دفتر نخست وزیر از اظهارنظر درباره این موضوع خودداری كرده است
پلیس فدرال کانادا می‌گوید که یک مرد کبکی را در رابطه با تهدیدات اینترنتی علیه نخست وزیر کانادا، جاستین ترودو و جامعه مسلمان دستگیر کرده است. "آندره آودت"‌، 62 ساله‌ در تاریخ 9 ژانویه در دادگاهی در "لونگوئیل"‌، کوئین‌، به دو اتهام ‌تحریک نفرت عمومی و بالابردن عمدی نفرت‌ متهم شده است. از اتهامات عنوان شده در دادگاه می‌توان به دو مورد تهدید بین تاریخ 1 ژانویه تا 22 اکتبر 2019 بعد از انتخابات فدرال سال گذشته اشاره کرد. طبق پرونده‌های دادگاه‌ به آودت‌، از "بانچرویل"‌، احضاریه‌ای برای حضور در دادگاه در تاریخ 19 دسامبر داده شده بود.
پلیس فدرال در بیانیه‌ای از طریق ایمیل می‌گوید که تحقیقات توسط تیم مجتمع امنیت ملی انجام شده است. با توجه به افزایش تهدیدات آنلاین‌ پلیس فدرال می‌گوید منابع خود را بر روی نظارت آنلاین متمرکز کرده و محققان اکنون قادر به شناسایی و مقابله با تهدیدات ایجاد شده در فضای آنلاین هستند. "ملانیا کاپیلو-استبن" سخنگوی پلیس فدرال در نامه‌ای می‌گوید:" که این نیرو همه تهدیدها را جدی می گیرد و اظهارات خشن تحمل نمی‌شود". او نوشت: "افرادی که چنین اظهار نظرهایی را می‌نویسند با مجازات شدیدی روبرو هستند، اگرچه ممکن است افرادی مضنون در تماس مستقیم با افراد یا گروه‌هایی که مورد هدف قرار گرفته‌اند‌، نباشند؛ اما نظرات آنها به همان اندازه نگران کننده است و می‌تواند منجر به اعمال خشونت‌آمیز شود".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
دفتر نخست وزیر از اظهارنظر درباره این موضوع خودداری كرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 22, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به