ویلسون ریوبولد و فیلپات هر دو به می و حزب سبز  قول دادند برای مبارزه با تغییرات اقلیمی و حفاظت از محیط زیست به او و حزبش کمک کنند
ترجمه ایران استار - ‌"جودی ویلسون ریوبولد" و "جین فیلپات"، وزرای سابق لیبرال کابینه دولت فدرال کانادا، پس از هفته‌ها مذاکره با "الیزابت می" رهبر حزب سبز پیشنهاد او برای عضویت در این حزب را نپذیرفتند و بدین ترتیب روز دوشنبه اعلان کردند که در انتخابات پاییز امسال به عنوان نمایندگان مستقل شرکت خواهند کرد. این دو وزیر سابق که اکنون در مجلس نمایندگان در صندلی‌های انتهایی مستقل می‌نشینند، 2 ماه پس از اخراج از حزب لیبرال در کنفرانس‌های جداگانه‌ای این خبر را اعلام کردند.
ویلسون ریوبولد در "ونکوور-گرانویل" گفت: "یک رویکرد غیر حزبی بهترین راه برای تغییر سیاست در کانادا است". او گفت که این تصمیم را بعد از خواست مردم جهت انتخاب مجدد گرفته است، وی اضافه کرد: "با حمایت شما، من مطمئن هستم که می‌توانم به عنوان یک نماینده مستقل بهترین کار را برای تغییر فرهنگ سیاسی در کانادا انجام دهم". ویلسون ریوبولد گفت که او با احزاب در موضوعاتی مانند محیط زیست کار خواهد کرد. وی اظهار داشت که معتقد است بهترین راه برای حل مسائل بزرگ درکانادا، تلاش جمعی است و این تلاش مستلزم شفافیت بیشتر است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Design Business 3D, VR, AR, 360° and video
فیلپات نیز در جمع حامیان خود در "مارکهام-استافویل" انتاریو گفت که طرفدارانش از او خواسته‌اند که در سیاست‌های فدرال باقی بماند و در صورت عقب‌نشینی در واقع وی پیام اشتباهی را برای زنان جوان خواهد فرستاد. او گفت که مردم در حال حاضر خسته از سیاست‌های حزبی و اختلال در سیستم فدرال هستند و به جای اختلاف آنها می‌خواهند که سیاست‌مدران برای یافتن راه‌حل‌های واقعی با هم همکاری کنند. وی افزود: "ما به اراده سیاسی نیازمندیم و احزاب مستقل از هیچ کس نمی‌ترسند".
الیزابت می، رهبر حزب سبز که مدتها تنها نماینده این حزب در مجلس بود و به تازگی و به واسطه انتخاب یک عضو دیگر این حزب در انتخابات میان‌دوره‌ای، تعداد اعضایش در مجلس فدرال انتاریو به دو نفر رسیده، می‌گوید: "امروز  از ویلسون ریوبولد و فیلپات ناامید شدم. پس از هفته‌ها بحث در مورد پیوستن به حزب آنها نتوانستند تصمیم درستی بگیرند". او گفت به هر دوی آنها پیشنهاد رهبری حزب در آینده را داده بود ولی هر دوی آنها گفتند که هیچ تصمیمی برای رهبری حزب در آینده را ندارند؛ همه گزینه‌ها بر روی میز بود ولی آنها علاقه‌مند نبودند. الیزابت نمی‌تواند بگوید که چرا این دو نفر دعوت او را برای پیوستن به حزبش قبول نکردند اما پیش‌بینی می‌کند که آنها احساس نارضایتی عمیقی از حضورشان در حزب لیبرال داشتند و تمایلی به پیوستن به دیگر احزاب را نداشتند.
ویلسون ریوبولد و فیلپات هر دو به می و حزب سبز  قول دادند برای مبارزه با تغییرات اقلیمی و حفاظت از محیط زیست به او و حزبش کمک کنند. ‌فیلپات گفت که مقابله با مسائل تغییر آب و هوا و مصالحه با مردم بومی نیاز به همکاری سیاسی دارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Website Design
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 29, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به