انوشیروان چندین سابقه درگیری و اتهام نیز دارد
"انوشیروان شیری‌زاده" اهل منطقه ایرانی‌نشین ریچموندهیل به قتلی متهم شده که پلیس می‌گوید امسال توانسته جسد مقتول را پس از ۵ سال ناپدید اعلان شدن، پیدا کند.
پلیس منطقه "یورک" در شمال تورنتو در ۱۶ نوامبر اعلام کرد که انوشیروان ۳۷ ساله پس از ادامه تحقیقات ماموران در مورد ناپدید شدن "کوین بونادا روزاس" که آخرین بار در ۲۱ ماه ژوئن ۲۰۱۸ در خانه انوشیروان در خیابان "الموود" دیده شده بود، با اتهام قتل درجه دوم روبرو است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
انوشیروان شیری‌زاده از ریچموندهیل متهم به قتل و دفن کردن کوین روزاس در خانه‌اش شد و دستگیر گشت
کوین در ۲۶ ژوئن ۲۰۱۸ توسط خانواده‌اش ناپدید اعلان شد و پلیس می‌گوید تلاش‌ها برای یافتن او ناموفق بود. پلیس می‌گوید ناپدید شدن او "مشکوک تلقی می‌شد" و واحد قتل نیروی یورک کنترل تحقیقات را در آوریل ۲۰۲۱ به عهده گرفت. این نیرو می‌گوید در ۵ ژوئن ۲۰۲۳، بقایای انسانی در حیاط خانه انوشیروان در خیابان الموود که دفن شده بود کشف شد و معاینه پزشکی قانونی تایید کرد که جسد متعلق به کوین است. به گفته پلیس، علت مرگ هنوز اعلام نشده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
پلیس با فرستادن یک ایمیل به دفتر ایران استار می‌گوید در ۱۵ نوامبر، انوشیروان شیری‌زاده را به قتل درجه دوم متهم کرده و افزوده که انوشیروان پیش از این، در دسامبر ۲۰۱۹ پس از درگیری یک روزه با پلیس یورک در ریچموندهیل، به تلاش برای قتل، حمله به قصد مقاومت و رانندگی خطرناک، نیز متهم شده بود. پلیس می‌گوید در ۲۷ دسامبر همان سال نیز یک مرد اهل ریچموندهیل به افسران پلیس در پمپ بنزین "پترو-کانادا" در تقاطع خیابان‌های "میجر مک" و "بی‌ویو" تیراندازی کرد، و سپس تعقیب و گریز در اطراف شهر ریچموندهیل آغاز شد تا اینکه انوشیروان در داخل خانه مشکوک خود در ۳۹۲ "الموود" سنگر گرفت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
در آن زمان، نیز حتی انوشیروان دارای سابقه کیفری بود زیرا در پرونده‌ای از سال ۲۰۱۲ به نگهداری اسلحه گرم و استفاده بی‌احتیاطانه یا نگهداری مهمات محکوم شد و به ۲۷ ماه زندان محکوم گشت. در آن حادثه، قاچاق اسلحه گرم، دستکاری در شماره سریال، و داشتن اموال مسروقه از طریق جرم، نگهداری غیرمجاز سلاح، نگهداری اسلحه محدود با مهمات، نگهداری غیر ایمن اسلحه گرم، نگهداری مواد غیرقانونی و تخلفات قانونی متهم شده بود. انوشیروان در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۷ نیز به دلیل داشتن یک ماده غیرقانونی مجرم شناخته شد و ۵۰۰ دلار جریمه گشته بود.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
در انتهای ایمیل، پلیس می‌گوید انوشیروان را متهم به قتل درجه دوم کوین کرده اما برای اطلاعات بیشتر نیاز به کمک مردمی دارد. این نیرو از هر کسی که در این موارد اطلاعات بیشتری دارد خواست تا سریعا با این نیرو تماس بگیرد. دادگاه انوشیروان هنوز تشکیل نشده است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, November 16, 2023 - 22:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به