این در حالی‌ست که نوجوانان اخیرا مشغول سرقت اتومبیل، حمله به بی‌خانمان‌ها و سرقت‌های دستجمعی و دوره کردن در این شهر بوده‌اند
پلیس منطقه‌ای یورک، در شمال تورنتو می‌گوید چهار پسر بین ۱۵ تا ۱۷ سال، در ارتباط با سرقت طلا و نقره به ارزش بیش از ۱.۳ میلیون دلار با اتهامات متعددی روبرو هستند.
این در حالی‌ست که نوجوانان اخیرا مشغول سرقت اتومبیل، حمله به بی‌خانمان‌ها و سرقت‌های دستجمعی و دوره کردن در این شهر بوده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
غوغای نوجوانان در تورنتو: پلیس ۴ پسر نوجوان متهم به سرقت مسلحانه ۱.۳ میلیون دلار طلا و نقره را دستگیر کرد
پلیس اعلام کرددر بعدازظهر ۱۰ دسامبر ۲۰۲۲، سه مظنون نقابدار وارد یک فروشگاه فلزات گرانبها در خیابان بلور، که یکی از خیابان‌های گرانقیمت شهر تورنتوست، شدند و در حالی که مظنون چهارم در یک ماشین برای فرار منتظر بود، این سه نفر با تهدید اسلحه اقدام به سرقت کردند. پلیس می‌گوید اما این نوجوانان نتوانستند خیلی دور شوند. پلیس توضیح داد: "اعضای واحد نگهبانی پلیس منطقه‌ای یورک به عنوان بخشی از تحقیقات درباره اتفاقات مشابه در همین منطقه، در حال پایش شدید این قسمت از شهر بودند که با این سرقت مواجه گشتند".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پلیس می‌افزاید که مامورانش خودرو را که مشخص شد سرقتی است، تحت تعقیب گرفتند و پس از تعقیب و گریزی کوتاه مدت، هر چهار مظنون را بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای دستگیر کردند. پلیس بدون آنکه به منطقه دستگیری یا چگونگی آن بپردازد گفت که پس از تحقیقات بیشتر توانسته از آنها یک اسلحه پُر شده آماده به شلیک و یک میلیون و ۲۹۵ هزار دلار طلا و نقره کشف کند. این نیرو به گفتن اینکه در این عملیات "هیچ آسیبی گزارش نشده"، بسنده کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پلیس معتقد است که مظنونان نوجوان که نامشان فاش نشده، بخشی از یک گروه جنایی هستند که از نوامبر ۲۰۲۲ در تعدادی سرقت در تورنتو، از داروخانه‌ها گرفته تا صرافی و مغازه‌های فلزات گرانبها دست داشته‌اند اما اطلاعات بیشتری در مورد این بیزینس‌ها نداد ولی از مردم خواست اطلاعات خود را با پلیس در میان بگذارند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
پلیس در ادامه درباره مظنونان چنین توضیح داد: "یک نوجوان ۱۷ساله که در ۷ فقره سرقت تجاری غیرمرتبط که در یورک، تورنتو، پیل و همیلتون رخ داده، متهم به چندین تخلف است، در حالی که یک نوجوان ۱۵ساله دیگر نیز به شرکت در دو مورد از این حوادث متهم گردیده است". در مجموع از چهار مظنون، دو نوجوان ۱۵ساله و دو نوجوان ۱۷ساله با ۴۰ فقره اتهام از جمله سرقت با سلاح گرم، اسلحه مبدل، سرقت عمدی و داشتن اسلحه ممنوعه پُر روبرو هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

کلیه این متهمان بر اساس قانون عدالت کیفری جوانان قابل اعلان عمومی نیستند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, January 20, 2023 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به