رئیس هیئت مدیره سازمان بهداشت تورنتو، گفت که دولت با معکوس کردن کاهش بودجه کار درستی را انجام داده است
ترجمه ایران استار -‌ ‌ نخست وزیر انتاریو، فعلا از‌ کاهش کمک هزینه‌های شهرداری در سال جاری، از جمله کمک هزینه‌های مهد کودک‌ها، بهداشت عمومی و خدمات اورژانس پزشکی "ای‌ام‌‌اس"  صرفنظر کرده است ولی امکان اجرای طرح در آینده همچنان وجود دارد.
"داگ فورد" روز دوشنبه صبح در محل مجلس انتاریو به خبرنگاران گفت: "این دولت، دولتی است که به حرف مردم گوش می‌کند... ما قصد داریم زمان بیشتری را به شهرداری اختصاص دهیم. ما قصد داریم با آنها همکار کنیم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Design Business 3D, VR, AR, 360° and video
دولت محافظه‌کار بیشترین کاهش بودجه را در بهار امسال اعمال کرده، این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که شهر‌داری ‌تورنتو گفته که میلیون‌ها دلار برای تامین هزینه‌های خود برای بهداشت عمومی و مراقبت از کودکان را از دست داده است. 31000 نفر از ساکنان تورنتو‌ در سال 2019 طوماری را امضاء کردند که در آن به کاهش بودجه اعمال شده در حوضه سلامت و آموزش اعتراض کرده بودند.
"جان توری" شهردار تورنتو برای جمع‌آوری این امضاءها به درب خانه‌ها نیز مراجعه کرده بود. "استیو کلارک" معاون امور شهری، گفت: "این طومار علامت بسیار خوبی است که مردم به هشدارهای شهرداری در خصوص کاهش بودجه از خود نشان دادند".
کاهش بودجه به همراه لغو سهم شهرداری از مالیات کربن به این معنی است که شهرداری سالیانه نیم میلیون دلار از درآمد‌های خود را از دست داده است. شهرداری تورنتو گفته بود این کاهش بودجه تاثیر منفی زیادی بر عموم مردم خواهد داشت. مقامات شهرداری گفتند که کل کاهش در سال 2019 تا به حال  به 177 میلیون دلار رسیده است. علاوه بر کاهش مستقیم بودجه، محاسبات جدید همچنین شامل یک تغییر پیشنهادی در نحوه تقسیم هزینه‌های موجود نیز بوده است. تحت سیستم فعلی، سیستم بهداشت تورنتو 25 درصد بودجه را تامین می‌کند و دولت استانی 75 درصد باقی مانده را ولی در برنامه ارائه شده توسط فورد تا سال 2021 این درصد به ترتیب 40-60 و بعد 50-50 خواهد شد. دولت می‌گوید فعلا این نسبت را تغییر نخواهد داد تا اینکه شهرداری راه‌حلی را ارائه دهد. ‌
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Website Design
شهردار تورنتو از فورد به خاطر بازگشت بودجه به حالت قبل تشکر کرد و گفت‌: "دولت و شهرداری تا قبل از تصویب بودجه سال 2020 باید با هم همکاری بیشتری داشته باشند". توری نوشت: "این کار باید با روش محتاطانه و همکاری مشترک انجام شود که بر خدمات حیاتی مردم در تورنتو تاثیری نگذارد اگر با هم کار کنیم می‌توانیم این کار را انجام دهیم".
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
"جورج کرسی"، رئیس هیئت مدیره سازمان بهداشت تورنتو، گفت: "دولت با معکوس کردن کاهش بودجه کار درستی را انجام داده است البته او تاکید کرد این کار برای سال جاری‌ست و در خصوص سال آینده باید فکری کرد او اضافه کرد ما باید به صحبت بپردازیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهداشت و سلامت و خدمات مراقبت از کودک ما قطع نخواهد شد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه شهرام بینش
انتاریو 444 شهرداری دارد و بسیاری از آنها در خصوص کاهش بودجه ابراز نگرانی کرده‌اند. با توجه با کاهش بودجه امسال شهرداری‌ها شهرداری شهر "لندن" اونتاریو تخمین می‌زند که حدود 4 میلیون دلار را از دست داده باشد و این کسری مالی گریبان سلامت عمومی و حفظ آرامش شهر توسط پلیس را خواهد گرفت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 29, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به