خط یانگ شمالی و ادامه خط اگلینگتون غربی، به ترتیب تا سال 2030 و 2031 به اتمام خواهد رسید
داگ فورد نخست‌وزیر استان و جان توری شهردار تورنتو از همکاری جدید تاریخی بین دولت استانی و شهرداری برای همکاری در ساخت چهار طرح سیستم گسترش جدید مترو در تورنتو خبر دادند. براساس بیانیه مطبوعاتی روز دوشنبه، دولت استانی و شهرداری تورنتو با همکاری در یک شبکه جدید و یکپارچه برای بهبود وضعیت سفر‌های درون شهری همکاری می‌کنند.
این طرح جدید 28.5 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت و چهار پروژه حمل و نقل اصلی را شامل می‌شود؛ اول ادامه خط "یانگ" شمالی، دوم ادامه خط "اگلینگتون غربی"، ادامه مترو "اسکاربرو" و خط عمومی بزرگ موسوم به "خط انتاریو". داگ فورد در کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه گفت: "دولت به مردم انتاریو قول داده است که  خطوط مترو را به سرعت بسازد، با کار در هر سه سطح دولت، ما موانع را از سر راه برمی‌داریم. ما اکنون از دولت فدرال می‌خواهیم که متعهد به افزایش سهم خود و تأمین اعتبار بیشتر در این کار گردد". این خط به نام خط "انتاریو" قرار است تا اوایل سال 2027 به اتمام برسد، در حالی که خط یانگ شمالی و ادامه خط  اگلینگتون غربی، به ترتیب تا سال 2030 و 2031  به اتمام خواهد رسید و ایجاد سه ایستگاه خط اسکاربورو تا پایان سال‌های 2029-30 به پایان می‌رسد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
شهردار تورنتو گفت: "ما به صورت بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیری در سه سطح دولت با هم همکاری می‌کنیم تا مانند 5 سال گذشته بتوانیم شبکه حمل و نقل را به سرعت به جلو ببریم. وی افزود پیش‌بینی می‌شود طی 20 سال آینده جمعیت تورنتو تقریباً یک میلیون نفر افزایش پیدا کند؛ ما این مسئولیت را به کسانی که اکنون در تورنتو زندگی می‌کنند و کسانی که در آینده بسیار نزدیک در اینجا زندگی خواهند کرد می‌سپاریم تا زیرساخت‌های ترانزیتی خود را گسترش داده و از سیستم موجود به خوبی نگهداری کنند.
فورد ابتدا در ماه آوریل برنامه‌های بلندپروازانه خود را برای گسترش خطوط انتاریو اعلام کرده بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 4, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به