او که ۳۶ ساله است دستگیر و به هفت فقره جرم و جنایت متهم شد
یک زن در آمریکا که در حال فریاد زدن "نه به واکسن" بود ماشین خود را به سرعت به چادر واکسیناسیون در "فوتلیس مال" در آریزونای آمریکا کوبیده است. پلیس او را به اتهام رانندگی بی‌پروا دستگیر کرده و می‌گوید او به واکسن کرونا معترض است.
"ویرجینیا کریستین لوئیس براون" ۳۶ ساله در ساعت ۹:۴۶ صبح روز ۲۴ مه توسط معاونان کلانتر شهرستان "بلانت" دستگیر و به هفت فقره جرم و جنایت متهم شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
AGTA HomeCare Hiring Mobility Service Toronto Canada استخدام
 
این زن با فریاد "نه به واکسن" با ماشینش به چادر واکسیناسیون زد
گزارش حادثه حاکی از آن است که معاونت این چادر واکسیناسیون مشغول کار در چادر واکسیناسیون کرونا بود که دید یک کرایسلر شاسی بلند که توسط براون رانندگی می‌شد با سرعت از بین ماشین‌های پارک شده عبور می‌کند و به سوی او می‌آید. گزارش می‌گوید این وسیله نقلیه به چادری که چندین کارمند بهداشت و گارد ملی آمریکا در آن حضور داشتند زد و به سرعت از آن گذشت و بی‌پروایانه به میان ماشین‌های پارک شده پیچید و به رانندگی ادامه داد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
جشنواره مهرگان - تورنتو - کانادا ساخت مدرسه
پس از اینکه ماشین بروان به سمت بانک "سی‌بی‌بی‌سی" در آن نزدیکی رفت، کارمندان به سوی معاونت این مرکز واکسیناسیون دویدند و در مورد ماشین به او گفتند که نزدیک بوده به چند نفر از آنها برخورد کند. در گزارش آمده معاون دیگری که در این مکان کار می‌کرد، سرعت گرفتن خودرو براون را از میان دیگر ماشین‌ها و رد شدن آن از چادر دیده و شهادت داده که حدود ۱۵ نفر در آن زمان در چادر بوده‌اند و ماشین در تمام این مدت متوقف نشده است. در این گزارش آمده است که شاهدان به معاون گفته‌اند که آنها معتقدند براون در زمان عبور ماشین که تقریبا نزدیک بود هفت نفر را زیر بگیرد داد می‌زده: "نه به واکسن".
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
معاون این شعبه در گزارش خود نوشته: "من چندین کارمند دارم که می‌گویند وقتی ماشین با سرعت زیاد از وسط چادر رد می‌شد و آنها در حال فرار بودند تقریبا داشتند زیر گرفته می‌شدند. برخی از آنها به من گفتند با زیر گرفته شدن فقط چند اینچ یا فوت فاصله داشتند. چندین نفر از آنها اظهار داشتند که فکر می‌کردند راننده قصد کشتن آنها را دارد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
معاون کلانتر می‌گوید که خودرو براون را در آدرس ۳۰۰۰ جاده "مورگانتون" پیدا و توقیف، و خود براون را نیز دستگیر کرده است. در این گزارش آمده که براون به معاون کلانتر گفته که در اعتراض به واکسیناسیون به چادر زده و سرعتش فقط ۵ مایل در ساعت (۸ کیلومتر در ساعت) بوده است. معاون کلانتر اما او را به زندان بلونت منتقل نمود. معاون در گزارشش نوشته: "حین انتقال او به زندان، براون در مورد اینکه او به واکسن خیلی معترض است اظهار داشت. اما افزوده که در طول رانندگی مسیر قانونی را طی کرده و هنگامی که به چادر رسیده به پرسنلی که آنجا در حال کار بودند گفته است که برای واکسن زدن به چادر نرفته است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


براون تا زمان برگزاری جلسه دادگاهش در ۹ صبح ۷ ژوئن در دادگاه عمومی شهرستان بلونت، در بازداشت می‌ماند مگر آنکه بتواند وثیقه ۲۱,۰۰۰ دلاری بگذارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 26, 2021 - 21:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به