خلبان آمد و گفت من به گیت برمی‌گردم و همه را پیاده می‌کنم
یک خلبان‌ پرواز خطوط هوایی "جنوب غربی" در آمریکا، پس از اینکه یک نفر در هواپیما‌ عکس‌های لخت و برهنه را برای دیگر مسافران درست پیش از پرواز ارسال کرد، ‌تهدید کرد که پرواز را لغو می‌کند.
این حادثه، مربوط به سرویس انتقال فایل "ایر دراپ" اپل، در پروازی از فرودگاه "ویلیام پی.‌ ‌هابی هیوستون" به "کابو‌ سن‌لوکاس" مکزیک می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
مسافر این پرواز، عکس‌های لختی را برای دیگر مسافران فرستاد و خلبان هواپیما را زمین‌گیر کرد
خلبان این پرواز در ویدیویی که حدود ۲.۷ میلیون بار در "تیک تاک" دیده شده، می‌گوید:‌ "اگر این روند ادامه پیدا کند، در حالی که ما هنوز از روی زمین بلند نشده‌ایم، من به گیت برمی‌گردم و همه باید پیاده شوند، ‌سرویس امنیتی ‌نیز درگیر این مساله می‌شود و‌ تعطیلات همه خراب خواهد شد. بنابراین‌ عزیزان، هر چیزی که «ایر دراپ» است را حذف کنید و‌ از ارسال عکس‌های لخت دست بردارید و بیایید خود را به کابو سن‌لوکاس برسانیم".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

مسافری به نام "تیلور مارسالیس" این ویدئو را ضبط کرده و آن را در اختیار "سی‌ان‌ان" گذاشته است. وی می‌گوید که او و دوستانش به تازگی سوار هواپیما شده بودند‌ که همراه با اطرافیانش اعلانی مبنی بر به‌اشتراک‌گذاری فایل‌هایی از طریق "ایر دراپ" را دریافت کردند. تیلور گفت که دریافت فایل‌ها را رد کرده، اما دو زن جلویی او آن را پذیرفتند و عکس‌ها را به او نشان دادند. او گفت: "عکس یک مرد لخت بود که خودش را برای همه «ایر دراپ» کرده بود. یک زن دیگری که این عکس‌ها را دیده بود از دیدن آنها ناراحت شد و موضوع را برای مهماندار هواپیما تعریف کرد و یک مهماندار رفت تا به خلبان بگوید که چه اتفاقی افتاده است". تیلور می‌گوید در این لحظه بوده که وی شروع به فیلمبرداری کرده زیرا فکر می‌کرد که قرار است اتفاقی بیفتد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
خطوط هوایی جنوب غربی در بیانیه‌ای گفت: "‌ایمنی، امنیت و رفاه مشتریان و کارمندان، در همه زمان‌ها بالاترین اولویت گروه ماست و هنگامی که کارکنان ما از یک مشکل بالقوه آگاه می‌شوند، برای حمایت از آسایش کسانی که با ما سفر می‌کنند، مشکلات را حل می‌کنند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
تیلور می‌گوید که خلبان در این مورد واقعا حرفه‌ای عمل کرد و به خوبی به ‌این وضعیت رسیدگی نمود. سرانجام همه پذیرفتند که عکس‌ها را حذف کنند و از ارسال عکس‌های لختی برای یکدیگر پرهیز نمایند. سپس ‌یک مهماندار‌ رفت تا همه را بررسی کند و بعد از حدود ده دقیقه، همه چیز به حالت عادی برگشت، خدمه مراحل ایمنی را طی کردند و‌ پرواز نیز انجام شد. در این گزارش نام فرستنده عکس‌ها و خلبان یا تصویری از عکس‌ها منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, September 3, 2022 - 08:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به