استورم به مسافران در هواپیما می‌گوید: تازه متوجه شدم که برای دو جایزه گرمی کاندید شدم و بعد آخرین آهنگش را برایشان می‌خواند
یک ویدئو نشان می‌دهد که "بابی استورم" که نامزد جایزه "گرمی" هم شده بود، در حال خواندن انجیل با صدای بلند و مشاجره با مهماندار شرکت هواپیمایی "دلتا" و قبل از اجرای آهنگ جدیدش تهدید شد که از پرواز به بیرون انداخته می‌شود.
برخی از مردم درباره این ویدئو می‌گویند که بابی "خودخواه" بوده و باید در "لیست پرواز ممنوع" قرار گیرد، در حالی که برخی دیگر می‌گویند که حرکت مهماندار هواپیما در اخراج او اشتباه بوده چون او پول داده و همیشه حق با مشتری‌ست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
بابی استورم، نامزد جایزه گرمی که در هواپیما با صدای بلند انجیل می‌خواند، تهدید به اخراج از پرواز شد
این ویدئو با بابی شروع می‌شود که در راهروی مرکزی هواپیما ایستاده و به مهماندار هواپیما می‌گوید که او بعنوان قاضی، جایگاه آواز وی را در لیست بهترین آهنگ‌های روز مشخص کند و از او می‌خواهد که بنشیند و ساکت بماند. استورم دست‌های مهماندار را بالا و سپس به عقب می‌برد و به او می‌گوید که اذیتش نخواهد کرد. سپس روی صندلی می‌نشیند اما بلافاصله برمی‌گردد و به مسافرانی که دور او نشسته‌اند صحبت می‌کند. او که به نظر می‌رسد به مهماندار هواپیما اشاره می‌کند، می‌گوید: "ببینید که به او برکت می‌دهم". او همچنین اشاره می‌کند که "از مدت‌ها پیش در هواپیما آواز می‌خوانده است". استورم به مسافران می‌گوید: "تازه متوجه شدم که برای دو جایزه گرمی کاندید شدم این اولین کاندید شدن من است بچه‌ها". اطرافیان او شروع به کف زدن می‌کنند و استورم اضافه می‌کند که او "برای خداوند" می‌خواند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
او بعنوان یک خواننده تنها نامزد دریافت جایزه گرمی نشده بلکه برای همراه‌خوانی در آلبوم "راه ماوریک" که توسط "موسیقی شهری ماوریک" خوانده شده، نامزد بهترین آلبوم انجیل‌خوانی شده است. وی در دو آهنگ "پایه‌های استوار" (او راه را بوجود می‌آورد) و "کسی بزرگتر از او نیست" همراه‌خوانی کرده است. موسیقی شهری ماوریک امسال برای آهنگ "مشکلات خدا" نامزد دریافت دومین جایزه گرمی شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
اگرچه استورم در تیتراژ این آهنگ ذکر نشده اما او به مسافران می‌گوید که تک آهنگ جدیدش "ما نمی‌توانیم او را فراموش کنیم" در همه شبکه‌ها و رسانه‌ها منتشر شده او می‌خواهد آهنگ جدیدش را برای همه آنها بخواند، اما اینجاست که مهماندار سخن او را قطع می‌کند ولی استورم می‌پرسد: "مگه قرار نبود که ساکت باشی؟"... مردم از آن لذت می‌برند، بنابراین تا زمانی که هواپیما نشسته می‌توانم بخوانم. خواهش می‌کنم". اما مهماندار در این فاصله به او می‌گوید: "اما من از آن لذت نمی‌برم. بنابراین من از شما می‌پرسم، آیا می‌توانید سکوت را حفظ کنید؟".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
استورم به او می‌گوید که دارد همان کاری را انجام می‌دهد که خداوند به او گفته، اما مهماندار هواپیما می‌گوید که او "در پرواز رئیس همه است" و همه باید "از دستورات او پیروی کنند" و سپس می‌افزاید: "آیا می‌توانید در حال حاضر ساکت باشید؟". اینجاست که استورم رو به مسافران می‌گوید: "بچه‌ها نظر شما چیست؟" اما مهماندار هواپیما مهلتش نمی‌دهد و می‌گوید: "از شما پرسیدم، آیا می‌توانید ساکت باشید؟"
وقتی استورم سؤال خود از مسافران را تکرار می‌کند، مهماندار او را تهدید می‌کند که از پرواز اخراجش خواهد کرد و می‌افزاید: "اگر نمی‌توانید از دستورالعمل‌های من پیروی کند، در این پرواز نخواهید بود". استورم رضایت می‌دهد و می‌گوید: "اگر اینطور است، باشد". وقتی مهماندار هواپیما می‌رود، استورم دوباره شروع می‌کند به تعریف آهنگ جدید خود برای مسافران و سپس اجرای آهنگ، و بعد از صدای پایین آغاز می‌کند و بلندتر و بلندتر می‌خواند. پس از حدود یک دقیقه، او کنسرت کوتاهش را با تشویق‌های کم‌سابقه‌ای به پایان می‌رساند.
استورم در کامنت‌های زیر ویدیوی خودش نوشته که در بیش از ۵۰ پرواز بدون مشکل خوانده است و معتقد است که هیچ قانونی را زیر پا نمی‌گذارد. در حالی که برخی از او دفاع کردند، اکثر واکنش‌های آنلاین به ویدیوی استورم منفی بوده، از جمله اینکه یک نفر نوشته: "این یکی از خودخواهانه‌ترین چیزهایی است که تا به حال دیده‌ام. فکر می‌کنید چون نامزد گرمی شده‌اید، بالاتر از قوانین هستند و هواپیما استیج شماست؟ گزارش شما را باید به ماموران. مهماندار داشت کارش را انجام می‌داد... مردم برای پرواز پول می‌دهند تا در آرامش پرواز کنند".
در یک ویدیوی بعدی، استورم ادعا می‌کند که یکی از مدیران خطوط هوایی دلتا برای عذرخواهی از او به خاطر رفتاری که با او در این پرواز صورت گرفت، عذرخواهی کرده، اما هیچ مدرکی ارائه نکرده است. او به طرفدارانش می‌گوید که نمی‌خواهد ببیند مهماندار سرزنش شده یا شغلش را از دست داده است و می‌افزاید: "من فقط می‌خواهم در ذهن داشته باشیم که چگونه با یکدیگر رفتار کنیم. این فقط من بودم که شادی خود را با مردم تقسیم می‌کردم". خطوط هوایی دلتا به سوالات رسانه‌ها در اینباره پاسخی نداده است.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

برای دیدن ویدئو در اینستاگرام، اینجا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 15, 2023 - 22:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به