کالبدشکافی‌ها نشان داد منهاز به احتمال زیاد در ابتدا با دیلم به سر هر یک از اعضای خانواده‌اش زده و سپس گلوی آنها را بریده است
جنایات مرد ۲۴ ساله‌ای که برای جلوگیری از افشای زندگی دوگانه‌اش، گلوی یک‌یک افراد خانواده‌اش را شکافته، امروز در در دادگاهی در انتاریو به انتها رسید و حکمش صادر شد. قاضی این پرونده امروز جمعه گفت که او به حبس ابد بدون امکان تخفیف مجازات و عفو تا ۴۰ سال محکوم می‌شود. این جلسه قرار بود که دوشنبه برگزار شود که به دلایل تکنیکی به امروز موکول شده بود.
"منهاز زمان" که در سپتامبر گذشته حکم گناهکاری در سه فقره قتل درجه اول و یک فقره قتل درجه دوم اعضای خانواده‌اش شامل والدین، خواهر و مادربزرگش، را دریافت کرده بود، اکنون به زندان می‌رود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
حبس ابد برای جوان ۲۴ ساله‌ای که خانواده‌اش را در تورنتو ذبح کرد
منهاز در تاریخ ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۹ و در خانه‌ای در شهر مارکهام انتاریو واقع در شمال تورنتو، کلیه اعضای خانواده‌اش را کشت.

قاضی "میشل فورست" هنگام صدور حکم خود در دادگاه نیومارکت انتاریو که از طریق "زوم" پخش می‌شد گفت: "کلماتی مانند وحشیانه، بیرحمانه، سرد و بی‌عاطفه حتی نمی‌تواند شدت خشونت منهاز را توصیف کند. تصور اینکه حتی یک روش هولناک‌تری برای کشتن انسان‌ها بدتر از شکافتن گلویشان وجود داشته باشد امکان ناپذیر است. منهاز این کار را نه یک بار، بلکه چهار بار جداگانه در طی چند ساعت انجام داده است".

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
دادگاه منهاز
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
بنا به شواهد، وی همراه با توضیح قتل‌هایش به دوستش در مینه‌سوتا تصاویر از اجساد خونین آنها را نیز ارسال کرده بود. دوستش در تلاشی دیوانه‌وار و برای هشدار به پلیس، بسرعت با پلیس تورنتو تماس گرفته بود و پلیس تورنتو توانست آدرس "آی‌پی" (شبکه کامپیوتری) خانه منهاز را در مارکهام یافته و سپس با تماس گرفتن با پلیس منطقه‌ای یورک مأموران را به خانه منهاز بفرستد.
در آنجا پلیس منهاز را یافت، همانجا بود که وی در مورد قتل‌هایش توضیح داد. مأموران اجساد "فیروز بیگم" ۷۰ ساله (مادر بزرگ)، "مونیروز زمان" ۵۹ ساله (پدر)، "ممتاز بیگم" ۵۰ ساله (مادر) و "مالاسا زمان" ۲۱ ساله (خواهر) را پیدا کردند. اعتراف به قتل تک تک این افراد برای منهاز حکم زندان حبس ابد داشته است.
وكلای مدافع و دادستان پرونده هر دو درخواست كردند كه امکان تخفیف مجازات و عفو وی در قتل‌های درجه اولش ۲۵ سال، و قتل درجه دومش ۱۵ سال محاسبه شود که قاضی با این درخواست موافقت کرد.
 
اعترافات منهاز
منهاز اعتراف کرده که خانواده‌اش را كشته زیرا آنها داشتند متوجه می‌شدند که وی سال‌ها به دروغ می‌گفته که در رشته مهندسی دانشگاه یورک مشغول تحصیل است، در حالیکه در واقعیت او چند ترم در کالج سنکا درس مهندسی الکترونیک خوانده بود تا اینکه در سال ۲۰۱۵ اخراج شده بود.
در اعترافات وی آمده که او روزهایش را در یک مرکز تجاری نزدیک خانه، در یک سالن و باشگاه ورزشی، و با بازی‌های ویدئویی در خانه گذرانده است. او به یکی از دوستانش گفت که نمی‌خواهد خانواده‌اش ناکامی او را بفهمند و باعث سرشکستگی آنها شود.
 
قتلی بیرحمانه و حساب شده
حدود ساعت ۳ بعدازظهر روز قبل از فارغ‌التحصیلی منهاز، وی طرح خود را به اجرا درآورد و ابتدا مادرش را و حدود یک ساعت بعد مادربزرگش را کشت و سپس در حالیکه ساعت‌ها منتظر بازگشت خواهر و پدرش به خانه برای کشتن آنها بود، بازی ویدیویی انجام داد و چرت زد. خواهرش حدود ساعت ۱۱ شب به خانه رسید و بی‌رحمانه کشته شد، و یک ساعت بعد نیز وقتی پدرش بازگشت او را نیز کشت. قاضی فورست گفت: "اینکه منهاز چنین بیرحمانه و حساب شده عمل کرده، بسیار نگران کننده است".
کالبدشکافی‌ها نشان داد منهاز به احتمال زیاد در ابتدا با دیلم به سر هر یک از اعضای خانواده‌اش زده و سپس گلوی آنها را بریده است. هفته گذشته در جلسه صدور حکم، منهاز از هر کسی که تشریح قتل‌هایش روی آنها "تأثیر منفی" داشته، عذرخواهی کرد، اما قاضی ترجیح داد پس از سخنان منهاز حکمش را نخواند و به بعد موکول کند و در اینباره گفت: " در این جنایات خیانت کردن به اعتماد افراد اتفاق افتاده و او چهار نفر از اعضای خانواده خود {که به او اعتماد داشته‌اند} را بی‌خبرانه در خانه اعدام کرده است. او در حالیکه مادر و مادربزرگش در طبقه بالا در خون خود غلتیده بودند مشغول بازی ویدیویی شد تا زمان بگذرد تا باز بتواند کمین کند و بدون مشکل خواهر و پدرش را نیز به همان شیوه بکشد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

اکنون منهاز به لیست معروف قاتلانی در کانادا پیوسته که بیش از ۲۵ سال امکان تخفیف مجازات و عفو ندارند. در این لیست افرادی افرادی هم هستند که نمی‌توانند حتی تا ۷۵ سال تخفیف مجازات و عفو درخواست کنند، از جمله مردی که سه افسر پلیس سلطنتی کانادا را در سال ۲۰۱۴ در نیوبرانزویک با گلوله کشت، و یک مرد انتاریویی که پدرش، معشوق سابقش و یک غریبه را طی ۱۰ ماه در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ کشته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, November 6, 2020 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به