بجز ارتش، یک چهارم آمریکایی‌ها گفتند که واکسن کرونا را نخواهند زد و یک چهارم دیگر نیز فقط می‌گویند که "ممکن است" به این بیماری مبتلا شوند
اکنون عدم تمایل ارتشیان آمریکا به واکسیناسیون کوید-۱۹ کاملاً مشهود شده بطوریکه تقریباً یک سوم نیروهای فعال یا گارد ملی از تزریق واکسن خودداری می‌کنند. قبلاً به طور اجباری به سربازان واکسن زده شده اما از آنجا که "سازمان غذا و داروی آمریکا" به واکسن‌های کرونا فقط مجوز استفاده "اضطراری" داده اعضای ارتش می‌توانند واکسن نزنند.
نیویورک تایمز گزارش داد که اکنون بسیاری از آنها واکسن نزدن را انتخاب کرده‌اند و به تازگی مقامات نظامی به کنگره آمریکا گفته‌اند که یک سوم اعضای ارتش واکسن نخواهند زد. در پایگاه بزرگ نظامی "فورت براگ" در کارولینای شمالی، تعداد واکسن‌های زده شده زیر ۵۰ درصد است. این در حالی‌ست که ناوگان‌های آمریکا در خلیج فارس و ژاپن و اخیرا در آب‌های آمریکا دچار شیوع شدید کرونا شده‌اند و البته اطلاعات کاملی از چگونگی و تعداد مبتلایان و مرگ‌ها به بیرون درز نمی‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
بیش از یک سوم ارتش آمریکا واکسن کرونا نمی‌زنند
بنا به گزارش مفصل گاردین، "لوید آستین"، وزیر دفاع آمریكا گفت كه عدم اعتماد ارتشیان مهمترین عامل واکسن نزدن آنهاست. این عدم اعتماد به خصوص در میان افراد رنگین پوست بیشتر محسوس است. آستین که خود سیاه‌پوست است و واکسن زده گفت: "به دلیل برخی از اتفاقاتی که در گذشته رخ داده، آنچنان درجه‌ای از بی‌اعتمادی در ارتش وجود دارد که من فکر می‌کنم ما باید به سختی کار کنیم تا شایعات موجود را از بین ببریم و حقایق را به مردم ارائه دهیم. این تجربه من است که وقتی مردم حقایق را بدانند تصمیم‌گیری صحیحی خواهند داشت". آستین که هفته گذشته پس از بازدید از یک سایت واکسیناسیون در لس‌آنجلس صحبت می‌کرد گفت که می‌خواهد اعضای خدمات بهداشتی آمریکا با مقامات بهداشتی ارتش صحبت کنند و آنها را راهنمایی نمایند تا از چگونگی سازوکار واکسن‌ها مطلع شوند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

اما عدم تمایل واکسن در ارتش بازتابی از خود جامعه وسیعتر آمریکا است، بنا به دلایل مشابه افراد زیادی به تصویب اضطراری واکسن اعتماد ندارند، و عده‌ای هم با اینکه می‌بینند کرونا جان بیش از ۵۰۰,۰۰۰ نفر را در آمریکا گرفته احساس خطر نمی‌کنند، و برخی نیز با تئوری‌های توطئه بی‌اساس که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده متقاعد شده‌اند که واکسن‌ها نوعی راه‌حل بالادستی در جهت کنترل اجتماعی و قرار دادن ریز تراشه در بدن آنهاست.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
گروهبان "تریسی کارول"، که در فورت سیل، پایگاه ارتش در اوکلاهما مستقر است به نیویورک تایمز گفت: "تقریبا این ارتش است که به من می‌گوید که چه، چگونه و چه زمانی کاری را انجام دهم. آنها سرانجام روزی از من خواستند كه با انتخاب خودم كاری را انجام دهم و یا ندهم، من در واقع حق انتخاب دارم و بنا به آن من {به واکسن زدن} نه گفتم".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
آمریکا به واکسن نه می‌گوید
بجز ارتش و طبق نظرسنجی "سی‌بی‌اس" که روز جمعه منتشر شد، یک چهارم آمریکایی‌ها گفتند که واکسن کرونا را نخواهند زد و یک چهارم دیگر نیز فقط می‌گویند که "ممکن است" به این بیماری مبتلا شوند. بر اساس تحلیلی که هفته گذشته در "لنست" منتشر شده، بدبینی به واکسن‌ها در ایالات متحده در سال‌های اخیر بسیار بالا رفته است. این بی‌اعتمادی به جامعه پزشکی و فعالیت‌های ضعیف اطلاع‌رسانی نسبت داده می‌شود. مراحل آزمایش واکسن‌ها در گذشته روی اشخاص خاصی از آمریکایی‌ها صورت می‌گرفت که معمولا از سفیدپوستان نبودند. این در حالی‌ست که دکتر فاوچی رئیس بهداشت این کشور گفته است برای ایجاد مصونیت عمومی نیاز به واکسیناسیون بیش از ۹۰ درصدی کشور دارد. وی در ابتدا این درصد را ۷۰ درصد ذکر کرده بود که بتدریج آنرا بالا و بالاتر برد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

"کامالا هریس" معاونت ریاست جمهوری آمریکا پس از به اشتراک گذاشتن جزئیات عوارض جانبی خفیف خود پس از تزریق واکسن و با اشتراک گذاشت عکس‌هایش سعی در جلب اطمینان آمریکایی‌ها داشت. طبق گفته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، افراد پس از واکسیناسیون می‌توانند دچار تب، لرز و خستگی موقت شوند. کامالا نوشته: "من واکسن زدم. اول از همه می‌توانم به شما بگویم که این واکسن‌ها بی‌خطر هستند. این جان شما را نجات خواهد داد. بله، ما باید در مورد تاریخچه آزمایش پزشکی در این کشور، حقیقت را بگوئیم و صادق باشیم که مردم نسبت به چگونگی استفاده و چگونگی آزمایش آنها تردید درستی دارند. اما من به شما قول می‌دهم و می‌گویم این واکسن بی‌خطر است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, February 27, 2021 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به