در پی این اتفاقات، چندین روز پیاپی گروهی از زنان در مقابل شورای شهر اتاوا دست به تظاهرات زدند
یک زن شکایتی رسمی به کمیساریای صداقت اتاوا ارائه داد و ادعا کرد که مشاور شورای شهر در مصاحبه شغلی از او سؤالات نامناسب با ماهیت جنسی پرسیده‌، از جمله اینکه آیا او راحت است بدون سینه‌بند به سر کاربیاید!!!
این زن به رسانه‌ها گفت؛ بعدازظهر یکشنبه، اواخر ژوئن در طی یک مصاحبه در استارباکس، ‌ریک چیارلی مشاور شهرداری از او پرسیده آیا حاضر است برای رویدادهایی مانند "اتاوا کامیکون"‌، که یک گردهمایی کمدی سالیانه است، لباس‌های خاصی بپوشد؟ این زن ادعا کرد چیارلی سپس عکسی را در تلفن همراه خود از یک کارمند سابق نشان داد که لباس خاصی در این مراسم پوشیده بود. او گفت که مشاور شهرداری سپس از او پرسید: چه چیزی را نمی‌پوشی؟ وقتی پرسیدم منظور او از این سوال چیست‌ چیارلی گفت: "‌خوب یعنی نباید سینه‌بند بپوشی". این زن گفت که از این درخواست متعجب شده و به چیارلی گفته با این سوالات و پیشنهادات راحت نیست. بعد از این صحبت چیارلی عکس دیگری از یک زن به او نشان داد که یک تی‌شرت نازک بدون سینه‌بند پوشیده بود که در آن به وضوح‌ برجستگی‌های بدن زن دیده می‌شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
نام این زن به دلیل نگرانی از آینده شغلی‌اش به صورت عمومی ذکر نشده، نام این زن حتی برای چیارلی نیز فاش نشده‌، اما جزئیات مصاحبه از جمله تاریخ‌، مکان و زمان کلی مصاحبه و همچنین جزئیات ادعاهای وی به چیارلی ارائه شده است. رسانه‌ها با شش کارمند دیگر و کارمندان سابق دفتر چیارلی گفتگو کرده؛ پنج نفر از آنها می‌گویند که آنها شنیده‌اند که چیارلی اظهار نظرهای نامناسبی در محل کار داشته است. دو نفر از آنها نیز گفتند که چیارلی به آنها نیز گفته سینه‌بند نپوشند.  
جمعه گذشته پس از چند روز تلاش برای تماس با چیارلی برای اظهار نظر در این مورد‌، نامه‌ای از وکیل او‌، "بروس سِوِیگین" منتشر شد که در این نامه به ادعای خاصی پرداخته نشده بود‌، بلکه در عوض به ادعاهای توهین‌آمیز اشاره شده است. سِوِیگین نوشت که چیارلی مطابق با بالاترین معیارهای اخلاقی رفتار کرده، و آئین‌نامه رفتار و خشونت و آزار و اذیت را کاملاً رعایت کرده است. سپس رسانه‌ها جمعه بعدازظهر به ایمیل سِوِیگین پاسخ داده و جزئیات بیشتر درباره ادعاهای علیه چیارلی را توضیح دادند. بعد از ظهر دوشنبه‌، وكیل چیارلی نامه دوم ارسال كرد كه در آن اظهار داشت كه وی به چیارلی توصیه كرده بود "از پاسخ دادن به این ادعا كاملاً خودداری كند". در نامه آمده اگر کسی قصد دارد علیه یک مرد خانواده‌دار محترم‌، سازنده اجتماع و عضو سه دهه شورای شهر اقدامی انجام دهد‌، باید حداقل برای افشای کامل و منصفانه اطلاعات خود آمادگی لازم را داشته باشد و در پشت این ادعا، علناً بایستد.
یکی از زنانی که در حال حاضر برای چیارلی کار می‌کند گفت‌ که چیارلی فردی خوب است و وی هرگز شاهد رفتاری نامناسب نبوده، و اضافه کرد کار در دفتر شورای شهر یک تجربه عالی است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در پی این اتفاقات، چندین روز پیاپی گروهی از زنان در مقابل شورای شهر اتاوا دست به تظاهرات زدند. برخی از این زنان پیراهن خود را بدرآورده و با سینه‌بند رو به ساختمان شورای شهر شعار می‌دادند. همچنین تعداد زیادی سینه‌بند با رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت که روی آنها شعارهای متفاوتی در اعتراض به چیارلی نوشته شده بود به شاخه‌های درختان و گوشه‌کنار ساختمان آویزان شد. برخی از مسئولان شهرداری اتاوا نیز خواستار بررسی درخواست چیارلی شدند و گفته می‌شود برخی از فعالین زنان این موضوع را به پلیس دولتی کانادا ارجاع داده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 18, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به