چنین تلاش‌هایی قبلا در شهرهای "نشویل" و "بوستون" آمریکا نیز اتفاق افتاده است
برای دو کانادایی که همراه دو فرزندشان وارد فرودگاه بین‌المللی پیرسون تورنتو شدند، خبری غمناک‌تر از این نبود که به آنها گفته شد مأموران گمرک در حال بازرسی از چمدان‌های آنها مقدار زیادی مواد مخدر جاسازی شده قاچاق را یافتند.
به گفته پلیس فرودگاه، این مواد مخدری که در حال وارد شدن به کانادا بود در چمدان‌های فرزندان این دو نفر جاسازی شده بود. قرار است این دو متهم در آوریل آینده در دادگاه حاضر شوند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
دستگیری والدین کانادایی که در چمدان بچه‌هایشان مواد مخدر قاچاق می‌کردند
با کمی تاخیر، پلیس فرودگاه تورنتو چگونگی این کشف را در اختیار رسانه‌ها قرار داد: در ۷ فوریه، دو نفر بزرگسال همراه با دو فرزندشان، ۱۰ و ۱۲ ساله، با پروازی از خلیج "مونتگو" در جامائیکا وارد فرودگاه بین‌المللی پیرسون شدند. افسران آژانس خدمات مرزی کانادا در هنگام بررسی چمدان‌های آنها توانستند بیش از ۱.۶ میلیون دلار مواد مخدر شامل کوکائین، ماری‌جوآنا و حشیش را کشف کنند. در بیانیه مشترک آژانس خدمات مرزی و پلیس سلطنتی کانادا ذکر شده که به طور مشخص، در یکی از این چمدان‌ها حدود ۷.۷ کیلوگرم کوکائین به ارزش تقریبی ۹۶۲,۵۰۰ دلار، ۹۳ کیلوگرم ماری‌جوآنا به ارزش ۶۸۸,۹۴۰ دلار و ۲۱۸ گرم حشیش به ارزش ۴,۳۶۰ دلار بدست آمده است. در این بیانیه آمده که چمدان اشاره شده، تحت نام کودک ۱۲ ساله آنها ثبت شده بود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

اطلاعات مربوط به این چمدان ابتدا توسط آژانس خدمات مرزی کانادا به اطلاع پلیس سلطنتی کانادا رسانده شد و یک کارگروه این نیرو که در فرودگاه مستقر بود تحقیقات در این زمینه را آغاز كرد. والدین کودکان، هر دو ساکن شهر "برامپتون" انتاریو در غرب تورنتو هستند که هر یک به سه فقره قانون‌شکنی در واردات یک ماده کنترل شده، و سه مورد توطئه برای ارتکاب جرم، متهم شده‌اند. فرزندان آنها با قرار وثیقه تحویل سایر اعضای خانواده آنها شده و فعلا آزادند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
بازرس "باری دولان"، افسر پلیس سلطنتی کانادا که مسئول بخش فرودگاه تورنتوست در بیانیه‌ای گفت: "مواردی از این دست، ضرورت همکاری نزدیک پلیس سلطنتی با دیگر ارگان‌های اجرایی را ثابت می‌کند". "لیزا جانز"، مدیر آژانس خدمات مرزی کانادا در غرب تورنتو می‌افزاید: "من به تلاش افسران خط مقدم، و کار روزانه آنها در حفاظت از مرزها و جوامع ما، افتخار می‌کنم. آنها در چنین شرایط دشوار و حساسی بصورت حرفه‌ای انجام وظیفه می‌کنند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
چنین کشفی در تورنتو مطمئناً اولین حادثه قاچاق مواد مخدر در چمدان‌ها نیست. از جمله چنین تلاش‌هایی قبلا در شهرهای "نشویل" و "بوستون" آمریکا نیز اتفاق افتاده، اما استفاده از چمدان کودکان برای قاچاق مواد مخدر پدیده‌ای معمول نیست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, March 21, 2021 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به