پزشک خانواده فقط می‌تواند برای مورد بیماری از اوهیپ پول دریافت کند
آیا تاکنون فکر کرده‌اید که به پزشک خانواده شما چقدر پرداخت می‌شود؟ آیا همه پزشکان با اتومبیل‌های فانتزی رانندگی می‌کنند و شراب‌های خوبی می‌خورند و بعد از ظهرها را به سمت زمین‌های گلف می‌روند. بیشتر مردم از اینکه بدانند به پزشکان خانواده برای خدماتی که ارائه می‌دهند چه میزان پرداخت می‌شوند تعجب می‌کنند. آیا 32 دلار در هر ویزیت منصفانه خواهد بود؟ آیا نرخ ثابت 16 دلار در ماه به خاطر هر بیمار عادلانه است؟
در سال 2015‌، دکتر "شاون واتلی" یک جفت‌ وبلاگ عالی نوشت که جزئیات پرداختی پزشکان خانواده را نشان می‌دهد‌ در زیر یک نمونه متفاوت از نحوه پرداخت دستمزد پزشکان خانواده در انتاریو را نشان می‌دهد.

مثال: هزینه ویزیت بیماران

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
برای ده‌ها سال است که‌‌ هزینه ویزیت بیماران روشی سنتی بوده که پزشکان برای خدمات خود از "اوهیپ" پول بگیرند. بر اساس این مدل‌، به یک پزشک مبلغ مشخصی برای نوع خاصی از ویزیت یا عمل پرداخت می‌شود به عنوان مثال‌، برای ارزیابی جزئی مانند جوش ساده یا لکه پوستی‌، پزشک صورتحساب را با کد (001‌ای) به اوهیپ ارسال می‌کند و در عوض به آنها مبلغ 21.70 دلار پرداخت می‌شود. اگر پزشک بازوی بریده شده کسی را بخیه بزند‌، پزشک صورتحساب را با کد (176‌زد) به اوهیپ ارسال می‌کند‌، که علاوه بر پرداخت اولیه‌، 20.00 دلار دیگر نیز به پزشک پرداخت می‌شود. لیست کاملی از خدمات و پرداخت‌ها را می‌توان در این سند از وزارت بهداشت و مراقبت طولانی مدت مشاهده کرد.
اگرچه تعداد وبلاگ ‌های دکتر واتلی در سال 2015 کاهش بیشتری داشته است و ارقام پرداخت در لینک بالا ، بیشترین تعداد را ندارند. دولت انتاریو چند سال گذشته به طور یک جانبه هزینه‌های پرداخت پزشکان را کم کرده است بنابراین‌، به عنوان مثال‌، به جای پرداخت 33.70 دلار برای ویزیت معمولی کد (‌007‌ای) برای ارزیابی متوسط‌، اکنون به پزشک خانواده 32.64 دلار پرداخت می‌شود.
بگذارید این موضوع را بیشتر بررسی کنیم. تصور کنید بیمار به دلیل درد شکم به پزشک خانواده خود مراجعه می‌کند (همانطور که در بالا گفته شد پزشک خانواده رایج‌ترین کد (‌007‌ای) را صادر می‌کند). در اینجا تمام مراحل مربوط به چنین ارزیابی‌ای آورده شده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بیمار برای رزرو وقت ملاقات با مطب پزشک تماس می‌گیرد. (به یاد داشته باشید: ‌هزینه خطوط تلفن و حقوق منشی مطب را پزشک پرداخت می‌کند‌)
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
بیمار به مطب می‌رود‌، با منشی صحبت می‌کند و بعد به اتاق معاینه منتقل و برای ویزیت آماده می‌شود. (باز هم‌ اجاره کلینیک‌، برق‌، ابزار پزشکی‌، تجهیزات و غیره توسط پزشک پرداخت می‌شود.)
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
پزشک بیمار را ارزیابی می‌کند. (به یاد داشته باشید: پزشک برای بدست آوردن تخصص برای درمان بیماران خود به مدت 10 سال یا بیشتر پس از دبیرستان به دانشگاه رفته‌ و ذکر سال‌هایی که تجربه اندوخته لازم نیست.)
پزشک به منظور کمک به تشخیص علت درد شکم بیمار‌، آزمایش خون و سونوگرافی نیاز دارد. (برای انجام سفارش آزمایشات‌، پزشک باید مستندات لازم تهیه کند و همه این موارد به زمان‌، هزینه کامپیوتر‌، فکس و‌ یا هزینه تلفنی و مدت زمان بیشتری کار نیاز دارد.)
ممکن است پزشک نیاز به نوشتن نسخه برای داروهای بیمار داشته باشد. (این کار به زمان و هزینه کاغذ یا نمابر برای نسخه نیاز دارد.)
برای مستندسازی ویزیت‌، پزشک باید شرح مفصلی را در پرونده بیمار بنویسد. (این کار به زمان و هزینه های رایانه بیشتر نیاز دارد.)
هنگامی که نتایج آزمایشات بازگشت‌، کارکنان مطب آنها را دریافت کرده و آنها را در پرونده بیمار قرار می‌دهند و سپس پزشک آنها را بررسی می‌کند. (این کار به زمان کارمندان و زمان پزشک نیاز دارد.)
با دریافت نتیجه سونوگرافی‌، کارکنان گزارش را در پرونده بیمار قرار می‌دهند و سپس پزشک نتایج را بررسی می‌کند. (این کار برای کارمندان و پزشکان زمان زیادی نیاز دارد.)
سپس پزشک یا نتایج را با بیمار فراخوانی می‌کند یا کارمندان مطب در خصوص نتایج با بیمار تماس می‌گیرند‌. (باز هم‌، این همه به زمان پزشک‌، زمان کارکنان و هزینه‌های تلفن نیاز دارد)
در تمام این مدت‌، هزینه و تخصص‌، به پزشک خانواده مبلغی معادل 32.62 دلار پرداخت می‌شود (اما نه کاملاً‌، زیرا او هنوز مجبور به پرداخت مالیات بر درآمد حاصل از آن است. پس از اعمال مالیات شرکت (در صورت وجود) و مالیات بر درآمد شخصی‌، اعمال می‌شود پزشک فقط 54٪ از پول دریافتی را به خانه می‌برد).
علاوه بر این‌، پزشک خانواده فقط می‌تواند برای مورد بیماری از اوهیپ پول دریافت کند. بنابراین‌، اگر بیمار در مورد یک ناراحتی پوستی نامربوط یا کنترل فشار خون یا هر موضوع دیگری در همان مراجعه سوال کند‌، پزشک هنوز هم می‌تواند فقط مبلغ 32.62 دلار را دریافت نماید.
با توجه به موارد ذکر شده در بالا و با توجه به کلیه تحصیلات‌، آموزش ، مهارت‌، تجربه‌، مسئولیت‌، هزینه‌های سربار و هزینه‌های مورد نیاز برای مراقبت از بیمار‌، آیا احساس می‌کنید یک پزشک خانواده شایسته پرداخت این میزان پول هست؟
از این پس‌، وقتی می‌شنوید به یک پزشک سالانه 300000 دلار (یا بیشتر) پرداخت می‌شود‌، تصور کنید که چه تعداد از بیماران تحت درمان قرار می‌گیرند و چه مقدار مراقبت ارائه می‌شود. ساعت‌ها کار‌، مسئولیت زیاد و هزینه‌های سربار را که برای ارائه چنین خدماتی تصور کنید و در نظر داشته باشید که یک پزشک باید چقدر پُر‌کار و سخت‌کوش باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 4, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به