هر سه نفر از فیلم‌هایشان برای مقاصد جنسی استفاده می‌کردند
به گفته پلیس تورنتو، یک مرد اهل شهر "برمپتون" در شمال غربی تورنتو که از قربانیانش در دستشویی‌های عمومی بیش از ۳۰ مکان در دو استان انتاریو و کبک فیلمبرداری می‌کرده، دستگیر شد.
از سوی دیگر همین نیرو می‌گوید دو مرد که بطور مخفیانه از زیر دامن دختران و زنان در اماکن عمومی فیلمبرداری می‌کردند را نیز بطور مجزا شناسایی کرده و گرفته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
AGTA HomeCare Hiring Mobility Service Toronto Canada استخدام
 
این ۳ تورنتویی در اماکن عمومی از کودکان، پسران و زیر دامن زنان برای مقاصد جنسی فیلمبرداری می‌کردند
پلیس منطقه "هالتون" می‌گوید "رابرت راسل" که یک مرد ۳۰ ساله برمپتون هست را هفته گذشته پس از اینکه او از تعدادی از پسر بچه‌ها و کودکان نوپا که از دستشویی‌های عمومی استفاده می‌کردند، را شناسایی کرده است. این نیرو افزوده که هدف فیلمبرداری رابرت برای مقاصد جنسی بوده و افزوده که ابتدا این متهم را پس از حادثه‌ای در ۲۳ مارس ۲۰۲۳ در سینماهای "سین‌پلکس" در "وینستون پارک درایو" در شهر "اوکویل" دستگیر کرده است. پلیس می‌گوید در حالیکه یک پسر ۱۳ ساله در حال استفاده از دستشویی بود، رابرت اقدام به فیلمبرداری از او از بالای دیوارک جداکننده کرده بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
جشنواره مهرگان - تورنتو - کانادا ساخت مدرسه
سپس در اول آوریل امسال پلیس توانست مجددا رابرت را در موقعیت دیگری شناسایی کند. پلیس می‌گوید که راسل در آن زمان در بازداشت به سر می‌برد و در انتظار جلسه وثیقه بود. پلیس پس از تحقیقات بیشتر، گفت که راسل بین اکتبر ۲۰۲۱ و مارس ۲۰۲۳ در حدود ۳۰ مکان دیگر در سراسر منطقه بزرگ‌شهر تورنتو یکی مکان در مونترال مشغول فیلمبرداری از مردم و کودکان در حالت‌های نیمه لخت بوده است. پلیس می‌افزاید که رابرت در مکان‌هایی از سالن‌های ورزشی و سالن‌های سینما گرفته تا استخرهای عمومی برای فیلمبرداری از شکارهایش استفاده کرده است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
پلیس می‌گوید قربانیان رابرت همگی مرد و از سنین حدود ۳ سالگی تا بزرگسالی بودند. پلیس می‌گوید رابرت را در ۳ آگوست مجددا دستگیر کرده و وی را متهم به فضولی، ساختن و داشتن پورنوگرافی کودکان کرده اگرچه هیچ یک از این اتهامات هنوز در دادگاه ثابت نشده‌اند. راسل اکنون در بازداشت به سر می‌برد تا جلسه وثیقه‌اش در دادگاه برگزار شود. بازرسان پلیس بر این باورند که قربانیان بیشتری در رابطه با وی وجود دارند و از هر کسی که اطلاعاتی در این زمینه در اختیار دارد، یا اگر کسی قربانی او شده، خواسته تا با این نیرو تماس بگیرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
از سوی دیگر پلیس تورنتو می‌گوید دو مرد تورنتویی که در حال ضبط تصاویری از "زیر دامن دختران و زنان" بودند را دستگیر کرده است. این نیرو می‌گوید این دو به اتهام ضبط ویدئوهای زنانه بدون رضایت زنان، در مرکز شهر دستگیر و متهم شده‌اند. طبق توضیح پلیس روز شنبه ۲۹ ژوئیه حوالی ساعت ۵ بعدازظهر فردی به پلیس در مورد "فضولی" در خیابان "یونیورسیتی" و "کوئین استریت غربی" تلفن زد. بلافاصله نزدیک‌ترین پلیس به محل رفت و او شاهد بود که دو مرد بدون رضایت زنان، از تجهیزات ضبط الکترونیکی برای ساختن فیلم‌هایی از آنها استفاده می‌کنند. این دو مرد در محل دستگیر شدند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


پلیس این دو نفر را "چون فای چوی" ۳۲ ساله و "غسان السایی" ۳۲ ساله، هر دو اهل تورنتو نام برده و می‌گوید اینها متهم به مشاهده یا ضبط اشخاص برای اهداف جنسی بوده‌اند. آنها در ۳۰ جولای در دادگاه تورنتو حاضر شدند تا اتهامشان به آنها تفهیم شود. پلیس معتقد است که ممکن است قربانیان بیشتری وجود داشته باشند و با انتشار عکس‌های هر دوی این دو نفر از مردم خواسته در صورت داشتن اطلاعات بیشتر با پلیس تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 9, 2023 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به