اگر یک وسیله نقلیه ۴۹ کیلومتر در ساعت بیشتر از حد مجاز سرعت داشته ۷۱۸ دلار جریمه می‌شود
از امروز (۶ جولای) دوربین‌های مداربسته تورنتو که بیشتر در نزدیکی مدارس تعبیه شده‌اند جریمه کردن صاحبان خودرو بالای سرعت مجاز را آغاز می‌کنند. این برنامه از اواخر دسامبر سال ۲۰۱۹ با تصویب آیین‌نامه‌های دولت انتاریو در اجازه دادن به شهرداری‌ها برای استفاده از دوربین‌های اتوماتیک شروع شد و سپس شهرداری این دوربین‌ها و علائم هشدار دهنده را در ۵۰ مکان در سراسر تورنتو نصب کرد.
این استان پیش از استفاده از دوربین‌های جدید یک دوره اخطار ۹۰ روزه را برای رانندگان در نظر گرفته بود که این دوره دیروز به پایان رسیده بود. شهردار تورنتو می‌گوید این برنامه کمک زیادی به تامین امنیت حمل و نقل تورنتو خواهد کرد. البته بنا به گفته کارشناسان جریمه‌های آن نیز کمک شایانی به بودجه شهرداری می‌کند.
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
دوربین‌های مدار بسته برای جریمه کردن رانندگان تورنتویی
جان توری، شهردار تورنتو گفت اگر یک وسیله نقلیه بیش از حد سرعت داشته باشد این دوربین‌ها تصاویر آن را در سیستم ضبط و ذخیره می‌کنند و سپس تصاویر توسط مأمورین جرائم استان بررسی شده و نهایتا قبوض جریمه برای "مالکان خودروها" (از روی پلاک ماشین) طی مدت ۳۰ روز ارسال می‌گردد. وی گفت اجرای این برنامه پس از آغاز در اواسط ماه مارس، به دلیل کرونا متوقف شده بود. با اینکه تردد خودروها در این مدت کاهش یافته بود اما سرعت و شیرین‌کاری رانندگان هم افزایش نشان می‌داد بطوریکه بین ۲۳ مارس و ۲۷ آوریل، پلیس شاهد افزایش ۶۰۰ درصدی شیرین‌کاری رانندگان بوده است.
براساس داده‌های ۹ دوربین از ۵۰ دوربین بین ۲۷ ژانویه و ۱۸ ژوئن، بیش از ۱۴۲،۷۳۱ وسیله نقلیه سرعتی بیش از حد مجاز داشته‌اند. تا امروز پلیس برای رانندگان خاطی برگه هشدار می‌فرستاده و از امروز جریمه‌ها سرازیر خواهند شد. این جریمه‌ها فقط نقدی بوده و همراه با کسر امتیاز و یا ثبت در سابقه رانندگی نیست.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
جریمه‌ها چقدر است؟
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
جریمه بالاتر بودن سرعت بین ۱ تا ۱۹ کیلومتر در ساعت بیش از حد مجاز، ۵ دلار به ازای هر کیلومتر بر ساعت بیشتر؛ بین ۲۰ تا ۲۹ کیلومتر در ساعت بیش از حد مجاز، ۷.۵۰ دلار به ازای هر کیلومتر بر ساعت بیشتر؛ بین ۳۰ تا ۴۹ کیلومتر در ساعت بیش از حد مجاز، ۱۲ دلار به ازای هر کیلومتر بر ساعت بیشتر خواهد بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

به عنوان مثال اگر یک وسیله نقلیه ۴۹ کیلومتر در ساعت بیشتر از حد مجاز سرعت داشته کل مبلغ جریمه قابل پرداخت ۷۱۸ دلار خواهد بود. این شامل ۵۸۸ دلار جریمه، ۱۲۵ دلار هزینه قربانیان و ۵ دلار هزینه‌های دادگاه می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, July 6, 2020 - 20:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به