همسایگان گفتند صدای حدود ۱۰ تا ۱۵ شلیک گلوله را شنیده‌اند
پلیس منطقه دورهام در شرق تورنتو می‌گوید که روز جمعه پنج نفر پس از تیراندازی در خانه‌ای در شرق شهر اوشاوا (در شرق تورنتو) کشته شدند. همسایگان گفتند صدای حدود ۱۰ تا ۱۵ شلیک گلوله را شنیده‌اند.
"جورج تودوس" افسر پلیس به خبرنگاران گفت كه در حدود ساعت ۱:۲۰ بامداد خدمه اورژانس با دریافت گزارش تیراندازی به منزلی در خیابان "پرکلن"، در شرق جاده "هارمونی" شمال مراجعه کردند و با صحنه وحشتناک جنازه چهار قربانی در داخل خانه روبرو شدند که پس از مدتی جنازه یک زن دیگر که عضو این خانواده بوده را نیز یافتند
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
قتل سه فرزند و پدر در تورنتو توسط دایی
افسر پلیس گفت که در مجموع ۵ عضو خانواده "کریس تراینور"، معلم دبیرستان کاتولیک "مانسیگ‌نور پاول دویر" در اوشاوا، همسرش و سه فرزندش کشته شده‌اند. او آنها را چنین معرفی کرد: بردلی تراینور دانشجوی دانشگاه گوئلف، آدلاید تراینور دانش‌آموز کلاس ۱۰ و جوزف تراینور ۱۱ ساله. پلیس افزود که زن این خانواده که زخمی شده بود، "لورتا تراینور"، ۵۰ ساله و معلم بود که گلوله به پایش خورده اما جانش در خطر نبود به بیمارستان منتقل شد. فرزند چهارم خانواده که در دانشگاه کوئینز تحصیل کرده، در زمان تیراندازی در خانه نبود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پلیس توضیح داد که حمله با تفنگ بوده و یک فورد اف-‌۱۵۰ سفید رنگ با پلاک‌ ایالت مانیتوبا هم در صحنه جنایت که به طرز نامناسبی مقابل خانه پارک شده بود، یافت شده است. این وانت فورد متعلق "میچل لاپا" به دایی بچه‌ها و برادر لورتا، ۴۸ ساله و ساکن وینیپگ است که بدون دعوت به خانه آنها رفته بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
لاپا تنها مظنون این تحقیقات می‌باشد و افسران گفتند که وی بر اثر اصابت گلوله به قصد خودکشی، مرده است. یک منبع اظهار داشت که لاپا با خواهرش قهر بوده و این دو بر سر ارثیه پدر مرحومشان درگیر بوده‌اند. منابع پلیس "وینیپگ" در استان مانی‌توبای کانادا نیز گفتند که افسران مربوط به این حادثه به یک آپارتمان "دالاهو درایو" در این شهر مراجعه کرده و آنرا جستجو کرده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
تحولات روز شنبه
روز شنبه یک یادبود در خارج از خانه این خانواده در اوشاوا برگزار شد. همسایگان و آشنایان در مقابل منزل آنها گل گذاشتند و گفتند که خانواده تراینور، دوست داشتنی بود. علاوه بر این یادبود، یادبود دیگری در مقابل مدرسه پدر این خانواده که وی در آن کلاس‌های ۱۱ و ۱۲ درس می‌داد و مربی بیس‌بال نیز بود، برگزار شد. در مقابل مدرسه تعداد زیادی توپ بیس‌بال نیز با نوشته‌های مختلف گذاشته شده است.
پلیس هنوز جزئیاتی از این قتل ارائه نداده اما می‌گوید که قاتل به تنهایی عمل کرده و پلیس بدنبال مظنون دیگری نیست.
بیمارستان نیز در اظهار نظر دیگری گفت که مادر این خانواده از مرگ گریخته است اما حاضر به ارائه توضیحات در مورد بازیافت سلامتی وی نشد.

اعلانات جمعه هفته بعد

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

پلیس اعلان کرد که احتمالا به انگیزه این قتل پی برده است. پدربزرگ این خانواده که پدر میچل و لورتا بوده، تقریبا همه ارثیه خود را به لورتا و فرزندانش بخشیده بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, September 5, 2020 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به