کرفت می‌گوید کلیه مسافرت‌هایش از قبل مورد تایید دولت بوده و هماهنگ با مصوبه‌های قانونی است
سفیر آمریکا در کانادا که یکی از انتخاب‌های ترامپ برای کار بعنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل است حداقل 300 روز در 19 ماه غیبت دارد! "کلی کرفت" روز سه‌شنبه در سنای آمریکا بخاطر غیبت‌های بی‌نظیر از محل کارش مورد مواخذه قرار گرفت. او فردای این مواخذه (یعنی روز چهارشنبه) گفت که وی از طرف آمریکا برای مسافرت‌هایش به آمریکا (و در واقع غیبتش) تاییدیه دارد.
سناتور "باب مندز" گفت که این میزان غیبت خیلی بیشتر از حد است. سناتور می‌گوید 45 روز غیبت وی از 21 مارچ تا 13 می بعلت سفرش به کنتاکی یعنی محل تولدش بوده است و البته این سفیر آمریکا در روزهایی که از او خبری نداریم پُست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی گذاشته است که نشان می‌دهد وی اصلا در کانادا نیست. او می‌گوید ما حتی اطلاعات ورود و خروج کامل او را هم نداریم که بتوانیم آنرا بررسی کنیم. وی افزود: "من از کمیته سنا می‌خواهم که تمام اطلاعات ورود و خروج او را داشته باشیم تا بتوانیم در مورد کاندیداتوری او تصمیم بگیریم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Design Business 3D, VR, AR, 360° and video
کرفت می‌گوید کلیه مسافرت‌هایش از قبل مورد تایید دولت بوده و هماهنگ با مصوبه‌های قانونی است و می‌گوید در طی توافق نفتای 2 او همواره چمدان بدست بین مونترال و واشنگتن در مذاکره میان "رابرت لاتیزر" و همتاهای کانادایی‌اش حضور داشته است. کرفت اعتقاد دارد که قسمی که برای کار 24 ساعته و 7 روز هفته خورده است را قبول دارد و در تمام این مدت سعی کرده است که بتواند نماینده مناسبی برای آمریکا در مذاکرات نفتا-2 باشد. کرفت در طی این مذاکرات با کانادا به خوبی و  نرمی رفتار می‌کرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


کرفت در شهادتش در روز سه‌شنبه برای گرفتن پُست نمایندگی آمریکا در سازمان ملل خطاب به سنای آمریکا گفت که هم به وجود تغییرات اقلیمی باور دارد و هم باور ندارد، زیرا وی معتقد است هر دو دسته دلیل علمی برای ادعایشان دارند. بعلاوه وی در سنا شهادت داد که هیچ دوستی بهتر از او در آمریکا برای اسرائیل وجود ندارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 19, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به