در جریان این حمله ماموران ویژه پلیس به محل اعزام شدند
پلیس منطقه یورک در شمال تورنتو می‌گوید دیشب، شش نفر، از جمله مرد مسلحی که باعث تیراندازی شده، در جریان این قتل عام در شهر "وان" کشته شدند. ماموران ویژه پلیس ساعت ۱۹:۲۰ یکشنبه به ساختمانی نزدیک شهر بازی موسوم به "وندرلند" بعلت تیراندازی فراخوانده شدند. پلیس می‌گوید مشخص نیست که چه چیزی باعث این خشونت شده است.
به روز رسانی: روز دوشنبه پلیس قاتل را "فرانسسکو ویلی" ۷۳ ساله مسلح به سلاح نیمه خودکار نامید که قبلا هیئت مدیره ساختمان را به دادگاه کشانده بود. پلیس در روز سه‌شنبه اسامی قربانیان فرانسسکو را چنین اعلان کرد: ریتا کامیلری ۵۷ ساله، ویوریو پانزا ۷۹ ساله، راسل مانوک ۷۵ ساله، هلن مانوک ۷۱ ساله، نوید دادا ۵۹ ساله.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
قتل عام در تورنتو: ۶ کشته، از جمله قاتل در شبیخون دیشب کشته شدند
"جیم مک سوین" رئیس پلیس منطقه‌ای یورک می‌گوید که پنج نفر در صحنه کشته شده‌اند، که او آن را وحشتناک توصیف کرد. وی گفت که ششمین قربانی به بیمارستان منتقل شد اما انتظار می‌رود زنده بماند. نفر ششمی که جان خود را از دست داده، همان قاتل است. زمانی که خبرنگاران به ساختمان ۹۲۳۵ جین، ساختمانی که در تقاطع خیابان "جین" نزدیک خیابان "رادرفورد" رسیدند، حداقل یک زن که هوشیار بود را در حال انتقال به آمبولانس دیدند. شهر وان در شهرداری منطقه‌ای یورک، درست در شمال تورنتو واقع شده و تیراندازی در یک مجتمع مسکونی نه چندان دور از یکی از شناخته شده‌ترین جاذبه‌های وان، یعنی واندرلند (سرزمین عجایب کانادا) اتفاق افتاده است. مک سوین گفت که تعیین انگیزه تیراندازی مدتی طول می‌کشد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

منابع می‌گویند چند صحنه تیراندازی در این ساختمان روئیت شده و پلیس در حال کار بر روی این نظریه است که فردی از واحدی به واحد دیگر رفته و به شش نفر از اعضاء هیئت مدیره کاندو حمله کرده است. گفته می‌شود حمله کننده به پشت درب خانه‌ها مراجعه کرده، در می‌زده و با گشوده شدن در آنها را با گلوله غافلگیر می‌کرده است. کم یکی از افرادی که در ساختمان کاندو کشته شده‌اند از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته است. یکی از قربانیان در بیمارستان بستری شده و انتظار می‌رود زنده بماند. افسران پلیس منطقه‌ای یورک مرد مسلح را در صحنه کشتند. منابع پلیس می‌گویند که تیرانداز مردی حدودا ۷۰ ساله است که در حال درگیری حقوقی با هیئت مدیره کاندو این ساختمان بود. ماموران اکنون در حال پاکسازی ساختمان بصورت "طبقه به طبقه" هستند تا مطمئن شوند فرد دیگری کشته نشده و چیزی از قلم نیفتاده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
بازرسان در حال تلاش برای گفت‌وگو با خانواده یا آشنایان وی هستند تا درباره پیشینه این اختلاف و هر گونه دستور دادگاه احتمالی ناشی از آن اطلاعات بیشتری کسب کنند. پلیس همچنین از طریق پُست‌های رسانه‌های اجتماعی در حال استخراج وضعیت است که معتقدند در آنها قاتل بصورت مضطربی دیده می‌شود که ترس دستگیری، اعضای هیئت مدیره را نشان می‌دهد. جیم مک سوین گفت که پلیس رسانه‌ای تورنتو به شدت بر شناسایی قربانیان در صحنه وحشتناک این جرم و اطلاع دادن به نزدیکان آنها متمرکز شده است. از سوی دیگر با کشته شدن حمله کننده توسط پلیس، واحد خاص رسیدگی به عملکرد پلیس موسوم به اس‌آی‌یو نیز به محل فراخوانده شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
این یکی از دو تیراندازی روز یکشنبه در منطقه یورک بود. روز شنبه نیز یک مرد در منطقه ایرانی‌نشین "ریچموندهیل" پس از درگیری با سه مرد با اسلحه مورد اصابت گلوله قرار گرفت. تصور نمی‌شود که تیراندازی ریچموندهیل ارتباطی با تیراندازی در کاندو داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, December 19, 2022 - 07:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به