در حالی که دولت کانادا در حال بررسی مقررات جدیدی برای کنترل اسلحه است، گروهی از قربانیان اسلحه پیشنهاد کرده‌اند که دولت در طرح جدیدش ظرفیت حمل و استفاده از همه سلاح‌های گرم در کانادنا به پنج گلوله محدود شود تا در صورت بروز تیراندازی، میزان صدماتی که تیرانداز بتواند به جمع بزند کاهش یابد. این محدودیت اکنون پنج گلوله برای تفنگ شکاری و تفنگ تک‌تیر و ۱۰ گلوله برای اسلحه کمری است.
با این حال، گروه "پلی‌س‌سووینت" می‌گوید که آیین‌نامه کنونی کشوری با معافیت‌ها و نقاط ضعف بزرگی همراه است. این گروه می‌گوید فروشندگان اسلحه همچنان به فروش خشاب‌ها یا قطارهای فشنگ می‌پردازند که از این محدودیت‌ها بسیار فراتر می‌رود و یا به شکلی قابل تغییر است که بتواند محدودیت‌ها را دور بزند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
AGTA HomeCare Hiring Mobility Service Toronto Canada استخدام
پلی‌س‌سووینت که شامل دانشجویان و فارغ‌التحصیلان "اکول پلیتچنیقو" در مونترال است، جایی که در سال ۱۹۸۹ یک فرد مسلح ۱۴ زن را به قتل رساند می‌گوید اسناد نشان می‌دهند که صدها هزار قطار فشنگ یا خشاب غیرقانونی همچنان در کانادا موجود هستند، از جمله خشاب‌هایی که از قبل باقی مانده‌اند که می‌توانند حتی بیش از ۱۰۰ گلوله را در خود جای دهند.
جاستین ترودو خرید و فروش و نگهداری حدود ۱۵۰۰ نوع سلاح جنگی را از روز جمعه، اول ماه مه تنها چند هفته پس از تیراندازی استان نوااسکوشیا که طی آن ۲۲ نفر کشته شدند و خونین‌ترین تیراندازی تاریخ کانادا لقب گرفت، ممنوع کرد. طبق این قانون دارندگان چنین سلاح‌هایی دو سال فرصت دارند که داوطلبانه اسلحه‌هایی که شامل این قانون می‌شوند را تحویل پلیس دهند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, June 4, 2020 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به