بیانکا اولین کانادایی‌ست که در یک رویداد مهم تنیس انفرادی در هفته گذشته‌، "سرنا ویلیامز" را در ست‌های مستقیم در "فلاشینگ مدوز" آمریکا شکست داد
هزاران طرفدار بیانکا ساعت 10 صبح در میدان اصلی شهر "می‌سی‌ساگا" جمع شدند تا از او استقبال کنند. "بیانکا اندرسکو" ستاره تنیس کانادایی در مراسمی با حضور طرفدارانش مورد تجلیل قرار گرفت و جمعیت با ورودش او را "زنی از شمال" نامیدند.   
کلید شهر می‌سی‌ساگا توسط "بونی کرومبیگ" شهردار می‌سی‌ساگا به بیانکا تقدیم شد و قرار شد یک خیابان نیز به نامش نامگذاری شود، البته هنوز جای دائمی خیابان مشخص نشده است. بونی گفت: "رویکرد برازنده و متواضع شما نمادی از می‌سی‌ساگا و کاناداست و داستان خانواده شما مانند بسیاری دیگر در این شهر، داستان موفقیت مهاجران است". 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در بین 10000 نفری که برای جشن گرفتن پیروزی بی‌سابقه بیانکا در مسابقات قهرمانی زنان اوپن آمریکا گرد آمده بودند، تعدادی نیز پرچم‌های رومانی را تکان می‌دادند. بیانکا که متولد می‌سی‌ساگا است در هفت سالگی به همراه خانواده به رومانی برگشت و در آنجا بازی تنیس را شروع کرد، او چند سال پیش به کانادا برگشت به باشگاه "رکویت" انتاریو پیوست.
بیانکا گفت: "من به عنوان یک کانادایی مفتخر هستم که این کشور را در سراسر جهان نمایندگی کنم و بسیار فروتنانه این لحظه را با شما جشن می‌گیرم. اگر من بتوانم این کار را انجام دهم‌، اگر سرنا [ویلیامز] بتواند این کار را انجام دهد‌، اگر راجر [فدرر] می‌تواند این کار را انجام دهد‌، اگر رپترز می تواند این کار را انجام دهد‌، پس شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید". جوانانی که در میدان اصلی شهر جمع شده بودند یا از طرفدران تنیس بودند و یا بطور کلی علاقه‌مند به ورزش بودند بیشتر آنها کسانی بودند که در جشن پیروزی رپترز جمع شده بودند. "آجی"‌، پدر دو دختر شش و نه ساله که از نزدیکی "کالدون"‌ انتاریو به آنجا آمده بود گفت: "من امسال فرزندانم را به تنیس بردم، آنها واقعاً می‌خواستند امروز او را ببینند". "سیندی"‌، یک هوادار 16 ساله ورزشی که یک کلاه شی‌دِ‌نورث بر سرش گذاشته بود گفت: "فکر می‌کنم کاری که او برای کشور انجام داده بسیار عالی است".
مقامات مهم کشوری از جمله رهبر لیبرال فدرال جاستین ترودو، جان توری شهردار تورنتو، و هیزل شهرداری سابق می‌سی‌ساگا در این رویداد چند ساعته حضور داشتند. ترودو گفت:‌ "او الهام بخش همه كانادایی‌های پیر و جوان است، بگذارید صادقانه بگوییم‌، او به ویژه الهام‌بخش جوانان کانادایی‌ است زیرا او نشان داد که جوانان می‌توانند هر کاری انجام دهند".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

توری گفت: "این بزرگترین موفقیت ورزشی در نوع خود در تاریخ کانادا است، مدیریت او در طی مسابقه برای پیروزیش، او را تبدیل به افتخار کانادایی‌ها کرده است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"جنیفر بیشوپ" ، رئیس انجمن تنیس کانادا‌، گفت: "از زمان پیروزی بیانکا‌، ما با سؤالات زیادی از هر سن و پیشه‌ای‌ از سرتاسر کشور روبرو شده‌ایم، در شهرهای بزرگ و کوچک‌، همه می‌خواهند بدانند که چگونه و از کجا می‌توانند بازی تنیس را شروع کنند". انجمن تنیس کانادا امیدوار است که پیروزی اندرسکو باعث افزایش بودجه بیشتر و ساخت زمین‌های تنیس بیشتر در سرتا‌سر کانادا گردد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
بیانکا اولین کانادایی‌ست که در یک رویداد مهم تنیس انفرادی در هفته گذشته‌، "سرنا ویلیامز" را در ست‌های مستقیم در "فلاشینگ مدوز" آمریکا شکست داد. این پیروزی او را به یک ستاره بین‌المللی تبدیل کرده و در برنامه‌های تلویزیونی ایالات متحده او به عنوان نماینده کانادا ظاهر می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 18, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به