اکثر شکایات پیرامون نحوه عملکرد سیستم، چگونگی تقابل سیستم‌ها با یکدیگر به ویژه در حوضه بی‌سیم‌، وضعیت {تغییرات} قیمت‌ها و تبلیغات می‌باشد
‌به گفته آژانس حمایت از مصرف‌کنندگان با افزایش اختلافات بین مردم با شرکت‌های مخابراتی، شکایت‌ها علیه این شرکت‌ها در سال گذشته 35 درصد رشد نشان داد و به رکورد جدیدی رسید. کمیسیون رسیدگی به شکایات خدمات ارتباط از راه دور و تلویزیون (سی‌سی‌تی‌اس) روز پنجشنبه در گزارش سالانه خود اعلام کرد که در سال مالی منتهی به 31 ژوئیه سال گذشته، 19 هزار و 287 شکایت دریافت کرده و این به نسبت 14 هزار و 272 مورد دریافت در سال گذشته، بیش از دو برابر شده است.
"هوارد ساز" ‌مدیر عامل شرکت سی‌سی‌تی‌اس گفت: "شکایات از عوامل مختلفی مانند بالا رفتن سطح آگاهی مردم از وجود این مرکز برای رسیدگی به شکایات، و نیز تغییرات سریع و متغیر شرکت‌هاست". وی در مصاحبه‌ای گفت: "با امتحان کردن وسایل جدید توسط مردم، کمپانی‌ها هم تغییرات بیشتری را بوجود می‌آورند و این یعنی شکل‌گیری فن‌آوری جدیدی که همراه خودش مشکلاتش را نیز بوجود می‌آورد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
اکثر شکایات پیرامون نحوه عملکرد سیستم، چگونگی تقابل سیستم‌ها با یکدیگر به ویژه در حوضه بی‌سیم‌، وضعیت {تغییرات} قیمت‌ها و تبلیغات می‌باشد. درباره تبلیغات بایستی اظهار داشت که آنها توسط شرکت‌های مخابراتی تهیه و بوسیله رادیو و تلویزیون کانادا تایید می‌شوند؛ از این نظر سال گذشته سالی بود پُر از شکایات تلویزیونی ثبت شده. این گزارش می‌گوید "بل کانادا" با 30.5 درصد یا نزدیک به 5900 شکایت بیشترین شکایات را به خود اختصاص داده، "راجرز" 9.5 درصد یا بیشتر از 1800 شکایت داشته و"تِلاس" با 8.3 درصد یا 1600 شکایت در رده سوم قرار گرفته است. نزدیک به 10000 شکایت باقی مانده در بین ده شرکت دیگر پخش شده است. با وجود این‌، تِلاس شاهد افزایش 71 درصدی شکایات مربوط به خود بوده، در حالی که راجرز افزایش 26.5 درصدی و بل افزایش 24.2 درصدی را تجربه کرده‌اند.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

"تونی گهران"‌، مدیر امور مشتریان تِلاس در "ونکوور"‌ در بیانیه‌ای گفت: " بیشترین آمار شکایت مشتریان بعلت ‌افزایش قیمت در بعضی از قرارداد‌هاست، و البته باید گفت فهمیدن متون قراردادها کمی سخت بوده‌اند و این باعث ایجاد شکایت شده است. بسیاری از مشتریانی از قیمت‌گذاری جدید ناراضی بودند و گفتند که درک قرارداد برای آنها دشوار است. ما این توضیح آنها را پذیرفته‌ایم". نسبت شکایت از بل کانادا به کل مشترکان بسیار بیشتر از دو رقیب دیگر بوده‌، اما "مارک چوما" سخنگوی این شرکت در بیانیه‌ای گفت که سهم شکایات این شرکت برای چهارمین سال متوالی کاهش یافته؛ وی افزوده: ‌"ما راه دیگری نیز داریم و آن سرمایه‌گذاری زیاد برای پیشرفت و ارائه خدمات بهتر در آینده است".


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 4, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به