سرانجام توانسته پس از ۲۶ سرقت مسلحانه که بین دسامبر ۲۰۲۲ و فوریه ۲۰۲۳ اتفاق افتاده، این دزدان را دستگیر کند
پلیس تورنتو تحقیقات مربوط به سرقت‌های مسلحانه از داروخانه‌های بزرگ‌شهر تورنتو را به‌روز کرد و گفت ۱۰ نفر از جمله دو نوجوان جوان ۱۴ و ۱۵ ساله را در این رابطه دستگیر کرده است.
"ریچارد هریس" گفت که یک "پروژه ضربتی" با کمک پلیس منطقه‌ای "پیل"، "یورک" و "هالتون" سرانجام توانسته پس از ۲۶ سرقت مسلحانه که بین دسامبر ۲۰۲۲ و فوریه ۲۰۲۳ اتفاق افتاده، این دزدان را دستگیر کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
ده دزد مسلح داروخانه‌های تورنتو از جمله ۶ نوجوان دستگیر شدند
ریچارد گفت چندین نیروی پلیس در موارد مختلف درگیر پرونده سرقت‌های مسلحانه در چند ماه گذشته شدند. پلیس گفت که گروه‌هایی از دزدان که با اتومبیل‌های مسروقه جابجا می‌شدند یک سری سرقت از داروخانه را به انجام رساندند. آنها با عجله وارد داروخانه‌ها می‌شدند و تقاضای داروهای مخدر و پول نقد می‌کردند و در برخی از موارد از اسلحه دستی خود استفاده می‌کردند. پلیس افزوده که برخی دیگر از دزدان برای کنترل خریداران یا کارمندان در داخل داروخانه‌ها چاقوهایشان را بیرون می‌کشیدند یا خشونت فیزیکی به‌خرج می‌دادند و پس از دزدی، با وسایل نقلیه سرقتی خود فرار می‌کردند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پلیس تورنتو گفت که پس از یک سرقت در ۲۴ ژانویه، ماموران یک وسیله نقلیه سرقت شده که دو مرد داخل آن بودند را تعقیب کرده، خودرو را متوقف نموده و سرنشینان آن را بازداشت کردند. پلیس گفت: در این حادثه دو پسر، یکی ۱۴ ساله و دیگری ۱۵ ساله با چندین جرم از جمله ۶ فقره سرقت با سلاح تهاجمی روبرو شدند. چند روز بعد، پلیس تورنتو یک وسیله نقلیه سرقتی را که در یک دزدی از داروخانه نقش داشت، ردیابی کرد. "ناتان کلی" ۲۰ ساله، "ترنس تیم" ۱۹ ساله و "آرمانی براون" ۱۸ ساله، همگی از تورنتو شناسایی و دستگیر شدند. این سه با جرایم مختلف سرقت و سلاح گرم روبرو هستند. بجز این دو سری دستگیری، بازرسان توانستند سه مرد دیگر را نیز با سرقت‌های انجام شده مرتبط کنند. در ۹ فوریه، پلیس یک حکم بازرسی را اجرا کرد و توانست سه مظنون نوجوان ۱۴، ۱۶ و ۱۷ ساله دیگر را دستگیر کند. این نوجوانان نیز با اتهامات مشابهی روبرو هستند، از جمله سه فقره سرقت با سلاح تهاجمی. نام این نوجوان بعلت قانون عدالت کیفری نوجوانان، قابل اعلان نیست.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پلیس تورنتو گفت که بجز این دزدی‌ها، ۷ سرقت دیگر از داروخانه‌ها در ۱۰ فوریه در هالتون و تورنتو انجام شده است. بازرسان توانستند خودروی سرقتی دیگری را در خارج از یک داروخانه ردیابی کنند. در همین حال دو مرد سعی در ورود به این خودرو داشتند که پلیس وارد عملیات شد توانست آنها را در محل بازداشت کند. پلیس می‌گوید یک قبضه تفنگ پُر را توانسته از آنها ضبط کند. این دو نفر "جه‌شید کلارک" ۲۰ ساله و یک نوجوان مرد ۱۷ ساله دیگر که هر دو اهل می‌سی‌ساگا بودند شناسایی و دستگیر شدند. این دو نفر با چندین اتهام از جمله ۱۱ و ۱۰ فقره سرقت روبرو هستند.

دزدی مسلحانه میان نوجوانان

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
ریچارد می‌گوید که افسران نه تنها در مورد تعداد سرقت‌های مسلحانه بلکه بیشتر برای "سن پایین این افراد" نگران هستند. وی افزود: "سال گذشته، رکورد تعداد سرقت از داروخانه در تورنتو به ۱۲۴ مورد رسید. تاکنون و در سال ۲۰۲۳، پلیس شاهد ۴۵ سرقت مسلحانه بوده که در مقایسه با ۱۱ مورد در همین مدت در سال گذشته، رشد زیادی از خود نشان می‌دهد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

ریچارد گفت از میان دستگیرشدگان سال گذشته ۶۹% جوانان زیر ۱۸ سال بودند و در امسال نیز ۶۷% دستگیرشدگان را جوانان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, February 19, 2023 - 22:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به