باد و باران از امروز به‌تدریج در این منطقه آغاز شده و به شدت خود می‌افزاید و تا روز یکشنبه ادامه می‌یابد
همانطور که استان "نوااسکوشیا" در کانادا اقدامات اضطراری اقدامات لازم را برای ورود طوفان "لی" انجام می‌دهد، مسئولان استان‌های شرقی کانادا از جمله "پرنس ادوارد آیرلند" و "نیوبرانزویک" از شهروندان می‌خواهند که هرچه سریع‌تر آماده شوند.
باد و باران از امروز به‌تدریج در این منطقه آغاز شده و به شدت خود می‌افزاید و تا روز یکشنبه ادامه می‌یابد. انتظار می‌رود ایالت "مین" آمریکا نیز شاهد بارش زیاد باران باشد اما آمریکا شاهد عبور این طوفان از روی خاک خود نخواهد بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
AGTA HomeCare Hiring Mobility Service Toronto Canada استخدام
 
اعلان وضعیت اضطراری؛ باد و باران طوفان لی آغاز شد و فردا شنبه به کانادا می‌زند و اصلا به آمریکا نمی‌رود
مسیر پیش‌بینی طوفان در ۲۴ ساعت گذشته به سمت شرق تغییر کرده و این می‌تواند به معنای آنست که این طوفان با قدرت از نوع ۱ دیگر به آمریکا نخواهد زد بلکه از طریق نوااسکوشیا وارد کانادا خواهد شد و سپس تبدیل به طوفان گرمسیری که قدرت پایین‌تری دارد می‌گردد و سپس در منطقه پخش می‌شود. به نظر می‌رسد که میزان بارندگی طبق آخرین پیش‌بینی‌ها در پرنس ادوارد آیرلند خواهد بود اما قدرت تخریب آن بیشتر در نوااسکوشیا خواهد بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
جشنواره مهرگان - تورنتو - کانادا ساخت مدرسه
"نیک پلیسلی" مدیر مدیریت اضطراری پرنس ادوارد آیرلند، بعدازظهر پنجشنبه در یک جلسه توجیهی گفت: "بهترین راه برای کاهش هراس، آمادگی است. بعید است که طوفان لی به قدرت طوفان فیونا یا دوریان باشد، اما به قدر کافی قوی‌ست تا ما از هم اکنون از مردم دعوت کنیم که آماده شوند و وضعیت اضطراری اعلان نمائیم". از سوی دیگر "جی اسکاتلند" هواشناس رسانه‌ای گفت: "لی با نزدیک شدن به خاک کانادا روی آب‌های سردتر خواهد بود که به همین دلیل به تدریج به ضعیف شدنش ادامه می‌دهد، اما همچنان انتظار می‌رود که شرق کانادا تحت تاثیر قرار دهد".
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
آخرین پیش‌بینی‌ها، اوج وزش باد را بین ۹۰ تا ۱۲۰ کیلومتر در ساعت تخمین می‌زنند، که قوی‌ترین بادها از شنبه صبح تا شنبه شب خواهند وزید. این طوفان پس از استوایی فیونا، قوی‌ترین طوفان سال‌های اخیر به شمار می‌رود. میزان بارندگی نیز بین ۱۰ تا ۳۰ میلی‌متر باران در شرق و مرکز پرنس ادوارد آیرلند و ۳۰ تا ۵۰ میلی‌متر در غرب این استان خواهد بود. جی می‌افزاید که "یک تغییر جزئی در مسیر طوفان می‌تواند باعث تغییرات قابل‌توجهی این اعداد شود و بارش‌های در برخی از مناطق ممکن است بیشتر هم باشد. او گفت: "همانطور که من در طول این هفته گفتم، لی به شدت فیونا نیست اما ما همچنان باید آماده باشیم".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
به گفته مقامات این استان‌ها، مناطق مختلف با تامین سرپناه‌های موقت و تخت‌های اضافی آماده پذیرایی از افراد فاقد مسکن مناسب شده‌اند. ساعات کار روز جمعه تغییر کرده و کوتاه شده و از مردم خواسته شده تا ملزومات لازمه غذا و آب، و جلوگیری از نفوذ آب و باد را فراهم کنند. تا ظهر روز پنجشنبه، مرکز طوفان در حدود ۱,۶۵۰ کیلومتری جنوب هالیفاکس بود و با سرعت ۲۲ کیلومتر در ساعت به سمت شمال حرکت می‌کرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


در همین حین، هوا در تورنتو در روزهای جمعه و شنبه با حداکثر ۲۲ درجه سانتی‌گراد در روز، بسیار دلپذیر خواهد بود و حتی در یکشنبه عصر که کمی باران خواهد باید، تا روز جمعه آینده، آفتابی خواهد بود. هوای شهرهای کبک و مونترال شبیه تورنتو خواهد بود با این تفاوت که باران در سحرگاه دوشنبه آغاز می‌شود. ونکوور که هزاران کیلومتر غرب‌تر است و تحت تاثیر این طوفان قرار نمی‌گیرد هم حتی هوای دلپذیری خواهد داشت بطوریکه فقط کمی باران در سحر دوشنه و اوایل شب سه‌شنبه خواهد بارید و در باقی زمان‌ها هوا آفتابی با حداکثر دما حدود ۱۸ درجه پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, September 14, 2023 - 21:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به