پلیس منطقه دورهام امروز پنجشنبه می‌گوید که دو نفر را پس از سرقت هفت توله سگ از یک آپارتمان در اوشاوا، شهری در شرق تورنتو دستگیر کرده و به دادگاه می‌برد. افسران پلیس می‌گویند اتهاماتی متوجه این سگ دزدان است که باید در دادگاه پاسخگوی آن باشند.
پلیس افزوده چنین شرح داد که یک زن در ۱۸ سپتامبر از ورود چند دزد به آپارتمانش خبر داد و ادعا کرد که هفت توله سگ از نوع "بول" که در آن زمان فقط دو هفته و نیم‌شان بوده، به سرقت رفته‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
دستگیری دو سگ دزد بیست ساله در تورنتو
پلیس می‌گوید که بدنبال این ماجرا مأمورانش در جستجو برای سگ‌ها به خانه‌ای مراجعه کردند و در آنجا سه توله سگ را صحیح و سالم پیدا کردند. البته پلیس فکر می‌کند که چهار توله سگ دیگر به فروش رفته‌اند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

متهمان این سرقت، هر حدود ۲۰ سال سن دارند و در همان نزدیكی خانه جستجو شده دستگیر شدند و به جرم و توطئه خود اعتراف کردند. این دو نفر به نقشه و اجرای ارتكاب جرم، و داشتن اموال بیش از ۵,۰۰۰ دلاری حاصل از جرم متهم شدند. آنها قرار است هفته آینده در دادگاه حضور یابند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, October 29, 2020 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به