پس از بهاری نه چندان گرم در سر‌تا‌سر کشور‌ بسیاری از کانادایی‌ها می‌خواهند بدانند که این هوای نه چندان گرم در طول تابستان ادامه خواهد داشت یا نه؟
ترجمه ایران استار- پس از بهاری نه چندان گرم در سر‌تا‌سر کشور‌ بسیاری از کانادایی‌ها می‌خواهند بدانند که این هوای نه چندان گرم در طول تابستان ادامه خواهد داشت یا نه؟
برای پاسخ به این سوال، شبکه آب و هوا پیش‌بینی تابستان خود را برای ماه‌های ژوئن، جولای و آگوست منتشر کرده است. بر اساس این پیش‌بینی بریتیش کلمبیا تابستانی گرم و خشک با احتمال آتش‌سوزی زیاد در جنگل‌ها را خواهد داشت.‌ از طرف دیگر در انتاریو، کبک و‌ آتلانتیک کانادا شدت گرما نسبت به سال گذشته کمتر خواهد بود.

انتاریو و کبک

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
بزرگترین عدم اطمینان ما در پیش‌بینی آب و هوای تابستان در جنوب انتاریو و جنوب کبک است؛ انتظار می‌رود که این منطقه بین دو الگوی تابستانی مخالف قرار گیرد. تابستانی گرم از‌ جنوب ‌و یا ‌تابستانی معتدل‌تر از شمال و غرب. انتظار می‌رود یکی از این الگوها بر دیگری فائق آمده و در جنوب انتاریو و کبک جا‌ خوش کند. این جایگزینی در دو جبهه ‌هوایی می‌تواند باعث طوفان و بارش‌هایی بیشتر از حد معمول گردد.

بریتیش کلمبیا
انتظار می‌رود تابستانی بسیار گرم و برای دوره‌ای طولانی آب و هوای گرم و خشک داشته باشد که بصورت جدی خطر آتش‌سوزی را در منطقه بالا می‌برد.

آلبرتا
در این منطقه تابستان متغیر است تابستان گرم از سمت غرب و تابستانی با گرمای کمتر از سمت شرق انتظار می‌رود که یکی از این الگو‌ها غالب گردد.

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

انتظار می‌رود میزان بارش در اکثر استان‌ها نزدیک به نرمال باشد، اما مناطق نزدیک مرز ایالات متحده دارای بیشترین بارش‌ها خواهد بود، در حالی که مناطق شمال شرقی ادمونتون بیشترین خطر خشکی را دارند.

مانی‌توبا و ساسکاچوان

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
منتظر تابستانی خنک‌تر در این مناطق باشید. اکثر منطقه فصل را با خشکی شروع خواهند کرد ولی با این حال بارش تابستان نزدیک به نرمال خواهد بود و انتظار می‌رود این بارندگی‌ها تهدید برای خشکسالی را در منطقه کاهش دهد. 

آتلانتیک کانادا

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
تابستانی متغیر و مرطوب در سراسر سواحل اقیانوس اطلس پیش‌بینی می‌شود. پس از شروع آهسته فصل تابستان، انتظار داریم که در طول ماه‌های ژوئیه و اوت گرمای بیشتری در این مناطق حاکم باشد.

شمال کانادا

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

انتظار می‌رود در مناطق "یوکان"‌ و شمال غربی تابستانی گرم‌تر داشته باشیم که این موضوع خطر آتش‌سوزی در این مناطق را نیز بالا می‌برد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 29, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به