دما برای چند روز اول ماه اکتبر چند درجه پایین‌تر از دمای متوسط فصلی، و در هفته دوم اکتبر باید منتظر الگوی ملایم‌تری باشیم
طبق نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، مناطقی از انتاریو و کبک می‌توانند شاهد اولین بارش برف در ماه اکتبر در این هفته باشند. جبهه هوای سردی که اکنون در مرکز کانادا و غرب دریاچه‌های بزرگ قرار دارد و دمای امشب "وینیپگ" را به منهای دو درجه رسانده به زودی وارد انتاریو و کبک می‌شود.
آخر هفته این هفته بیش از اینکه پاییز باشد بیشتر شبیه تابستان بود، اما این گرما از روز دوشنبه جایش را به جبهه‌ی هوای سردی می‌دهد که ابتدا از دوشنبه تا سه‌شنبه آنرا تبدیل به پاییز می‌کند و در اواخر هفته، در برخی از نقاط شمالی این دو استان زمستانی می‌شود و مردم می‌توانند انتظار بارش اولین دانه‌های برف را داشته باشند. درجه حرارت نیز با افت تدریجی در طول هفته در روز شنبه به یک درجه بالای صفر افت خواهد کرد و سپس مجددا بتدریج بالا خواهد رفت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
سرما و برف در راه انتاریو و کبک
نکات برجسته هواشناسی چنین است:
  • دما از اواسط هفته پیش تا دوشنبه در میانه‌های ۲۰ درجه بوده که با در نظر گرفتن رطوبت گرمتر نیز احساس می‌شود.
  • دوشنبه همراه با گرماست، اما جبهه هوای سرد از دوشنبه شب سرازیر می‌شود و باران و افت دما را به همراه دارد.
  • اواخر هفته احتمال بارش برف در شمال دو استان کبک و انتاریو بسیار زیاد است.
گرمای تابستانی آخر هفته که با احتساب رطوبت احساسی حدود ۳۰ درجه داشت در بیشتر طول روز دوشنبه باقی خواهد ماند اما از اتاوا به سمت شمال و غرب تورنتو و "بری"با هوایی طوفانی جایش را به سرما خواهد داد تا در طی شب رگبار باران در منطقه فعال باشد. بارش باران در شمال دریاچه‌های بزرگ بیشترین و در مناطق طوفان زده زیاد خواهد بود، و مقادیر متوسطی از بارش نیز برای بخش‌هایی از جنوب غربی انتاریو پیش‌بینی شده، بطوریکه بزرگشهر تورنتو احتمالا شاهد بارانی سبک خواهد بود. شرق منطقه بدون بارش بوده به جز احتمال تعدادی رعد و برق شدید در شب.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این جبهه سرد به گرمی دوست‌داشتنی آخر هفته پائیز امسال پایان می‌دهد، اگرچه این سرما برای منطقه جنوب انتاریو به معنای اوایل زمستان نیست. در واقع، موج سرما هفته آینده را کاملاً تبدیل به پاییز خواهد کرد، اما در اواخر هفته به ویژه مردم شمال انتاریو باید آماده برف باشند شوند زیرا انتظار می‌رود برف در چندین نوبت از پنجشنبه تا جمعه باریدن گیرد اما نه به اندازه‌ای که معنای زمستان کامل را برای منطقه داشته باشد. دما برای چند روز اول ماه اکتبر چند درجه پایین‌تر از دمای متوسط فصلی خواهد بود. با این حال، باید در هفته دوم اکتبر باید منتظر الگوی ملایم‌تری و دمای بالاتری باشیم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, September 28, 2020 - 08:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به