفته می‌شد این سیستم جایگزین 650 کارمند و کاغذبازی‌های زیادی خواهد شد بطوریکه سالیانه 78 میلیون دلار از هزینه‌های ملی می‌کاهد که سرانجام در سال 2015 و جاستین ترودو به کار گرفته شد تاکنون صدها هزار دلار هزینه بجا گذاشته، 120 هزار کارمند را درگیر، و گردش مالی بیش از 22 بیلیون دلار دولت را نیز با مشکل روبرو کرده است.
جیروکس روز پنجشنبه صبح به خبرنگاران گفت: "سیستم جدید پرداخت برای راه‌اندازی نیاز به‌ 57 میلیون دارد... این کار تا سال 2023 انجام نخواهد شد چون سیستم فعلی نیاز به اصلاح دارد... اگر این کار انجام نشود یک دسته زباله را به سیستم جدید اضافه کرده‌ایم، سیستم جدید نیاز به اطلاعات ورودی دقیق و صحیح دارد، البته سیستم جدید نیز سالیانه نیاز به 105 ‌میلیون دلار برای تعمیرات و نگهداری اولیه دارد".
سیستم جایگزینی باید قادر به اداره شبکه ده‌ها قرارداد پیچیده‌ و مختلف فدرال و مزایای آن، سیستم دستمزد و حقوق بازنشستگی باشد. جیروکس گفت: "این سفارشی‌سازی بسیار گران است". در حال حاضر سیستمی وجود ندارد تا بتواند چنین پیچیدگی را در بر بگیرد. در حال حاضر ما در حال جمع آوری اطلاعات هستیم‌. دولت در سال گذشته مبلغ 16 میلیون دلار برای شروع برنامه جایگزین فینیکس هزینه کرده ولی این هزینه هنوز منجر به عقد قرار داد نشده است. 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Website Design
پنج شرکت در حال فرآیند جایگزینی سیستم هستند، اما دولت در این روند به آرامی حرکت می‌کند تا اطمینان حاصل شود که همان اشتباهات گذشته تکرار نشود. سخنگوی اداره جایگزینی فونیکس گفت در هفته آینده پروژه‌های مختلف برای حل مشکلات ارائه خواهد شد البته آزمایش این پروژه‌ها تا پایان سال طول خواهد کشید.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
قرار داد اولیه جایگزینی سیستم با شرکت "آی‌بی‌ام‌" که 5.7 میلیون دلار ارزش داشت هم اکنون افرایش یافته و به 393 میلیون دلار رسیده است. البته اطلاعات به روز شده در 20 مارس نشان می دهد‌ موارد خواسته شده 250000 مورد بیشتر از متن اولیه قرار داد با این شرکت بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه شهرام بینش
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 22, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به