البته هنوز سیستم حمل و نقل پرداخت بصورت بلیت و توکن را می‌پذیرند
حمل و نقل شهری تورنتو "تی‌تی‌سی"  یک قدم دیگر به سمت تبدیل شدن به سیستم بدون "تُوکن" و انتقال به کارت "پِرِس‌تو" برداشته است. براساس تصمیم کمیسیون ترانزیت تورنتو، بلیط‌ها‌ و برگه‌های "ترانزیت" به طور رسمی از شنبه گذشته از ایستگاه‌ها جمع‌آوری شده است.
تی‌تی‌سی گفته تعداد محدودی از خرده‌فروشان به فروش بلیط و تُوکن ادامه خواهند داد، اما آنها مشتریان را ترغیب می‌كنند كه تا هرچه سریعتر به سمت استفاده از کارت‌های پِرِس‌تو بروند. کارت‌های پِرِس‌تو در کلیه ایستگاه‌های مترو و "شاپرز دراگ مارت" قابل تهیه هستند. . از این پس به بعد کارت‌های پرداخت "پرس‌تو" بعنوان مهمترین طرز پرداخت باقی خواهند ماند. مسافران و بازدیدکنندگان می‌توانند کارت‌های یکسره، دوسره و حتی یکروزه خریداری کنند و با آن به تمام بزرگشهر تورنتو بروند.  
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
البته تی‌تی‌سی هنوز تاریخی را برای توقف کامل فروش تُوکن و ترانزیت از تمام خرده‌فروشی‌ها تعیین نکرده است. البته هنوز سیستم حمل و نقل پرداخت بصورت بلیت و توکن را می‌پذیرند. این تغییر به نام سیستم پرداخت دیجیتال "توری" شناخته می‌شود. برنامه فروش عمده کارت‌های پرستو به سازمان‌‌هایی مانند مدارس و خدمات اجتماعی قبلا به اجرا گذاشته شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 4, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به