کانادا، انتاریو و تورنتو مجموعه‌ای را در طی سال اعلان کرده‌اند که همگی آنها از ژانویه اجرایی شده و برخی از مهمترین آنها نیز می‌توانند بر زندگی روزمره مردم تاثیر بگذارند
سال جدید به معنای تغییر است، و به همین دلیل بسیاری از قوانین جدید یا تغییر کرده از اول هر سال به اجرا در می‌آیند.
در میان این تغییرات، کانادا، انتاریو و تورنتو مجموعه‌ای را در طی سال اعلان کرده‌اند که همگی آنها از ژانویه اجرایی شده و برخی از مهمترین آنها نیز می‌توانند بر زندگی روزمره مردم تاثیر بگذارند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
 
لیست مهمترین قوانین و مقررات جدید کانادا، انتاریو و تورنتو که از همین فردا اول ۲۰۲۴ تغییر می‌کنند، اینجاست
اداره مالیات (آژانس درآمد کانادا) می‌گوید از تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۴ خط‌مشی اداری جدیدی را برای تعیین استان محل کار افراد شاغلی که از راه دور مشغول کارند را برای تعیین حقوق و دستمزد آنها ارائه خواهد کرد. این اداره می‌گوید در دو سطح اولیه و ثانویه و با شاخص‌های جدیدی، این اداره یک استان را بعنوان استان اصلی و استان دیگری را بعنوان ثانویه برای افراد دورکاری که کارشان در بیش از یک استان است، به کار خواهد بست تا بتواند هم مالیات بر درآمد آنها را تعیین کند و هم بیمه بازنشستگی و اشتغال آنها را.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
از سوی دیگر، کانادا مقررات اصلاحی قانون کار این کشور را نیز تصویب کرده که طبق آن انتظار می‌رود طبقاتی از کارمندان در بخش‌های بانکی، مخابرات، پخش، راه‌آهن و خطوط هوایی از ساعات کاری مشخصی برخوردار شوند. اصلاحات مربوط به بخش‌های بانکی، مخابرات، پخش و راه‌آهن از ۴ ژانویه ۲۰۲۴ اعمال می‌شود، در حالی که اصلاحات مربوط به صنعت هواپیمایی از ۴ ژوئن ۲۰۲۴ لازم‌الاجرا خواهد بود. از سوی دیگر طبق قوانین جدید فدرال کانادا، از اول ژانویه، اپراتورهای پلتفرم دیجیتال موظف خواهند بود که اطلاعاتی در مورد درآمد حاصل از فروشندگانی که خدمات حمل و نقل، اقامت و خدمات شخصی ارائه می‌دهند را جمع‌آوری کرده و آنها را به مقامات مالیاتی گزارش دهند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
اصلاحیه دیگری در قانون کار کانادا، از ۱ فوریه ۲۰۲۴ برای کارکنان تحت نظارت فدرال، اخطار پایان کار یا اخراج را تبیین خواهد کرد. اخطار اخراج باید از این پس بین دو تا هشت هفته باشد و میزان آن بر اساس دوره خدمتی هر کارمند در طی استخدامش تعیین می‌شود. قانون جدید کار، می‌گوید کلیه شرکت‌های تابعه باید بطور اجباری از استخدام کودکانی که برای تامین نیازهای خود مجبور به کارند گزارش تهیه، توسط هیئت مدیره تایید و منتشر کنند؛ بطوریکه در آنها جزئیات تلاش‌های آن شرکت‌ها برای جلوگیری از کار کودکان در را نشان می‌دهد، و مجازات‌هایی را نیز برای افرادی که در ارائه گزارش یا گزارش‌ها کوتاهی می‌کنند، را اعلان نماید اضافه می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
و اما در استان انتاریو نیز، رانندگان می‌توانند از ژانویه ۲۰۲۴ با انتخاب نکردن پوشش خسارت مستقیم به اموال، هزینه‌های پرداخت‌های بیمه خودرو خود را کاهش دهند. با این حال، این صرفه‌جویی‌ها با یک هشدار بزرگ همراه است، به این معنا که رانندگانی که انصراف می‌دهند، بابت طیف وسیعی از اتفاقات مبلغی را دریافت نخواهند کرد. برای خواندن گزارش کامل این قانون در ایران استار، اینجا را کلیک کنید. علاوه بر این، از ۱ ژانویه ۲۰۲۴، آژانس‌های کار موقت، برای انجام فعالیت بر اساس قانون استانداردهای استخدامی اصلاح‌شده، نیاز به دریافت مجوز دارند. این تغییرات همچنین مشتریان را از استفاده از این خدمات در صورت‌عدم داشتن مجوز منع می‌کند. برای خواندن دیگر قوانین مهم اجرایی استان انتاریو در ایران استار، اینجا را کلیک کنید.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

و اما در تورنتو، شورای شهر در سال ۲۰۲۳ مالیات جدید انتقال زمین شهری را تصویب کرد که شامل پرداخت‌های اضافی برای املاک مسکونی با ارزش بالاست که حداقل یک خانوار تا حداکثر دو خانوار در آنها سکونت دارند را شامل می‌شود. در همین حال شهرداری این شهر اعلام کرده که بطور موقت، نرخ متوسط خدمات آب و جمع‌آوری زباله‌ها را از اول ژانویه، بالا می‌برد. قوانین مربوط به لغو محدودیت‌های رانندگان جدید اوبر در این شهر نیز در سال جدید، اجرایی می‌شود. برای خواندن خبر کامل این تغییر، اینجا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, December 30, 2023 - 20:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به