آدلن جزئیاتی از پرونده هاینز را در اختیار رابرت گذاشته بود و رابرت با آنها وصیت‌نامه‌ای را به نفع خود برای بالا کشیدن کلیه اموال هاینز تنظیم کرده بود بطوریکه چیزی به برادر فقیرش پیتر نرسید
امروز سه‌شنبه یک افسر پلیس تورنتو و یک کارمند دولت انتاریو، پس از اینکه قاضی هر یک را به دلیل جعل کردن وصیتنامه ساختگی که باعث محرومیت وارث از ۸۳۴,۰۰۰ دلار ارث یک مرد مُرده شده بود، به هفت سال زندان محکوم شدند.
"شان دانفی" قاضی دادگاه عالی انتاریو با خواندن بخش‌هایی از دلایل حکمش گفت: "این یک عملیات کلاهبرداری پیچیده، بسیار برنامه‌ریزی‌شده و طولانی‌مدت بوده است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
AGTA HomeCare Hiring Mobility Service Toronto Canada استخدام
 
این افسر پلیس تورنتو و معشوقه کارمند دولتی او به اتهام سرقت ۸۳۴,۰۰۰ دلار از یک مُرده ۷ سال زندانی می‌شوند
حکم محکومیت این دو نفر در ژوئن گذشته توسط هیئت منصفه در تورنتو اعلان شده بود. "رابرت کوناشویچ" ۴۰ ساله و "آدلن بالگوبین" ۳۶ ساله، به دلیل کلاهبرداری بیش از ۵,۰۰۰ دلار به دادگاه احضار شده بودند که علاوه بر این اتهامات با نقض اعتماد در حین کار به عنوان نماینده دولت در امور مالی افراد ناتوان ذهنی نیز مواجه بودند. هیئت منصفه آنها را در مورد هر دو جرم، گناهکار شناخته بود. این دو که عاشق و معشوق سابق یکدیگر بودند، در طول دادگاه ماسک‌های مشکی بر چهره داشتند، و در حین گوش کردن به حکم قاضی آرام در جای خود باقی ماندند. قاضی آنها را به خاطر سوء استفاده از موقعیت و نیز تضعیف اعتماد عمومی در دو نهاد مهم عمومی، مورد انتقاد شدید قرار داد. قاضی گفت: "سرویس پلیس تورنتو مسئول حفظ و اجرای حاکمیت قانون در جامعه ما است و وظیفه دارد مراقب مردم و به ویژه مراقب اموال آسیب‌پذیرترین افراد جامعه باشد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
جشنواره مهرگان - تورنتو - کانادا ساخت مدرسه
"هاینز سامرفلد" مدیریت امور شخصی خود را به بالگوبین سپرد به شکلی که به آدلن امکان دسترسی به اطلاعات مالی و زندگی شخصی خود را داده بود. خانه بدون وام هاینز، پس از ابتلای او به آلزایمر، در شهر "می‌سی‌ساگا" در غرب تورنتو فروخته شد و او به یک مرکز مراقبت طولانی مدت (خانه سالمندان) فرستاده شد. وی در ژوئن ۲۰۱۷ در سن ۷۸ سالگی بدون بجا گذاشتن وصیت‌نامه درگذشت، اگرچه برادر ناتنی او وارث قانونی او بود اما یک ماه بعد از مرگ وی "خدمات عمومی انتاریو" یک نسخه از آخرین وصیتنامه هاینز را دریافت کرد که ظاهرا در ۲۸ مارس ۲۰۰۶ امضا شده بود.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
در این وصیتنامه، املاک هاینز به رابرت که در آن زمان رابطه عاشقانه با آدلن داشت می‌رسید. طبق گفته دادستان، این افسر پلیس که بسیار جوان‌تر از هاینز بود، هرگز این پیرمرد منزوی را ندیده بود! اما واقعیت این بود که آدلن جزئیاتی از پرونده هاینز را در اختیار رابرت گذاشته بود و رابرت با آنها وصیت‌نامه‌ای را به نفع خود برای بالا کشیدن کلیه اموال هاینز تنظیم کرده بود. این وصیتنامه حاوی امضای دو شاهدی بود که وجود ندارند. اما قضیه به همینجا ختم نشد و موضوع بطور عجیبی لو رفت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
"کندیس دیکسون" دوست دختر دیرینه رابرت، پس از جدایی از رابرت نامه‌ای را گشود که به آدرس رابرت و هاینز آمده بود و کندیس به این نحو چشمش به وصیتنامه دوگانه و جعلی افتاد. او به پلیس تورنتو رفت و اینجا بود که تحقیقات پلیس در مورد یکی از کارمندانش آغاز شد. البته دوست دختر جدید رابرت یعنی آدلن دیگر از زمان دستگیری در سال ۲۰۲۰ کار نمی‌کند زیرا تحت تعلیق حقوقی‌ست، و خود رابرت نیز از همان زمان از کار معلق شد. حکم زندان تقریبا به این معنی است که رابرت شغل خود به عنوان افسر پلیس را برای همیشه از دست خواهد داد.
 
حکم دادگاه
قاضی سخنان دلسوزانه‌ای برای "پیتر استلتر" وارث قانونی هاینز داشت که درست در همان زمان تحت فشارهای مالی شدیدی بود بطوریکه خانه‌اش را از دست داد، در حالیکه از ارثی که حقش بود، محروم شده بود. قاضی گفت: "شاید پول بیاید و برود، اما واضح است که فرصت‌های منحصربه‌فرد بهبود زندگی پیتر و نوه‌هایش برای همیشه از دست رفته است زیرا پولی که باید به او می‌رسید در حساب بانکی هاینز قفل شده بود".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


"پیتر اسکراتون" و "سام واکر" دادستان‌های این پرونده به دنبال محکومیت‌های "مهم و سنگین‌تر" بین ۸ تا ۹ سال بودند تا درس عبرتی برای جامعه باشد. "مایکل لیسی" وکیل مدافع رابرت و "جولیانا گرینسپن" وکیل مدافع آدلن حکم سنگین را "شکست‌ در زندگی" موکلین خود تعریف کردند و از قاضی خواستند که به این زوج اجازه دهد تا مجازات‌های بین یک تا سه سال در جامعه را بگذرانند. اما قاضی گفت در حالی که قبول دارد که رابرت و آدلن بدون سابقه هستند اما "متاسفانه جنایتی کرده‌اند که احترام و شخصیت خوب قبلی آنها را زیر سوال سوء استفاده می‌برد". رابرت و آدلن به‌دنبال این هستند که با قرار وثیقه تا زمان دادگاه تجدید نظرشان آزاد شوند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, December 5, 2023 - 18:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به