انتاریو مالیات غیر مستقیمی روی محصولات ویپینگ می‌گذارد، بدین ترتیب مالیات استانی بعلاوه مالیات فدرال بر این نوع سیگار، دو برابر می‌شود
قیمت محصولات ویپینگ قرار است در انتاریو افزایش یابد، زیرا با برنامه‌ریزی این استان، قرار است به عنوان راه جدیدی برای کاهش شیوع ویپینگ، به ویژه در بین جوانان، مالیات جدیدی روی این محصول بسته شود.
بیانیه اقتصادی پاییزی "پیتر بتلنفالوی" وزیر دارایی در روز پنجشنبه حاوی اعلامیه‌ای بود مبنی بر اینکه انتاریو مالیات غیر مستقیم استانی محصولات ویپینگ را اضافه می‌کند، بدین ترتیب مالیات استانی بعلاوه مالیات فدرال بر این نوع سیگار، دو برابر می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Design Business 3D, VR, AR, 360° and video
 
عشق تمام نشدنی کانادا به گذاشتن مالیات روی مردم: مالیات جدید سیگار الکترونیک (ویپ) برای ترک جوانان
دولت با استناد به تحقیقی که در مجله انجمن پزشکی کانادا منتشر شده که نشان می‌دهد از هر شش غیرسیگاری که از محصولات ویپینگ استفاده می‌کند، یک نفر شروع به کشیدن سیگار می‌کند، چنین تصمیمی گرفت و نوشت: "تحقیقات نشان می‌دهد که ویپینگ جوانان می‌تواند منجر به سیگار کشیدن شود". کارشناسان بهداشت عمومی، سازمان بهداشت جهانی و سازمان‌هایی مانند انجمن سرطان کانادا اعلام کرده‌اند که مالیات یک ابزار سیاست عمومی حیاتی برای کاهش مصرف ویپینگ بویژه در میان جوانان است و به مدیریت خطرات مربوط به سلامت کمک می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Website Design
این مالیات ترکیبی، باعث می‌شود که تولیدکنندگان و واردکنندگان به ازای هر ۲ میلی‌لیتر مایع ویپ، ۲ دلار بپردازند. "لزلی جیمز" مدیر سیستم‌های بهداشتی بنیاد قلب و سکته مغزی در انتاریو، گفت: "این نوع مالیات‌ها نسبتا جدید هستند، اما اثربخشی آنها ثابت شده است. تقریبا ۱۰۰ حوزه قضایی در سراسر جهان وجود دارد که مالیات بر ویپ دارند و نتایج حاصل از آن تاکنون نتایج مشابهی مبنی بر کاهش مصرف به‌ویژه در میان جوانان حساس به قیمت را نشان می‌دهد. این گروهی کسانی هستند که ما واقعا سعی می‌کنیم برای جلوگیری از شروع و افزایش سیگاری شدن آنها، حداکثر تلاشمان را انجام دهیم".
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
لزلی می‌گوید شواهد کنونی نشان می‌دهند که ویپینگ می‌تواند پیامدهای منفی برای سیستم تنفسی، سلامت روان و فشار خون داشته باشد. او افزود که در سال ۲۰۲۱-۲۰۲۲، حدود ۲۱% از دانش آموزان انتاریو در کلاس‌های ۱۰ تا ۱۲ گفته بودند که ویپ می‌کشند، اگرچه این میزان از ۲۶% ثبت شده در سال ۱۹-۲۰۱۸ کاهش یافته است. او با استناد به داده‌های نظرسنجی دانشجویان کانادایی در مصرف تنباکو، الکل و مواد مخدر گفت: "کلیه این موارد افزایش اندکی در میان دانش‌آموزان جوان داشته بطوریکه از ۷.۶% به ۸.۵% رسیده و افزایش قیمت و مالیات ممکن است باعث دلسردی آنها از مصرف این اقلام گردد؛ اگرچه می‌تواند برخی از مشاغل را نیز در خطر قرار دهد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه شهرام بینش
در همین حال، شورای صنعت راحتی کانادا از مالیات جدید انتقاد کرد و از دولت خواست که در عوض با قاچاق دخانیات مقابله کند. این شورا در بیانیه‌ای نوشت: "دوبرابر کردن مالیات بر محصولات ویپ، مصرف‌کنندگان بزرگسال تنباکو را از تغییر دادن سیگار به سیگار الکترونیکی که یک جایگزین کمتر مضرت است منصرف می‌کند. بجای این کارها دولت بهتر است در عین حال افزایش تقاضا برای ویپینگ، جایگزین‌های ارزان‌تر غیرقانونی که اغلب بدون در نظر گرفتن سن به صورت آنلاین فروخته می‌شوند را کنترل کند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


دولت فدرال پاییز گذشته مالیاتی را بر روی کلیه محصولاتی که به شکل سیگار هستند، اعمال کرد و از آن زمان استان‌های "بریتیش کلمبیا"، "ساسکاچوان"، "نیوفاندلند و لابرادور" و نیز "نوا اسکوشیا" مالیات‌های استانی خود را به مالیات دولت فدرال افزودند. دولت استانی انتاریو گفت که پیش‌بینی می‌کند که درآمد حاصل از این مالیات "در ماه‌های آینده" به صندوق دولت برسد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, November 3, 2023 - 17:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به