پلیس می‌گوید کانتینر از یک مرکز نگهداری فرودگاه، بطور غیرقانونی دزدیده شده است
پلیس در حال تحقیق در مورد سرقت یک "کانتینر با ارزش بالا" حاوی طلا و سایر اقلام ارزشمند به ارزش تخمینی ۲۰ میلیون دلار از فرودگاه "پیرسون" تورنتو است.
فرودگاه پیرسون، بزرگ‌ترین و پُرترافیک‌ترین فرودگاه کاناداست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
دزدان، یک کانتینر با ۲۰ میلیون دلار طلا و اقلام با ارزش دیگر را از فرودگاه پیرسون تورنتو سرقت کردند
بنا به گفته "استفان دویوستاین" سخنگوی پلیس منطقه‌ای "پیل" در غرب تورنتو که این فرودگاه در آن قرار دارد؛ کانتینر سرقت شده در اوایل عصر دوشنبه با هواپیما وارد این فرودگاه شده است. وی که در روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری سخن می‌گفت، بدون نام بردن از شرکت هواپیمایی یا اینکه بگوید هواپیما از کجا آمده، گفت که ارائه این اطلاعات در این مرحله از تحقیقات می‌تواند کل تحقیقات را به خطر بیندازد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

او گفت که هواپیما طبق روال عادی تخلیه شد و محموله آن به یک مرکز نگهداری فرودگاه منتقل شد و از آنجا بود که "بطور غیرقانونی از محوطه فرودگاه خارج شده است". وی گفت: "دزدی این کانتینر بلافاصله پس از اینکه مشخص شد، این کانتینر دیگر وجود خارجی ندارد گزارش شد و هنوز هیچکس در این رابطه دستگیر نشده است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
اداره فرودگاه‌های تورنتو بزرگ که فرودگاه را اداره می‌کند، در بیانیه‌ای گفت که سارقان به بخش عمومی یک انبار اجاره‌ای به شخص ثالث دسترسی پیدا کردند که این منطقه خارج از منطقه امنیتی اصلی این فرودگاه است. این مقام فرودگاهی گفت: "این دزدی شامل دسترسی آنها به خود فرودگاه نبوده و تهدیدی برای مسافران یا کارکنان این فرودگاه به حساب نمی‌آید".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
استفان در مورد اینکه چه کسی پشت این سرقت است، گفت که در حال حاضر دزد را یک دزد حرفه‌ای نمی‌نامد، اما اضافه کرد که تحقیقات در حال انجام است. او گفت: "ما احساس می کنیم که این یک حادثه تکی بوده بنابراین، برای عموم مسافرانی که نگران آمدن و پرواز هستند، نباید هیچ نگرانی وجود داشته باشد. ما این را یک موضوع ایمنی عمومی نمی‌دانیم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

وی افزود که هیچ اختلالی در عملکرد فرودگاه وجود ندارد و هیچ نگرانی‌ای نیز برای ایمنی سفر وجود ندارد. او گفت: "چنین اتفاقی بسیار بسیار نادر است" و افزود که پلیس هنوز نمی‌داند این طلا به کجا می‌رفت و آیا هنوز در کشور است یا خیر. پلیس هنوز هیچ اطلاعاتی از مظنون یا مظنونان این دزدی را منتشر نکرده است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, April 21, 2023 - 06:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به