در این مسیر جدید، کرایه‌ها از سرویس "آپ‌اکسپرس" که مرکز شهر تورنتو را به فرودگاه پیرسون متصل می‌کند، کمی ارزان‌تر است
مسافرانی که در خصوص هزینه نقل و انتقال به فرودگاه بین‌المللی «پیرسون» تورنتو، به دنبال صرفه‌جویی هستند، به لطف مسیر اتوبوس "گُ" که اخیرا معرفی شده است، راه جدیدی را برای رفت و آمد به این فرودگاه از شهر تورنتو کسب کرده‌اند.
در ماه آپریل، "مترولینکس" دو مسیر اتوبوس گُ خود - ۳۴ و ۹۴ - را ترکیب کرد تا یک مسیر پیوسته از ایستگاه "پیکرینگ" خود در شرق تورنتو تا "اسکوئر وان" در منطقه "می‌سی‌ساگا" در غرب شهر را تشکیل دهد و بین راه نیز یک توقف در ترمینال ۱ فرودگاه "پیرسون" که بزرگ‌ترین فرودگاه کشور است نیز داشته باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
راه‌اندازی مسیر رفت و آمد به بزرگترین فرودگاه کانادا در تورنتو فقط با ۱۰ دلار
این مسیر که اکنون به سادگی به عنوان "۹۴ - پیکرینگ گُ" شناخته می‌شود، در اختیار مسافران در منتهی علیه شرقی منطقه تورنتو بزرگ یک مسیر یک تا یک و نیم ساعته و مستقیم می‌گذارد تا بتوانند سراسر شهر را بپیمایند و به شلوغ‌ترین فرودگاه کانادا نیز برسند تا نقل و انتقال سخت و آزاردهنده را برای مسافرانی که چمدان‌های دست و پا گیر حمل می‌کنند نیز حذف گردد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

مسیر به روز شده ۹۴ دارای ۱۱ توقف است که شامل ۶ ایستگاه بین ایستگاه پیکرینگ و فرودگاه پیرسون می‌شود. برخی از این ایستگاه‌های بین راه، ترمینال اتوبوس "اسکاربورو سنتر"، دو ایستگاه در امتداد خیابان "یانگ" در "نورث یورک"، و پایانه اتوبوس گُ در "یورک‌دیل"، می‌باشند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
کل این مسیر بین ۶۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد، اگرچه مسافرانی که در پیرسون پیاده می‌شوند می‌توانند انتظار سفرهای سریع‌تری داشته باشند. این خط و خدماتش به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته اجرا می‌شود که گزینه بسیار ارزان‌تری را نسبت به لیموزین فرودگاه و یا تاکسی، به مشتریان ارائه می‌دهد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در این مسیر جدید، کرایه‌ها از سرویس "آپ‌اکسپرس" که مرکز شهر تورنتو را به فرودگاه پیرسون متصل می‌کند، کمی ارزان‌تر است. سفر یک طرفه از پیکرینگ به پیرسون برای مسافران با کارت "پرس‌تو" ۱۰.۶۱ دلار و یا با کرایه استاندارد ۱۲.۶۵ دلار هزینه دارد. در مقایسه، کرایه استاندارد یک طرفه مسافران برای سوار شدن به آپ‌اکسپرس باید ۱۲.۳۵ دلار پرداخت کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

کرایه مسیر برای سالمندان ارزان‌تر هم می‌باشد و آنان با استفاده از کارت پرس‌تو خود ۵.۶۷ دلار و یا ۶.۳۵ دلار بدون کارت کرایه می‌پردازند. این در حالی است که کرایه جوانان با کارت پرس‌تو نیز ۷.۵۹ دلار تعیین شده و جوانان بدون کارت پرس‌تو باید نرخ استاندارد ۱۲.۶۵ دلاری را بپردازند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, April 30, 2023 - 07:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به