این قوانین از بهداشت عمومی، تا کودکان و ساختمان‌سازی را در بر می‌گیرند
چندین قانون و تغییرات جدید در استان انتاریو قرار است در روز سال نو اجرایی شوند، از جمله قوانین ورود ایمن به مهدکودک و مجازات برای دسترسی نامناسب به اطلاعات سلامت شخصی بیماران.
از دیگر قوانینی که با کمی تغییر معرفی شده‌اند، کاهش اجاره بها در صورت حذف خدمات از سوی صاحبخانه است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
 
آنچه باید از ۷ قانون و مقررات جدید انتاریو که از روز اول سال نو ۲۰۲۴ اجرایی می‌شوند، بدانید اینجاست
از ۱ ژانویه ۲۰۲۴، استان انتاریو از همه متصدیان مراقبت از کودک می‌خواهد که خط مشی جدیدی را تدوین کنند که در آن اقداماتی برای نظارت دقیق بر زمانی که کودکی وارد نمی‌شود یا آنطور که انتظار می‌رود قابل تحویل گرفتن نیست، را اعلان کنند. این تغییرات به منظور جلوگیری از مرگ نادر، اما وحشتناک کودکان خردسال که به طور سهوی و تنهایی در خودروها زیر آفتاب و گرمای داغ تابستانی می‌مانند، انجام می‌شود. سیستم‌های ورود ایمن مدت‌هاست که در مدارس و نیز مهد کودک‌های چسبیده به مدارس که کودکان سه یا چهارساله در هنگام شروع مهدکودک به آنجا می‌روند، وجود داشته، اما این سیستم‌ها در مهد کودک‌های مستقل و نیز مهدهایی که کودکان کوچک‌تر و آسیب‌پذیرتر در آن هستند، تاکنون تعریف نشده بود.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
علاوه بر این قانون، چندین تغییر در صنعت وانت‌های بزرگ بکسل ‌کننده نیز اعمال خواهد شد، از جمله حقوق مشتریان جدید که تاکنون مطرح نبوده است. این موارد شامل حق ارائه رضایت برای بکسل خودرو به جایی که خودروی آسیب دیده برده می‌شود، حق دسترسی به خودرو پس از تصادف و حقوق مربوط به بررسی و رسیدگی به صورت‌حساب‌ها و پرداخت‌ها، نیز می‌گردد. این استان همچنین می‌گوید صدور مجوز کار وانت‌های بزرگ بکسل کننده با روندی جدید در شهرداری‌ها انجام شده و تحویل مالکان خودروها داده می‌شود و برای دریافت آن، مالک باید با گواهینامه خود، کلیه کارهایش و نیز ارتباطش با شرکت‌هایی که با آنها کار می‌کند را در اختیار شهرداری بگذارد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
سایر مقررات جدید که از روز دوشنبه اجرایی می‌شوند به کمیسر اطلاعات و حریم خصوصی انتاریو این امکان را می‌دهند که افراد یا سازمان‌هایی که به‌طور نامناسبی به اطلاعات سلامت شخصی بیمار دسترسی دارند یا به اشتراک می‌گذارند را جریمه کنند. از سوی دیگر انتاریو می‌گوید در سال جدید چندین موجود زنده از جمله میگوی قاتل، اکثر خرچنگ‌ها و چندین گیاه مانند درخت بهشت را به فهرست گونه‌های مهاجم اضافه می‌کند. در سال گذشته چندین شهر، از جمله شهر تورنتو قانون ثبت نام حیوانات خانگی و پرداخت ثبت نام آنها را نیز به اجرا گذاشته است که هنوز با مخالفت استان مواجه نگشته است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
این استان همچنین در حال به روزرسانی قانون ایمنی و بهداشت حرفه‌ای برای افزایش ایمنی برای اپراتورهای جرثقیل در سایت‌های ساختمان‌سازی است. اعمال دو قانون جدید به اطمینان از نصب صحیح جرثقیل‌ها و بازرسی و نگهداری منظم کمک می‌کند. در طی پنج سال گذشته حداقل سه جرثقیل دچار سانحه شدند و انتاریو می‌گوید می‌خواهد پیش از شروع موج ساخت و ساز انبوه جدید، این قانون‌ها تثبیت شده باشند. انتاریو همچنین قوانین مربوط به خرید مشروبات الکلی را به سراسر مرزهای استانی گسترش می‌دهد. مصرف کنندگان مجاز خواهند بود تا اول ژانویه ۲۰۲۶ مشروبات الکلی را مستقیما از خرازی‌ها و برخی پمپ‌بنزین‌ها و دیگر فروشگاه‌های مشخص شده و دارای لایسنس خریداری کنند.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

قانون دیگر جدید این استان، قانون کاهش اجاره بها در صورت قطع یک سرویس از سوی صاحبخانه است. طبق قانون کنونی مالک و مستاجر در انتاریو، یک قرارداد اجاره می‌تواند شفاهی یا کتبی باشد اما باید مشخص باشد که مستاجر با پرداخت اجاره خود چه سرویس‌هایی را از صاحبخانه دریافت می‌کند و اگر هر یک از این سرویس‌ها یا امکاناتی که در روز اول مشخص بودند، در طول اجاره حذف یا لغو شدند، صاحبخانه باید مبلغی را بصورت دائم از اجاره بها بکاهد. برای مثال، اگر مستاجر در ابتدای اجاره از امکاناتی مانند پارکینگ، استفاده از حیاط پشت خانه، لباسشویی یا حتی تلویزیون و اینترنت بهرمند می‌شد، دیگر بهرمند نشود؛ لازم است که صاحبخانه بصورت ماهانه مبلغی را از اجاره بها، تا زمانیکه آن خدمات مجددا سر جای خود بازنگشته‌اند، بکاهد.

بیشتر بخوانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, December 30, 2023 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به