بر اثر این برخورد هر دو خدمه هواپیما زخمی و پس از ۷ ساعت پایین آورده شدند، برق ۱۲۰,۰۰۰ خانوار قطع شد و قسمت جلوی هواپیما نیز کاملا از بین رفته است
در روز یکشنبه ‌یک هواپیمای شخصی در ایالت مریلند آمریکا ‌پس از برخورد با یک دکل برق منحرف شده و با دکل دیگری تصادف و در آن گیر کرد.
اداره آتش‌نشانی می‌گوید بر اثر این برخورد هر دو خدمه هواپیما زخمی شدند و برق ۱۲۰,۰۰۰ خانوار نیز قطع شد. اداره آموزش و پرورش منطقه هم می‌گوید مدارس دولتی، کلاس‌ها و دفاتر خود را به دلیل قطعی برق، ایمنی و اثرات برق روی عملکرد مدارس در همان روز تعطیل کردند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
یک هواپیما به دو دکل برق خورد و در یکی از آنها بطور عجیبی گیر کرد، دو خدمه زخمی شدند
پلیس می‌گوید خلبان و مسافر مجروحِ این هواپیما که داخل هواپیما بودند، با هواپیما در ارتفاع ۳۰ متری (یک ساختمان ۱۰ طبقه) برای چندین ساعت گیر کرده بودند. "اسکات گلدشتاین" رئیس آتش‌نشانی شهرستان "مونتگومری" گفت این هواپیما روز یکشنبه حدود ساعت ۵:۴۰ بعدازظهر با دکل برقی که از خطوط فشار قوی پشتیبانی می‌کرد برخورد کرده و در ارتفاع حدود ۱۰۰ فوتی بالاتر از سطح زمین و بین سیم‌های برق معلق مانده بود. این سانحه در حدود یک مایلی از پارک هوایی مونتگومری در دهکده مونتگومری در حومه شهر واشنگتن دی‌سی (پایتخت آمریکا) رخ داد و باعث قطع برق در مناطق اطراف و تاخیر در خطوط مترو شد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

هواپیما ابتدا به خطوط یکی از دکل‌ها برخورد کرده و سپس با دکل دوم هم برخورد کرد. مدت کوتاهی پس از وقوع حادثه پرسنل امداد و خودروهای متعددی در شرایط مه‌آلود و بارانی، اطراف برج‌ها را احاطه کردند. به گفته مقامات، پس از اینکه کارگران شرکت برق از ایمن بودن شرایط برای نجات خلبان و مسافر اطمینان حاصل کردند، پرسنل امداد توانستند تا در حدود ساعت ۱۲:۱۵ صبح دوشنبه (۷ ساعت بعد) موقعیت هواپیما را نسبت به برج ایمن، چند دقیقه بعد هر دو سرنشین را از هواپیما خارج، و سپس آنها را به محلی امن منتقل کرده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پلیس ایالتی می‌گوید: خلبان، پاتریک مرکل ۶۵ ساله از واشنگتن دی‌سی و مسافر جانت ویلیامز ۶۶ ساله از "ماررو" لوئیزیانا بودند که هر دو جراحات جدی اما غیر مرگبار داشتند. هر دو به بیمارستان منتقل شدند و وضعیت آنها تا بعدازظهر دوشنبه بهبود یافته بطوریکه یکی از آن‌ها مرخص شد و دیگری در وضعیتی پایدار بوده است. پلیس مشخص نکرد کدامیک از آنها از بیمارستان مرخص شده است. آتش‌نشانان می‌گویند چند ساعت پس از خارج کردن این دو نفر موفق شده‌اند هواپیما را نیز از دکل جدا کرده و با جرثقیل پایین بیاورند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
هواپیمای تک موتوره "مونی‌ام ۲۰ جی" که از فرودگاه "وایت پلینز" نیویورک بلند شده بود و در اثر این حادثه قسمت جلوی آن له شده بود، پس از پایین آورده شدن احتمالا دیگر غیرقابل تعمیر و استفاده خواهد بود. مدل‌های قدیمی این هواپیما حدود یکصدهزار دلار و جدید آن حدود هفتصدهزار دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, November 29, 2022 - 07:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به